Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2026 | 10:47   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: besynderlig respons/vedr pa grej (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 27
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
heltny
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Cujo m.fl.

Bruger siden: 08 Juni 2007
Lokalitet: Øerne
Status: Offline
Indlæg: 1336
Sendt: 04 Oktober 2008 kl. 17:35 | IP-adresse registreret  

C.Bukowski skrev:
Denne tråd gider jeg ikke deltage i mere

Husk det nu Kommer helt af sig selv

Jeg vælger at tro at Buketellerandet, selv har PA-lignende grej derhjemme og derfor stiller sig negativt op hvergang jeg skriver, fordi folk med PA-lignende grej i stuerne, ikke lige får den største klapsalve af mig


Sorry dear - Men må skuffe dig, har kun noget 2 vejs scanspeak selvbyg. Det viser bare hvor meget du jokker rundt i grøden. Du har da hele tiden skuffet mig - Jeg jogger ikke rundt i grøden, jeg er bare bedøvende ligeglad med, hvad en person som dig har - Jeg gættede bare udfra brok

Forskellen på os to er jeg acceptere andre har en anden smag en mig, forsøger ikke at påvirker dem eller omvende dem.....Det kaldes Respekt Ja og hvis du læser tråden en gang mere - eller hvad det nu kræver, så respekterer jeg også Rene´s valg og at han er glad for det han har - men stillede ganske simpelt nogle tvivlende spørgsmål

Tristheden og intetheden opstår først når alle er ens. Det ved du så

Fis nu afsted og byg dine lukkede højttalere, ventilere er nok for svært for dig. Flot sprog

Til top Vis heltny's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af heltny
 
heltny
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Cujo m.fl.

Bruger siden: 08 Juni 2007
Lokalitet: Øerne
Status: Offline
Indlæg: 1336
Sendt: 04 Oktober 2008 kl. 17:37 | IP-adresse registreret  

C.Bukowski skrev:
heltny skrev:
C.Bukowski skrev:
Det ved du også fra vores PB.

Du startede med at sende til mig oh PB'er bruger jeg ikke tid og slet ikke når andre lægger det frem her.


Ja du startede med at skrive = FIND HOLGER - som intet har med dette at gøre - Jeg spurgte dig hvad du mente og gjorde det VIA PB, netop for at undgå det der sker lige nu = En masse helt unødvendig skriveri som ikke har med trådens indhold at gøre - DERFOR skrev jeg en helt alm PB, som du ikke evnede at svare normalt på.


Jeg diskutere ikke PB''er i en tråd - Det niveau lader jeg dig om

Det gør jeg såment HELLER ikk du.

Jeg har INTET nævnt om inholdet (hvis der var noget)
Til top Vis heltny's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af heltny
 
C.Bukowski
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Maj 2005
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 402
Sendt: 04 Oktober 2008 kl. 17:37 | IP-adresse registreret  

Læs dit første indlæg i tråde her - Det siger alt 
Til top Vis C.Bukowski's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af C.Bukowski
 
heltny
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Cujo m.fl.

Bruger siden: 08 Juni 2007
Lokalitet: Øerne
Status: Offline
Indlæg: 1336
Sendt: 04 Oktober 2008 kl. 17:39 | IP-adresse registreret  

C.Bukowski skrev:
Læs dit første indlæg i tråde her - Det siger alt 


Det som jeg lige har prøvet at forklare dig, at jeg rettede ??

Farvel kære Bukowski - Find noget andet at brokke dig over.

Jeg gider ikke køre sådan en tråd her, fordi du ikke kan læse
Til top Vis heltny's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af heltny
 
C.Bukowski
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Maj 2005
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 402
Sendt: 04 Oktober 2008 kl. 17:41 | IP-adresse registreret  

Stort Tak 
Til top Vis C.Bukowski's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af C.Bukowski
 
KrammeAcoustics
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Marts 2006
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 1443
Sendt: 04 Oktober 2008 kl. 17:54 | IP-adresse registreret  

heltny skrev:


Men Kramme - Som Buketellerandet siger, så hjælper jeg jo ingen - Så mit fraværd kan jo dybest set ikke mærkes

Er Buketellerandet det samme som C.Bukowski ? Ja, jeg spørger dig fordi jeg kan ikke finde nogen i tråden ved førstnævnte navn.

Jeg vil ikke kommentere dit fraværd, fordi jeg har ikke oplevet det endnu.

Til top Vis KrammeAcoustics's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KrammeAcoustics
 
C.Bukowski
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Maj 2005
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 402
Sendt: 04 Oktober 2008 kl. 18:23 | IP-adresse registreret  

Bukowski er kendt af nogle og ikke andre -

Poet og postbud
Til top Vis C.Bukowski's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af C.Bukowski
 
rene-h
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 Juli 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 253
Sendt: 04 Oktober 2008 kl. 18:34 | IP-adresse registreret  

GODDAG,jeg hedder RENE-H..og kan se der livlig aktivitet på denne tråd,blandt en masse ligeværdige brugere,af lyd og musik..

jeg kan også se,at jeg er den som har de allerstørste EVNER:at fylde oktan 114 på denne tråd et split sek...og to sider fyres af i 2 hurtige SALVER..både fra øst og vest ,,

så mener jeg et eller andet sted det ,for sølle at afslutte helt og aldeles..

ja jeg forsøgte nok et opkog,(men det vel heller ikk det værste) men er nød til at konstatere:at heltny har et helt besynderligt behov for at BOOSTE sit selvværd op ?? og hvorfor det så nødvendigt har jeg opgivet at,gøre mig klog på.

 

det har muligvis noget at,gøre med at han kun læser med det øverste,af flerstyrkebrillen eller:det mest sandsynlige:at han svarer så det passer bedst muligt ind i hans kram,,,dette ser man når svarene..lige har været igemmen en meget kraftig sensur..og ens indlæg ikke kan genkendes igen fra originalen..det kan gøres bedre !!

C BUKOWSKI:hold da op hvor du ,skyder plet ..du får skrevet lige det ,som jeg gang på gang sidder og tænker,,du formår så at oversætte..ja helltny startede frisk op meget tidligt,med at godtgøre en nedgørelse af mit system.. og her efter 26 sider,finder han så lige det "pæneste"indlæg frem,som han på en eller anden måde fik sig selv til at lave..

den overindvolvering der er for dagen,når jegbliver gjort bevidst om,,jeg feks burde finde mig en anden interesse ??den nærmer sig næsten en time hos phykolog..

nu her ser jeg ,alle og enhver som tillod sig,en kommentar..vedr min "AFSLUTNING"skulle have et visitkort fra dig ,,for;der skal skam ikk være noget at komme efter hva ??hvis du står inde for dit skrevene ord,hvorfor så al den godtgørelse ??

lagt mærke til ,at du faktisk er den som dårligt tåler kritik,modstand,svar på tiltale,

men konstant har valgt at,tillægge andre at have det svært med samme..

det har så været din måde at befri dig for dine gener på..ikke så køn en måde enda..

men lige sidst pt:jeg har fundet ud af .hvor døæmt det ville være at,føre dialog om lyd og fremkomst af lyd,,da du ikke engang kan godtage ..at garvede lyttere herinde,,medgav holger at,have et enormt velspillende system..NEJ for det var deres udlægning og der manglede stadig målinger på,at understøtte det kunne være så god lyd,ja det kan jeg alså kun kalde snævertsynethed sorry.

og de samligninger du kommet med undervejs,det være sig fotos som udlægninger ,,er jo hvergang slet ikke samlignlige..du evner ikk at,stille det fair op..

enten bliver det stillet helt op på en spids eller helt ude af propationer.. jeg en smule lettet over,at andre kan se din ,"enegang" og jeg hævet over alt og alle facon..RENE-H



__________________
13 ÅR OG GLAD !!!
Til top Vis rene-h's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rene-h
 
KrammeAcoustics
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Marts 2006
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 1443
Sendt: 04 Oktober 2008 kl. 18:47 | IP-adresse registreret  

rene-h skrev:

jeg kan også se,at jeg er den som har de allerstørste EVNER:at fylde oktan 114 på denne tråd et split sek...og to sider fyres af i 2 hurtige SALVER..både fra øst og vest ,,

Hov, jeg må hellere melde mig, som en af dem fra vestholdet.  

Til top Vis KrammeAcoustics's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KrammeAcoustics
 
Mastervol
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 August 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 3670
Sendt: 04 Oktober 2008 kl. 18:47 | IP-adresse registreret  

Det er åbenbart ikke muligt at diskutere emnet uden at blive personlige, så tråden lukkes.
Til top Vis Mastervol's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mastervol
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 27
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes