Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 21:29   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Head-fi
 HIFI4ALL Forum : Head-fi
Emne Emne: Hvordan man forstærker Ath W1000! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Kasper Kj
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 August 2008
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Sendt: 12 Marts 2009 kl. 10:27 | IP-adresse registreret  

Jaa - Jeg ved det godt! Den har kørt flere gange før og jeg har også spurgt flere gange.

Men denne gang vil jeg gerne dele ud af de erfaringer jeg selv har samlet op undervejs! W1000 er nemlig en super telefon med en fantastisk realisme, en fornemmelse af at være til stede og et meget naturligt anslag i forhold til alle andre jeg har hørt - Den har bare en meget meget problematisk frekvensgang, der gør forstærker matching super vigtigt.

Samtidig er den på 42 ohm og meget let at drive. Selvom et par denon d5000 kun er 25ohm skal derskrues meget højere op med den på forstærkeren for at opnå samme lydstyrke.

Da den i sin tid fik en super anmeldelse på 6moons var det bl.a. dette han fremhævede som positivt! - nok det største vrøvl i den anmeldelse. Det gør nemlig at den samtidig er meget følsom overfor støj og sus fra forstærkeren og da den samtidig smider detaljer i hovedet på dig uden hæmninger afslører den alle unoder længere nede i kæden. Det gør den dog stadig ikke til en analytisk telefon allá Akg 701, w1000 handler om musik nydelse!

nå men det var de der erfaringer. De er alle gjort med en rega apollo cd og kimber pbj kabler og xindak xf-1000ES netsøjsfilter, undtagen rudistoren der nu kører på et Isotek orionII filter.

Der kræves ,efter min mening, to ting af den gode w1000 forstærker: 1, at den er god til at drive lavimpedante hovedtelefoner uden støj og sus og 2, at den tilfører w1000 noget af den bas den mangler og trækker stemmer lidt frem i mikset.

min første forstærker: Rega ear løste faktisk punkt 2 ganske glimrende. Det var varmt og glat med en fin basfornemmelse. Generelt var den dog simpelthen bare ikke ligeså højt i herakiet som resten af anlægget.

Næste i rækken blev en x-can v8. Super forstærker. meget støjsvag, Smooth (findes der et ligeså godt dansk ord?) og et meget skarpt defineret stereoperspektiv. Jeg kunne næsten røre de forskellige musikere. Den blev dog meget laid back og da den samtidig ikke tilførte noget bas til w1000 blev resultatet med den telefon dog lidt køligt og sådan lidt kedeligt. Jeg fandt mig selv i den situation at jeg egentlig havde fået den bløde, behagelige lyd med super stereoperspektiv, jeg havde drømt om, men samtidig gad jeg nærmest ikke høre musik mere. Kan dog forestille mig magi med d5000 eller jvc dx1000!

Så prøvede jeg heed canamp efter at jeg havde hørt Beams på sidste møde. Og Yes hvor det rykkede- varm fed lyd med masser af bas- super........de første 20minutter - så blev jeg tydelig klar over at den simpelthen ikke var god nok til lavimpodante telefoner. Lyden blev rodet og ukontrolleret og baggrundstøjen der var ikke eksisterende med hd650 blev alt for generende. Overvejede lidt om jeg kunne leve med kun at lytte til sennheiserne da synergien var super, men nej - skal have lukkede hovedtelefoner, så tilbage med den.

En løsning kunne have været x-can v8 med little pinkie strømforsyning og nogle varmere mere basfyldte rør, men imellemtiden kom der flere gode anmeldelser af Trafomatic Head One som lød som den rigtige medicin og jumon audio hentede en hjem til mig.

Flooot forstærker super lækker, en drøm at have stående på hylden. Og lyden, ganske rigtig lige hvad der manglede. Varm basrig involverende lyd med masser af detaljer og autoritet. Var dette nirvana - Ja det havde det været hvis det ikke var fordi at trafoen brummede meget og det var hørbart i kopperne. Så røg den tilbage og jeg lånte den han havde stående selv. Ingen brum fra trafoen men til gengæld en høj snerren fra rørene igen der igen kunne høres i telefonen. Efter en længere palaver over nettet og et besøg hos jumon med alt mit grej, blev de med et tungt hjerte opgivet. Senere fik jeg at vide at han havde talt med konstuktøren som sagde at der var lidt brum med w1000 og det ikke kunne undgås. Jeg tror nu stadig at begge var defekte på hver sin måde for lyden var forskellig i de to svarende til støjen man hørte direkte fra henholdvis rørene og trafoen - og det var ligeså tydeligt med de tungt drevne hd650.

Så var jeg løbet tør for billigere løsninger og valget stod nu mellem en rudistor rdx-33 evo8 eller en woo wa6 se med sofia ensretter. Efter megen læsning og mange forespørgsler på headfi.org valgte jeg Rudi'en. Det var den alle der havde hørt begge endte med at anbefale, og frem for alt var den europæisk og meget nemmere at få til service. Jeg tror dog stadig at woo'en havde været bedre. I det hele taget tror jeg singelendede transformerkoblede forstærkere er vejen med denne telefon. Men jeg var alligevel for meget kylling til at købe noget så dyrt hjem fra USA uden mulighed for at høre den først, returret eller ej.

Så Rudi'en ankom og det er en fantastisk forstærker. Den er ikke så blød som rørforstærkerne og ikke så "cremet" hvis I forstår. men den lander lige imellem rør og transistoren eller rettere den går en helt tredje vej. Hvor rørene med rette kan beskyldes for en lidt for fed "lækker" lyd, Kan de fleste transistorforstærkere i mine ører beskyldes for at forråde "sandheden" ved at selve den elektroniske behandling tilfører en skarphed og lidt grynet fornemmelse, der selv over højtalere kan give en lyttetræthed man aldrig ville opleve ved uforstærket livemusik. Derfor har jeg længe tænkt at selvom den bløde cremede lyd måske var mere lækker end virkeligheden, så var den dog alligevel at foretrække frem for den metalliske lidt hårde lyd der var alternativet.

Rudien gør ingen af delene. Den tilfører ingen sirup, men det afslører heller ingen hårdhed. Det lyder bare som virkeligheden, vel og mærke som virkeligheden- hvis musikerne rent faktisk stod i din stue (eller i dit hoved!) og spillede uforstærket.

Jeg vidste ikke at det var det jeg ønskede mig, for jeg vidste ikke at det var muligt men det er det - Og Rudistor rpx-33 evo8 bliver stående på min hylde.

Desværre må jeg så erkende at selv om den lyder fantastisk med w1000 så lyder den endnu bedre med d5000 som jeg før har fundet lidt kedelige og rigtig godt med hd650. Med w1000 er er der en fantastisk fornemmelse af nærvær og naturlighed, men bassen er stadig lidt for svag, og stemmer - specielt kvinder står lidt for langt tilbage i lydbilledet, på bekostning af strengeinstrumenter som guitar og violiner.

Det er en smagssag, og jeg kan tydelig huske diskussionen fra jeg sang i band som yngre mellem mig selv og lydmand og guitarrist. Netop som sanger, har jeg altid syntes at det vigtigste i rytmisk musik at at stemmen står tydeligt, fordi at det for mig er teksterne og fortolkningen heraf der er sangens følelsesmæssige budskab. Men jeg er fuldt bevidst om at alle instrumentalister og de fleste lydmænd har det omvendt.

Med Rudistor + w1000 og rega apollo, står alle dele af et band skarpt markeret og du kan frit vælge hvilke instrument du vil følge. Jeg har aldrig hørt et anlæg der kan levere så mange detaljer med så meget drive, uden at det nogensinde giver lyttetræthed - uanset hvor længe jeg lytter.

Til instrumental musik bliver jeg dog simpelthen nødt til at prøve en jvc dx-1000 og hvis den ikke gør det må jeg eje en denon af de større. Og da mine finanser er fuldstændig drænet kan det være at både sennheiserne og w1000 må sælges for at finansiere købet. Når jeg En gang får råd igen skal de dog tilbage på hylden for med gode optagelser har jeg aldrig hørt noget bedre!

Til dem der har lyst til at fortsætte min søgning efter den ultimative w1000 forstærker har jeg følgende råd efter alle de timer jeg har brugt på headfi.org

Hvis man som jeg gerne vil give den lidt mere fokus  på stemmer og dyb bas, så kunne det være en idé at prøve en anden trafomatic head one, jeg tror stadig at den kunne være bedre.

Ultimativt tror jeg en sofia princess udstyret woo wa6se ville være toppen af toppen. Det er en rørforstærker med meget af den bløde varme lyd eftersigende ude den sirup som kvæler mange ældre rørforstærkere og så er den berømt for sin tavse baggrund.

hvis man omvendt gerne vil have sirup Er MG head måske noget.

I den billigere ende tror jeg også at x-canv8 med little pinkie og et andet rør ville være en god mulighed hvis man ikke har noget imod at prøve sig frem med rørene.

Heed har også snakket om at lave en storebror til canampen der er bedre til lav impedans, og tonaliteten med canamp var super

Og som sagt hvis man er til en superdetaljeret men aldrig trættende lyd er Ridustor the way to go!

Til top Vis Kasper Kj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kasper Kj

techtrino
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2006
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 12 Marts 2009 kl. 10:34 | IP-adresse registreret  

mmm god læsning, tak for det Kasper, går stadig og tænker på at købe et par w5000, så det kunne være min meier skulle
udskiftes med en Rudistor
Til top Vis techtrino's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af techtrino

Kane
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Maj 2007
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 12 Marts 2009 kl. 11:02 | IP-adresse registreret  

Rigtig interessant læsning, specielt for en der lige har fået et par w1000.

Har Yamamoto HA-02 (som blev brugt i 6moons anmeldelse) aldrig været inde i dine overvejelser? Prisen er vist ca. den samme som rudistoren.

Hvad med Earmax pro SE? Den kunne jeg også godt forestille mig ville være interessant.  

Sansa Clip+ -> KSC75, PortaPro eller Etymotic ER4P
Til top Vis Kane's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kane

Kasper Kj
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 Marts 2009 kl. 11:50 | IP-adresse registreret  

Yamamotoen har selvfølgelig været inde over, men det lyder som om man skal have nerver af stål så. Rigtig mange har haft problemer med den, og flere siger at netop problemer med snerrende rør er et rigtig stort problem, men hvis man finder et sæt rør der ikke snerrer, så kunne den være super!

Earmax har bl.a. nc8000 jo en overgang haft gode erfaringer med og den giver vist nok den tungere bund og bløde lyd, men jeg har flere gange hørt klager over baggrunds sus med lave impedanser og der fremgår nok efterhånden at det er et turnoff for mig.

Kasper Kj
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 Marts 2009 kl. 11:55 | IP-adresse registreret  

Techtrino! Hvis du køber de w5000 er du altid velkommen til at komme en tur forbi til et prøve lyt, for som sagt det afhænger jo fuldstændig af smag.

Rudien driver w1000 perfect men om man kan lide tonaliteten afhænger som jeg siger ovenfor meget af om man helst kun vil have stemme med backing eller om man vil have alting med. De store linjer eller alle detaljerne. Men uanset hvad er det sku super lækkert!

Kasper Kj
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 Marts 2009 kl. 13:07 | IP-adresse registreret  

AV!  Så gjorde jeg det! Satte W1000 til salg for at finansiere en dx1000.

Jeg har ondt i maven og det svimler, men man er vel fattig og der er ikke råd til det hele! Satte mig ind og hørte på dem bag efter, og med det rigtige musik tror jeg ikke der er noget der slår den kombination.

Med w1000 og hd650 kunne jeg egentlig dække alle indspilninger, men hd650 er åbne og i mine ører hører man da netop hovedtelefoner for at skabe sit eget intime rum med musikken, og det sker for mig kun med lukkede hovedtelefoner - og så lytter jeg selvfølgelig i sengen hvilket gør lukkede et must.

Bare lige for en ordens skyld - ovenstående er ikke en salgstale - snarere en sidste kærlighedserklæring til en dejlig dame jeg desværre er vokset fra!

Jeg mener jeg både har forklaret hvad jeg synes gør w1000 fantastiske og hvad der gør, at vores veje må skilles - i hvert fald for en tid!

Sennheiserne ryger osse, men dem har jeg ikke opbygget samme forhold til da de netop er åbne!

nc8000
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 August 2007
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 12 Marts 2009 kl. 14:34 | IP-adresse registreret  

Ja jeg er også endt i lukkede simpelt hen fordi langt størstedelen af min lytning foregår hvor andre ikke vil høre noget som helst. RudiStor forstærkere skulle have et helt specielt kærlighedsforhold til Denneon's 2000/5000/7000 serie så jeg har bestilt en LA2000 (markl ultra modded D2000) til at erstatte min L3000. Jeg havde ganske rigtigt en EarMax i AE udgaven (den der kun er lavet 100 af) og sammen med min Jungson rør cd blev det simpelthen for meget rør lyd og Rudi'en var den helt perfekte afløser for mig. At jeg så er gået helt amok og har solgt alle mine store fine hovedtelefoner til fordel for min balancerede ER4 iem er noget andet men jeg glæder mig til LA2000 kommer, nok omkring påske hvis jeg er heldig.

Til top Vis nc8000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nc8000

Claus-dk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2007
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 12 Marts 2009 kl. 14:57 | IP-adresse registreret  

og jeg glæder mig til at høre de LA2000 
Til top Vis Claus-dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Claus-dk

Kasper Kj
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 Marts 2009 kl. 15:16 | IP-adresse registreret  

Alligevel holdt min salgsannonce kun i to timer før jeg slettede den igen

Var alligevel ikke klar til at sige farvel til w1000 endnu - Så må dx1000 vente lidt!

Jeg føler mig lit fjollet, men hvad faen

kolind
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 November 2005
Sendt: 12 Marts 2009 kl. 16:13 | IP-adresse registreret  

Jeg undrer mig over at du har haft så mange problemer med brum og støj med rørforstærkere

Jeg har mig 2 billige kinøjsere (Little Dot II++ og Darkvoice 336i), og ingen af dem har noget brum eller støj af hvad jeg har hørt af ? End ikke med IEMs (q-JAYS)

Til top Vis kolind's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kolind

techtrino
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 Marts 2009 kl. 16:22 | IP-adresse registreret  

kolind skrev:

Jeg undrer mig over at du har haft s� mange problemer med brum og st�j med r�rforst�rkere

Jeg har mig 2 billige kin�jsere (Little Dot II++ og Darkvoice 336i), og ingen af dem har noget brum eller st�j af hvad jeg har h�rt af ? End ikke med IEMs (q-JAYS)

Hmm det kan jo også skyldes deres følsomhed overfor net problemmer

kolind
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 November 2005
Sendt: 12 Marts 2009 kl. 16:43 | IP-adresse registreret  

techtrino skrev:
kolind skrev:

Jeg undrer mig over at du har haft s� mange problemer med brum og st�j med r�rforst�rkere

Jeg har mig 2 billige kin�jsere (Little Dot II++ og Darkvoice 336i), og ingen af dem har noget brum eller st�j af hvad jeg har h�rt af ? End ikke med IEMs (q-JAYS)

Jamen han kører jo endda med netstøjfiltre, hvilket hos mig endnu ikke har været under overvejelse, og har ikke været det nogle af de 3 steder jeg har haft boet imens jeg har haft en rør-fætter. Dog tror jeg heller ikke at en LD2 er særligt følsom tilsyneladende. Darkvoicen har et ry for at kunne brumme med nogle rør og være lidt sart med rørene hvis ikke den skal brumme, men min gør det i hvert falde ikk med de rør jeg har i nu. (som endnu er de eneste jeg har prøvet med)

Til top Vis kolind's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kolind

Kasper Kj
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 Marts 2009 kl. 18:42 | IP-adresse registreret  

kolind skrev:
techtrino skrev:
kolind skrev:

Jamen han kører jo endda med netstøjfiltre, hvilket hos mig endnu ikke har været under overvejelse, og har ikke været det nogle af de 3 steder jeg har haft boet imens jeg har haft en rør-fætter. Dog tror jeg heller ikke at en LD2 er særligt følsom tilsyneladende. Darkvoicen har et ry for at kunne brumme med nogle rør og være lidt sart med rørene hvis ikke den skal brumme, men min gør det i hvert falde ikk med de rør jeg har i nu. (som endnu er de eneste jeg har prøvet med)

Som sagt tror jeg at Begge de to trafomatic jeg prøvede var defekte, det var under alle omstændigheder det samme også hjemme hos jumon audio! Selv om jeg fik at vide at det brugte rør havde tendens til brum med lav impedans, tror jeg dog ikke at det skal brumme så meget. Samtidig brummede den ene kun fra trafoen, og den anden brummede kun fra rørene, selv hvis jeg byttede rørene rundt imellem de to. Så jeg vil tro at de havde hver deres defekt.

At yamamotoen skulle have prolbemer med brum, er kun noget jeg har hørt, men daa jeg hørte flere tilfælde af tekniske problemer med denne forstærker havde jeg ikke lyst til at bestille noget så dyrt hjem fra japan, Så ville jeg hellere være gået efter woo audio, der er berømt for god service og høj kvalitet og som i øvrigt siges at være god med stort set hvilken som helst telefon du smider på dem.

Når det er sagt så er der baggrundsstøj på alle forstærkere, det er kun et spørgsmål om hvor meget, og når man bruger meget letdrevne hovedtelefoner så er man mere sårbar over for det. Det generer selvfølgelig mest fordi jeg hører en del klassisk musik hvor jeg også gerne vil have sort baggrund i de stille passager. Selv Rudistoren der er det mest tavse jeg har hørt har lidt sus over mine atrio inears. Ikke noget der høres når musikken spiller, men det er da tydeligt hørbart når jeg plugger i.

burning777
Branchemedlem
Branchemedlem
Konsulent ved B&O

Bruger siden: 28 Maj 2007
Sendt: 12 Marts 2009 kl. 19:45 | IP-adresse registreret  

Det var dog dejlig læsning Tak for det!

Jeg skal også snart se at få lyttet til noget Rudistor. Det har jeg stadig til gode.
Til top Vis burning777's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af burning777

techtrino
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 Marts 2009 kl. 22:36 | IP-adresse registreret  

Altså netstøjfiltre virker stort set ikke efter min erfaring, de gør det næsten kun værre, det eneste der virker er en Skilletrafo, så blir der ro

Og når det kun er til en lille forstærker behøver man heller ikke et monster på 100kg, som kan varme en hel sportshal op.

Ellers kan batterier også bruges, men det er lidt mere bøvl

Mingo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2005
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 13 Marts 2009 kl. 06:18 | IP-adresse registreret  

Kaspers indlæg er aldeles glimrende med en fin beskrivelse af diverse amps.

Jeg er blevet klogere!

Til top Vis Mingo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mingo

Kasper Kj
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 30 Marts 2009 kl. 11:08 | IP-adresse registreret  

Jeg Bliver lige nødt til at komme med en update på synergien mellem min ny erhvervede Rudistor rpx-33evo8 og mine trofaste athw1000.

Efter nogle ugers drift er alting faldet helt på plads og gengivelsen er mere homogen. Det vil også sige at den oplevelse af det superdetaljerede stadig er der, men det er blevet meget nemmere at flyde med på "de store linjer" også.

Min opevelse af at instrumenter nogle gange skyggede for vokalen, undrede mig lidt? for nogle gange lå de i det samme frekvens spektrum og det var derfor svært at forklare hvad det var der trak instumenter frem.

Det er gået op for mig at det er fordi denne forstærker er det mest transperante jeg nogen sinde har hørt og de plader hvor det sker er dem, hvor nogle instrumenter er placeret alene i den ene kanal. Når de så samtidig står skarpt tegnet bliver denne unaturlige placering i kun det ene øre meget påtrængende og kommer til at tage fokus fra resten. Det er her, en virkelig effektiv implementering af cross-feed ville være fedt at have ("phonitor" måske?)

Nå - men tiden kom til at løse alle bekymringer. Efterhånden som forstærkeren blev brændt ind blev den endnu blødere i lyden (uden at miste dynamikken) og selvom alting stadig står skarpt tegnet er der ikke noget der tiltrækker sig unaturlig opmærksomhed.

Så nu kan jeg for alvor sige at jeg har fundet den forstærker der uden sammenligning kombinerer super involverende musikformidling med en lyd, der aldrig får antydning af "digital" kant og skarphed!

Kan det gøres bedre? - Det ved jeg ikke - jeg er ligeglad.. Denne her forstærker kommer til at stå på hylden i mange mange år!

Claus-dk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2007
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 14 Maj 2009 kl. 23:19 | IP-adresse registreret  

Jeg forstærker mine ATH med Xcan V8 og little Pinkie og nogle lidt mere basstærke rør og det lyder da på ingen måde ad H..... til, slet ikke det lyder faktisk rigtigt fint og den der mærkelighed ATHen har, er ligesom forsvundet..

Om Rudien er bedre aner jeg ikke, men det kunne jo meget nemt tænkes, jeg havde desværre ikke mine W1000 da NC var på besøg med sin Ferraiforstærker.

Til top Vis Claus-dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Claus-dk

Kasper Kj
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 19 Maj 2009 kl. 11:23 | IP-adresse registreret  

Det tror jeg egentlig også at jeg anbefalede folk at prøve i min første post i Tråden. Jeg sagde bare at stock udgaven uden little pinkie kom til at mangle både bund og varme til min smag og derfor fik mig til at miste interressen for at lytte ret hurtigt. Men af H.......til lød det langt fra.

Jeg havde bare ikke rigtig mod til at satse på både pinkien og andre rør og så stadig risikere at stå med noget der ikke rykkede for mig.

Jeg vil absolut tilslutte mig at x-can V8 er et af de bedste bud på forstærkning til w1000 hvis man er villig til at eksperimentere med rør og strømforsyning, og det er MEGET muligt at det virker bedre end min rudi - Det gjorde det bare ikke Stock.

Og så har Rudien den fordel at den lyder perfekt efter to minutters opvarmning - Der synes jeg x-cannen fortjente næsten en halv time.

Kasper Kj
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 19 Maj 2009 kl. 11:29 | IP-adresse registreret  

Klippede Lige mine konlusioner fra den første post!

Til dem der har lyst til at fortsætte min søgning efter den ultimative w1000 forstærker har jeg følgende råd efter alle de timer jeg har brugt på headfi.org

Hvis man som jeg gerne vil give den lidt mere fokus  på stemmer og dyb bas, så kunne det være en idé at prøve en anden trafomatic head one, jeg tror stadig at den kunne være bedre.

Ultimativt tror jeg en sofia princess udstyret woo wa6se ville være toppen af toppen. Det er en rørforstærker med meget af den bløde varme lyd eftersigende ude den sirup som kvæler mange ældre rørforstærkere og så er den berømt for sin tavse baggrund.

hvis man omvendt gerne vil have sirup Er MG head måske noget.

I den billigere ende tror jeg også at x-canv8 med little pinkie og et andet rør ville være en god mulighed hvis man ikke har noget imod at prøve sig frem med rørene.

Heed har også snakket om at lave en storebror til canampen der er bedre til lav impedans, og tonaliteten med canamp var super

Og som sagt hvis man er til en superdetaljeret men aldrig trættende lyd er Ridustor the way to go!

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes