Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2025 | 15:24   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: For hård linie over for branchemedlemmer (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Chr. R.
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 28 Oktober 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 27 Februar 2009 kl. 12:36 | IP-adresse registreret  

Mastervol skrev:
Chr. R. skrev:

Mastervol skrev:
Og igen, undlad venligst at dreje tråden ind på personfnidder. Vi lytter gerne til konstruktiv kritik om forummets opbygning og virke.

Personfnider...

Hold nu op for dælen. Jeg har jo flere gange i pb'erne skrevet, at denne problematik ikke betragtes personrelateret herfra. Tværtimod. Men du skriver så i denne tråd, at jeg ikke har taget dine henvendelser til efterretning. Så er det da dig der lægger op til personfnider med sådan en løgn, og det i rollen som moderator   

Med personfnidder mener jeg personrelateret diskussion, og det tillader retningslinjerne heller ikke og det giver aldrig en god og saglig diskussion. Jeg ved godt at du ikke er ude på at svine mig til, men tråden skal ikke blive personrelateret. Ergo diskuterer vi emnet, og ikke manden.

Netop, og jeg tillod mig før at gøre opmærksom på ikke korrekt fremstilling fra din side, om på hvilken baggrund advarslen er uddelt. Det er da vigtigt når vi netop debatteret emnet! 

Chr. R.
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 27 Februar 2009 kl. 12:42 | IP-adresse registreret  

Og dette har jeg tidligere i dag postet til en moderator:

"Taberen bliver brugerne, da de ikke får adgang til relevant info fra os der ligger inde med viden. Bemærk at jeg mener, at denne viden selvsagt skal formidles på en sober måde, hvilket jeg selv mener mit indlæg er et eksempel på." 

Rune|WildChild
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2004
Lokalitet: København
Sendt: 27 Februar 2009 kl. 12:43 | IP-adresse registreret  

Jeg får at vide i en pb at jeg tolker meget på reglerne for at komme frem til min konklusion, jeg vil nu mene at moderatorerne, i dette tilfælde Mastervol, gør det samme, bare i en anden retning, der er jo et reelt problem hvis reglerne er tvetydige og kan tolkes på forskellige måder. Og som jeg ser det, er min tolkning hverken værre eller bedre end andres.
Men moderatorerne kan jo kigge i denne tråd og så se om det er de rigtige retningslinier der er, flere kunder(brugere), er jo ikke enige i at dette gavner den gode debat..

Jeg trækker mig fra tråden igen, som mange gange før, føler jeg ikke at der bliver lyttet til kritikken, ofte når man kommer med konstruktiv kritik omkring forholdene, bliver det taget som personlig kritik af moderatorer og paraderne kommer straks op

Måske man bare skal holde sig til at kigge billeder, så gør man da intet forkert

Guests
Gæst
Gæst

Ikke registreret bruger

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Online
Sendt: 27 Februar 2009 kl. 12:45 | IP-adresse registreret  

Ud over, at der kan være tekniske udredninger vi som branchemedlemmer meget gerne vil udrede, kan der også forekomme økonomiske udredninger som der ønskes forklaret. I økonomiske udredninger bør det være på sin plads at være konkrete, med kroner og øre og en beretning der hænger sammen. Disse ovennævnte udredninger kan også betyde at der bliver brugt billedmateriale.

Alt dette behøver nødvendigvis ikke betragtes som at gøre reklame for et produkt.

Når jeg går ind på andre nordiske forums, så virker disse forums til at være mere tolerante over for branchefolk. Konsekvensen ved en for hård linie vil enten gøre at vi bliver væk, eller at vi ganske simplet bliver smidt ud. Jeg erkender blankt, at jeg ikke har været forberedt nok på den meget hårde linje der er lagt i dette forum, og at de to advarsler jeg har scoret, har i mine øjne været på små uskyldige sager.

mvh
Branchemedlem med nu 2 advarsler.

Til top Vis Guests's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guests

Mastervol
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005
Lokalitet: Århus
Sendt: 27 Februar 2009 kl. 12:47 | IP-adresse registreret  

Vi vil da helt sikkert stramme reglerne op efter det her, så der ingen tvivl bliver.

Jeg har desværre ikke mulighed for at svare på yderligere spørgsmål eller PB'er før weekenden er omme igen, så hold det nu sagligt, og go' weekend.

Mvh

Til top Vis Mastervol's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mastervol

harmonic
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005
Sendt: 27 Februar 2009 kl. 12:48 | IP-adresse registreret  

Jeg kan ikke se hvor i den tråd    CHR. R skulle ha skrevet sig frem til en reklame el ligende,  syntes at han kom med  konstruktive svar   til det der blev debatered om.

Hvad jeg tilgengæld syntes er  ganske forunderligt   er hvorfor  ingen  tilsyneladende har  lagt men mærke  til hans  rekort store avator   som er  et stort fedt WADIA  skilt,    for  det er nemlig tilgængæld  en vaske ægte fuldblods reklame . right or wrong

Reklame drejer sig om synlighed frem for alt  , men sådan er det jo engang og det er der vel ikke noget galt med.

Jeg syntes at  brance medlemmer skal ha lov til at fortælle og rådgive om ders produkter  på disse her forums , det kan jeg ikke se noget galt i .

Tilgængæld dem der bevist sidder og prøver at manipulere potential købermed små løgn og teknisk bla bla  evt med PM eller  falske   profiler osv de bør  ikke  ha noget at gøre på et hifi forum.

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 27 Februar 2009 kl. 12:52 | IP-adresse registreret  

Mastervol skrev:
jensen skrev:

Hej

Ja forstår det heller ike rigtigt.

Ved ikke om der kan være personlige forhold der gør det, men kunne man let komme til at tro.

Jeg kunne linke til mange tråde her og nu hvor der ikke er gjort en skid.

Et forum er for at hælpe andre bruger men ikke at lave reklame det står helt fast. 

Men hvad det gør jo bare at flere og flere ikke gider sådan et forum.

Du har måske været inde og kigge på vores statistikker for hits her på det sidste?

Statisikker kan du vende og dreje som man vil.

Ja i bruger disse statiskker til at sælge jers banner og uden dem var der ikke en side.

Men jeg kan da godt stille en del ? hvorfor den må det og han må det, men gider ikke for jeg har fundet udaf hvordan det køre.

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

Chr. R.
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 27 Februar 2009 kl. 12:55 | IP-adresse registreret  

Mastervol skrev:

Vi vil da helt sikkert stramme reglerne op efter det her, så der ingen tvivl bliver.

Jeg har desværre ikke mulighed for at svare på yderligere spørgsmål eller PB'er før weekenden er omme igen, så hold det nu sagligt, og go' weekend.

Mvh

Herligt, hvis resultatet ellers er det flere brugere og branchemedlemmer giver udtryk for her. At stramme yderlige op, så mister branchemedlemmerne hurtigt lysten til at være her, eller også bliver vi fleste smidt ud. Strammes der op, så mister portalen en stor del af sin berigtigelse, nemlig som et sted hvor brugerne kan få kvalificeret svar på sine spørgsmål.

Og jeg skal nok gøre mit for at holde den sobre og saglige linje her i tråden. God weekend

Chr. R.
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 27 Februar 2009 kl. 13:00 | IP-adresse registreret  

harmonic skrev:
Hvad jeg tilgengæld syntes er  ganske forunderligt   er hvorfor  ingen  tilsyneladende har  lagt men mærke  til hans  recordt    hans avator  som er  et stort fedt WADIA  skilt,    for  det er nemlig tilgængæld  en vaske ægte fuldblods reklame .

Reklame drejer sig om synlighed frem for alt ...

Og før reklamerede jeg for Peak Consult...

Er det ikke i orden at et sådan avator, så ændre jeg det gerne. Men er det ikke bedst for alle, at vi branchemedlemmer toner rent ud mht. vores tilhørsforhold. Dette som en reel info for både bruger og moderatorene som læser vores indlæg  

harmonic
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005
Sendt: 27 Februar 2009 kl. 13:07 | IP-adresse registreret  

Chr. R. skrev:
harmonic skrev:
Hvad jeg tilgengæld syntes er  ganske forunderligt   er hvorfor  ingen  tilsyneladende har  lagt men mærke  til hans  recordt    hans avator  som er  et stort fedt WADIA  skilt,    for  det er nemlig tilgængæld  en vaske ægte fuldblods reklame .

Reklame drejer sig om synlighed frem for alt ...

Og før reklamerede jeg for Peak Consult...

Er det ikke i orden at et sådan avator, så ændre jeg det gerne. Men er det ikke bedst for alle, at vi branchemedlemmer toner rent ud mht. vores tilhørsforhold. Dette både for bruger og moderatorene  

Jov det  er i orden ,   det var ingen  negativ pointering   .

Det er lige som håndværkeren der skriver  hvad han er på siden af bilen , eller store reklamer på taxaen , eller  firma navne skrevet bag på ryggen af boksere til store medie bedækkede kampe.

Der er ikke noget galt i det,  men jeg har da personligt fået  mærket Wadia  til at befinde sig i mine tankebaner på grund at   jeg ser dit Wadia skit   hver anden gang jeg åbner for hifi4all.

Men  den slags reklame er undgåligt , og har ikke noget med agrasiv markedsføring eller  manipulation at gøre.

Jeg syntes det er sundt at vi for debatered  emned for også at høre forhandlers menning om  hvad der burde være tiladt og hvor grænsen går.

For nogen regler  må der være.

l´Blundt
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 20 September 2005
Sendt: 27 Februar 2009 kl. 14:06 | IP-adresse registreret  

Jeg forestiller mig at en del fra denne tråd også diskuterer med parkeringsvagter og politi når de har overtrådt reglerne og får en bøde Kan det virkelig passe at man kan 'do the crime, but not the time'.
Nu står der jo tydeligt i reglerne at man ikke må omtale egne produkter, hvordan kan det misforstås!..

Hvis man ikke bryder sig om reglerne kan man jo altid finde et andet sted at hænge ud. Hvis man er rigtig hurtig kan man endda nå at opføre sig som det passer en på et konkurrerende dansk site. Men det skal være hurtigt da de også har set lyset og er begyndt at moderere

Mvh. l´Blundt
Til top Vis l´Blundt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af l´Blundt

Sjoenne
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 20 Oktober 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 27 Februar 2009 kl. 14:23 | IP-adresse registreret  

Jay l`Blundt skrev:
Jeg forestiller mig at en del fra denne tråd også diskuterer med parkeringsvagter og politi når de har overtrådt reglerne og får en bøde Kan det virkelig passe at man kan 'do the crime, but not the time'.Nu står der jo tydeligt i reglerne at man ikke må omtale egne produkter, hvordan kan det misforstås!..Hvis man ikke bryder sig om reglerne kan man jo altid finde et andet sted at hænge ud. Hvis man er rigtig hurtig kan man endda nå at opføre sig som det passer en på et konkurrerende dansk site. Men det skal være hurtigt da de også har set lyset og er begyndt at moderereMvh. l´Blundt

Spot on hehe
Til top Vis Sjoenne's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sjoenne

Jakob5_10
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005
Sendt: 27 Februar 2009 kl. 14:34 | IP-adresse registreret  

Ingen tvivl om at regler er til for at blive overholdt men nogen gange kan regler værer så tåbelige at det kan være svært at se dem.!! hvorfor i alverden skriver I i reglerne at:

"Branchemedlemmer må IKKE tale rosende, reklamere for eller oprette indlæg eller emner om produkter denne selv måtte
have produceret, have forhandling- og/eller distribution af eller kommerciel tilknytning til."

Det kan da kun tolkes således at der er situationer hvor det er tilladt for branchemedlemmer at poste i tråde om udstyr de forhandler !! elleres kunne man jo helt sløjfe "IKKE tale rosende, reklamere for" så der kom til at stå:

Branchemedlemmer må IKKE oprette indlæg eller emner om produkter denne selv måtte
have produceret, have forhandling- og/eller distribution af eller kommerciel tilknytning til.

Og hvis brancemedlemmer under ingen omstendighedder må ytre sig om udstyr de forhandler hvorfor er der så brug for at få af vide at de er branchemedlemmer ?

Jeg besøger også forskellige cykle fora og her er der flere personer med tilknytning til forskellige cykle fabrikanter som ydre sig om deres udstyr. På disse fora er folk voksne nok til at kende skidt fra kanel når det kommer til branchemedlemmer

Sjoenne
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Sendt: 27 Februar 2009 kl. 14:55 | IP-adresse registreret  

Jakob5_10 skrev:

Jeg besøger også forskellige cykle fora og her er der flere personer med tilknytning til forskellige cykle fabrikanter som ydre sig om deres udstyr. På disse fora er folk voksne nok til at kende skidt fra kanel når det kommer til branchemedlemmer

Her er det jo sommetider branchemedlemmerne der ikke opfører sig voksent. Forum bliver jo brugt som en ret effektiv markedsføring - at få nævnt sit produkt, eller omtalt det af bagveje flest mulige gange(mere eller mindre diskret), uden hensyntagen til en saglig debat. Og det er jo netop et debatforum vi befinder os på.

Generelt:

Sagen er nok så følsom for branchemedlemmerne her, da flere har deres hovedkommunikation til kunderne igennem et forum som dette. Uden denne side/forummet ville de have svært ved at få den samme eksponering i lille DK.

For at få ryddet op i al den mystik der er omkring branchemedlemmerne, så synes jeg det er på tide at få en forum-afdeling hvor de kan rose og beskrive deres produkter ligeså tosset de vil. Dermed ikke sagt at de bliver udelukket fra resten af forummet, men at de så har det fri-rum de åbenbart har behov for. Det kræver blot diciplin, og meget lav tolerance fra moderators side, hvis forhandlerne sniger marketing ud i den "rene" del af forum

Jeg kan dog stadig ikke se hvor svært det kan være at undlade at tale om de produkter man sælger. Det må vel stadig være interessen for HiFI der gør at man er bruger her? Ellers er det jo kun med et kommercielt ærinde, og så hører det sig ikke til i en saglig debat.

floe
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007
Sendt: 27 Februar 2009 kl. 14:58 | IP-adresse registreret  

Een ting er hvorvidt det regelsæt der eksiterer her på siden er fair eller ej. Noget andet er den skævvridning der åbenbart sker når disse forsøges opretholdet.

Der er utallige eksempler på at branchemedlemmer omtaler egne produkter uden der bliver skredet ind overfor dette, hvorfor så hive dette eksempel frem og give en advarsel herfor?

Floes gamle vin på nye flasker
Til top Vis floe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af floe

l´Blundt
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 20 September 2005
Sendt: 27 Februar 2009 kl. 15:24 | IP-adresse registreret  

Jakob5_10 skrev:

Ingen tvivl om at regler er til for at blive overholdt men nogen gange kan regler værer så tåbelige at det kan være svært at se dem.!! hvorfor i alverden skriver I i reglerne at:

"Branchemedlemmer må IKKE tale rosende, reklamere for eller oprette indlæg eller emner om produkter denne selv måtte
have produceret, have forhandling- og/eller distribution af eller kommerciel tilknytning til."

Det kan da kun tolkes således at der er situationer hvor det er tilladt for branchemedlemmer at poste i tråde om udstyr de forhandler !! elleres kunne man jo helt sløjfe "IKKE tale rosende, reklamere for" så der kom til at stå:

Branchemedlemmer må IKKE oprette indlæg eller emner om produkter denne selv måtte
have produceret, have forhandling- og/eller distribution af eller kommerciel tilknytning til.

Og hvis brancemedlemmer under ingen omstendighedder må ytre sig om udstyr de forhandler hvorfor er der så brug for at få af vide at de er branchemedlemmer ?

Nu er det jo ikke love der er nedskrevet her på siden og der er heller ikke en uddannet dommer og der tilhørende advokater at hyre, så man kan føre en retssag herinde. Derfor behøver man ikke tolke så meget på reglerne som du gør øverst i dit indlæg.
Siger indehaver af siden at sådan skal reglerne tolkes skal de tolkes sådan. Længere kan den ikke være.
Er faktisk ret sikker på at det vil være fuldt lovligt at smide folk ud fra fora uden nogen som helst begrundelse overhovedet. Præcis ligesom du kan smide folk ud af dit hjem.

Hvis de fjerner 'tale rosende, reklamere for' fra regelsættet vil du så acceptere at reglerne er sådan, for så er det da bare at se udover den lille stavefejl de tydeligvis har lavet der. Du virker jo tydeligvis intelligent nok til at se det er en brøler de har lavet der

Den med at der står de er branchemedlemmer kan jo være ret behjælpelig for moderatorerne mht. at se hvem der må skrive om hvad. Og det gør det også lettere for almindelige brugere at sortere i indlæg hvis nu moderatorerne overser et branchemedlem der skriver om egne produkter.

Regler skal ikke tolkes så ekstremt som mange gør. Det resultere bare i at folk der bryder reglerne slipper for tiltale pga. fodfejl fra regel-håndhævers side. Sidste her er min egen holdning til regler både her og andre steder.

Mvh. l´Blundt
Til top Vis l´Blundt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af l´Blundt

Chr. R.
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 27 Februar 2009 kl. 15:33 | IP-adresse registreret  

Sjoenne skrev:
Jeg kan dog stadig ikke se hvor svært det kan være at undlade at tale om de produkter man sælger. Det må vel stadig være interessen for HiFI der gør at man er bruger her? Ellers er det jo kun med et kommercielt ærinde, og så hører det sig ikke til i en saglig debat.

Det er det i hvertfald 3 oplagte årsager til:

1. Hvis der i en tråd fremkommer direkte forkerte eller bare misvisende oplysninger, så må "vi" ikke komme til orde. Dårligt for brugeren der søger info, og tilsvarende for "os" der i en evt. salgssituation kan forsøge at rette den misinformation der er givet. Der er det mindst et andet branchemedlem som kæmper en brav kamp med.
  2. Vi kan heller ikke for lov til at forsvare os på kritik der bliver postet. Sker dette, så medfører det en advarsel. Dette selvom vi evt. er hængt ud på falske forudsætninger.
  3. Hvorfor reklamere og indsende info om nyheder om vores produkter, nu når vi ikke må komme til orde? Dermed risikere portalen at miste mange gode reklamekroner og nyhedsstof.

Endelig er denne debat væsentlig, idet der her tages en problemstilling op. Personligt vil jeg tage "kampen op", idet jeg ser fejl og mangler i regelsættet. Gør jeg (eller andre) ikke det, så sker der ikke en udvikling til det bedre.

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Sendt: 27 Februar 2009 kl. 15:34 | IP-adresse registreret  

floe skrev:
Een ting er hvorvidt det regelsæt der eksiterer her på siden er fair eller ej. Noget andet er den skævvridning der åbenbart sker når disse forsøges opretholdet.

Der er utallige eksempler på at branchemedlemmer omtaler egne produkter uden der bliver skredet ind overfor dette, hvorfor så hive dette eksempel frem og give en advarsel herfor?

Ja tak tænke lige det samme, men det kan der nok ikke svare på.

Måske har det noget med modenhed at gøre.

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

musashi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2005
Sendt: 27 Februar 2009 kl. 15:59 | IP-adresse registreret  

Dav!

Selvfølgelig skal der være nogle retningslinier, så forummet ikke misbruges af enkelte, til skade for de mange gode branchemedlemmer.  De bidrager jo trods alt med en stor kompetence og indsigt i de emner som hele sitet jo omhandler.

Kunne man ikke lavet et "branche support forum", hvor emner eventuelt kan oprettes hvis man ønsker specifikke informationer om et produkt?

Endvidere kan emner oprettet andre steder, som så eventuelt udvikler sig i den retning, ganske simpelt flyttes dertil, hvis der er grund til det. Branchemedlemmer kunne jo udøve lidt positiv selvjustits og gøre opmærksom på tråde som kan tage den drejning.

Måske denne tråd kunne rette sig mere mod nogle løsningsforslag som moderatorer kan bruge til, som altid, at søge at forbedre dette fantastiske forum.

Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn - andre bygger vindmøller...

Tænk nu lidt positivt, og tænk løsninger i stedet for, at bruge energi at placere hvem der gjorde hvad hvornår.

min 25-øre - og go weekend

musashi

Til top Vis musashi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af musashi

Sjoenne
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Sendt: 27 Februar 2009 kl. 16:30 | IP-adresse registreret  

Chr. R. skrev:

Sjoenne skrev:

Det er det i hvertfald 3 oplagte årsager til:

1. Hvis der i en tråd fremkommer direkte forkerte eller bare misvisende oplysninger, så må "vi" ikke komme til orde. Dårligt for brugeren der søger info, og tilsvarende for "os" der i en evt. salgssituation kan forsøge at rette den misinformation der er givet. Der er det mindst et andet branchemedlem som kæmper en brav kamp med.
  2. Vi kan heller ikke for lov til at forsvare os på kritik der bliver postet. Sker dette, så medfører det en advarsel. Dette selvom vi evt. er hængt ud på falske forudsætninger.
  3. Hvorfor reklamere og indsende info om nyheder om vores produkter, nu når vi ikke må komme til orde? Dermed risikere portalen at miste mange gode reklamekroner og nyhedsstof.

Endelig er denne debat væsentlig, idet der her tages en problemstilling op. Personligt vil jeg tage "kampen op", idet jeg ser fejl og mangler i regelsættet. Gør jeg (eller andre) ikke det, så sker der ikke en udvikling til det bedre.

I som branchemedlemmer har ligeså meget ret til at rapportere indlæg der er direkte misvisende og skadelige for jeres forretning, det kræver blot at det tages alvorligt af moderator/administrator. Vi er enige i at i bør få adgang til at udtale jer i sådanne tilfælde - men under aftale med moderator, så ryger niveauet ikke under bæltestedet som det er set før.

Det er selvfølgelig op til moderator/administrator at sørge for at I kommer rigtigt til orde. Det jeg har sat spørgsmålstegn ved er den direkte/indirekte konstante omtale af egne produkter.

Nu er det ikke for at starte personfnidder, så tag dette med et glimt i øjet:
Prøv evt. at søge på dit eget brugernavn, og tæl hvor mange gange der bliver nævnt Wadia, 170i, dock, ipod osv. i dine indlæg, og tjek titlerne på trådene.
Er det så mærkeligt at hifi4all synes du har brudt de få simple regler de har opstillet for dig?

<< Forrige Side af 4 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes