| Forfatter |
|
AffeX Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2009 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 85
|
| Sendt: 03 Oktober 2009 kl. 10:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er altså for surt. Ligger stadig med feber. Håber I får en god dag, jer der kan møde frem!
Jeg havde glædet mig så mega meget til at høre lidt af det dyre grej......
|
| Til top |
|
| |
Asklepios Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 611
|
| Sendt: 03 Oktober 2009 kl. 15:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er så blevet kaldt ind på arbejde imorges!!  Det er sgu alle jer der er syge, i skylder et meet...  Med de bedste ønsker om en god dag! __________________ Mange hilsener
Simon
B&O, ProAc, Rega & Sonos
Atlas
|
| Til top |
|
| |
NESREDNA Forum Bruger

Bruger siden: 14 December 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 259
|
| Sendt: 03 Oktober 2009 kl. 17:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg nåede desværre ikke meet'et i dag, da studenterfesten i går tog overhånd  Håber I der dukkede op havde et rigtigt godt meet
__________________ Hjemme: Cowon D2 > X-Can V3 > AKG K701
Undervejs: Cowon D2 > Ety4P
|
| Til top |
|
| |
micma18 Branchemedlem

HM Elektronik
Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2120
|
| Sendt: 03 Oktober 2009 kl. 18:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
msp2 Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 114
|
| Sendt: 03 Oktober 2009 kl. 20:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for denne gang.
Det var utroligt hyggeligt og lærerigt.
En god måde at bruge en lørdag på, fyldt med lækker lyd og en masse flinke mennesker.
Hilsen
Morten
|
| Til top |
|
| |
nc8000 Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 August 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1460
|
| Sendt: 04 Oktober 2009 kl. 10:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
pof@ skrev:
nc8000 skrev:
| Der var da vist andre der havde Stax med |
|
|
Var der ikke nogen der droppede det fordi HiFiFreaks kom?
|
|
|
Den kommentar havde jeg lige overset i første omgang. Har du nogen dokumentation for den udtalelse ? Jeg håber virkelig ikke det er rigtigt for hvis det er tilfældet så gider jeg sgu ikke meets længere  __________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |
pof@ Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 941
|
| Sendt: 04 Oktober 2009 kl. 10:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
nc8000 skrev:
pof@ skrev:
nc8000 skrev:
|
|
Var der ikke nogen der droppede det fordi HiFiFreaks kom?
|
|
|
Den kommentar havde jeg lige overset i første omgang. Har du nogen dokumentation for den udtalelse ? Jeg håber virkelig ikke det er rigtigt for hvis det er tilfældet så gider jeg sgu ikke meets længere  |
|
|
Jeg tror at vi misforstår hinanden. Det jeg mener er, at nogen droppede at tage deres Staxudstyr med, fordi HiFiFreaks tog Stax med. Jeg mente ikke at at nogen droppede at komme fordi HiFiFreaks kom. Jeg mener at der er en tidligere i denne tråd som skrev det? (Jeg er ikke gået tilbage for at checke)
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 04 Oktober 2009 kl. 13:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
pof@ skrev:
nc8000 skrev:
pof@ skrev:
nc8000 skrev:
|
|
Var der ikke nogen der droppede det fordi
HiFiFreaks kom? |
|
|
Den kommentar havde jeg lige overset i første omgang. Har du nogen dokumentation for den udtalelse ? Jeg håber virkelig ikke det er rigtigt for
hvis det er tilfældet så gider jeg sgu ikke meets længere  |
|
|
Jeg tror at vi misforstår hinanden. Det jeg mener er, at nogen droppede
at tage deres Staxudstyr med, fordi HiFiFreaks tog Stax med. Jeg mente ikke at at nogen droppede at komme fordi HiFiFreaks kom. Jeg mener at
der er en tidligere i denne tråd som skrev det? (Jeg er ikke gået tilbage for at checke) |
|
|
ahhh, ja så havde jeg misforstået dig. Ja det er rigtigt at nogen skrev de ikke ville medbringe deres Stax udstyr hvis hififreaks havde hele
sortimentet med __________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |
Thomas Sillesen Branchemedlem

Nerds.dk
Bruger siden: 29 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1596
|
| Sendt: 04 Oktober 2009 kl. 13:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er ihvertfald ked af vores sene afbud, og de forviklinger det har givet, men vi kunne bare ikke få det til at gå op så nogen fra teamet kunne komme grundet diverse sygdom, familieforhold mv.
Jeg håber vi får chancen en anden gang, og der garanterer jeg at jeg nok skal komme om de så skal rulle mig ind i en hospitals seng 
__________________ Med Venlig Hilsen
Thomas Sillesen
|
| Til top |
|
| |
burning777 Branchemedlem

Konsulent ved B&O
Bruger siden: 28 Maj 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1022
|
| Sendt: 04 Oktober 2009 kl. 15:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg bringer lige mine indtryk+billeder fra dagen igår her. Det er kopieret fra indtrykstråden på Head-fi.org.
Jeg håber dem, der var syge igår er raske idag! Og at de doper sig med frugt og grøntsager i rigelige mængder op til næste meet når de ser
billederne og hvor hyggelig dag det var.
------
Here are some pictures.
Group-picture
Sound Magic PL50!! A big surprise to me. It was the first time I heard them and I really liked their great sound. They are not ER-4S quality but still
a GREAT bargain for the money in my opinion.
The Sugden Headmaster!! Really really GREAT synergy with my favourite headphones - the SR325i. This amplifier has made it's way on to my
wishlist after the meet!
Old SR325 + SR325i and the HF-2. I am going to find some HD414 pads for my SR325's. Great improvement in sound and makes them easier on
the ears.
A lot of Sennheiser grear. The IE8's weren't bad at all...
The quiet library.... low light - perfect or in depth listening.
Heavy activity around the table.
HF-2 and PS-1000 - side by side. I definitely liked the HF-2's better than the PS-1000.
Quick shift - A/B comparisons are really the essence of Head-fi meets.
All in all a great day. The PS-1000 went off the wishlist - the Sugden Headmaster made its way on it. :-)
Regarding the HD800 - I think I am going to wait some time before I get it. I really really love the wearing comfort and space in the sound. But
my conclusion after this meet is that I will gain MUCH more by getting a better amp. Even the Headamp GS-X was a great setup up. But the
synergy and price-difference made the Headmaster my prefered choice.
Thanks nc8000 for arranging this!!
|
| Til top |
|
| |
techtrino Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2515
|
| Sendt: 04 Oktober 2009 kl. 15:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skal der ik laves en impressions tråd
Og sjovt med den sugden, for den hører man jo ikke så meget om længere, men det er jo også en ældre sag, er den ik fra 90
´erne, eller bytter jeg igen om på noget
|
| Til top |
|
| |
Totoronto Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 436
|
| Sendt: 04 Oktober 2009 kl. 16:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
techtrino skrev:
Skal der ik laves en impressions tråd
Og sjovt med den sugden, for den hører man jo ikke så meget om længere, men det er jo også en ældre sag, er den ik fra 90
´erne, eller bytter jeg igen om på noget  |
|
|
Burning777´s indlæg burde måske være lavet i en separat tråd. Det havde været fint. Det ser ellers ud til, at I hyggede jer  . Sørens osse, at jeg har så langt til København, men jeg orkede ikke 10 timers rejsetid (frem og tilbage) på en "slappe af" lørdag  . Sugden forstærkeren blev betragtet som rigtig god, da den kom frem, men efter nogle år sank den lidt i anseelse. Der var åbenbart en del, der syntes man kunne få mere for pengene andetsteds. Nu er den så til gengæld ved at vinde indpas igen, så det går op og ned for de forskellige produkter  . EDIT: Hvor mange var I egentlig? Deltagerlisten var jo omkring 30 pers, men billederne tyder på, at der var lidt mindre fremmødte.
|
| Til top |
|
| |
Meier Forum Bruger

Bruger siden: 19 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1489
|
| Sendt: 04 Oktober 2009 kl. 17:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Buyer no 1 skrev:
Også jeg må her i sidste øjeblik, melde mig blandt de sygdomsramte  |
|
|
Tja - jeg lå også brak 
Håber, at i havde en god dag.
Havde sku ellers sat næsen op efter at få hørt nogen head-amps, men måske næste gang 
Hilsen
Thomas
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 04 Oktober 2009 kl. 18:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Totoronto skrev:
Hvor mange var I egentlig? Deltagerlisten var jo omkring 30 pers, men billederne tyder på, at der var lidt mindre fremmødte.
|
|
|
Vi endte nok med at være lige knap 30. Billedet blev taget sidst på dagen da en del var taget hjem. __________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 04 Oktober 2009 kl. 18:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Meier skrev:
Buyer no 1 skrev:
Også jeg må her i sidste øjeblik, melde mig blandt de sygdomsramte  |
|
|
Tja - jeg lå også brak 
Håber, at i havde en god dag.
Havde sku ellers sat næsen op efter at få hørt nogen head-amps, men måske næste gang 
Hilsen
Thomas
|
|
|
Du skal da til enhver tid være velkommen til en lytter uden for Kalundborg hvis du vil. __________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |
MRGM Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 118
|
| Sendt: 04 Oktober 2009 kl. 19:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Håber også alle fik en hyggelig dag/aften.
Måtte selv nøjes med at skulle flytte min afdøde farmors møbler ned fra lejligheden på 2. sal i silende regn.
Anyway, vil i det mindste kunne nyde denne aften.... kæresten er hos en veninde, og mit anlæg er endelig oppe og køre igen.
|
| Til top |
|
| |
micma18 Branchemedlem

HM Elektronik
Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2120
|
| Sendt: 04 Oktober 2009 kl. 19:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ser sku hyggeligt ud! 
Hvordan er de Grado PS1000 sådan lyd medsigt, i forhold til HF-2... Er det lidt ala. GS1000, hvor det hele bare ender i et giga lydbillede uden at være helt kontrolleret?
|
| Til top |
|
| |
pof@ Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Oktober 2009 kl. 19:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg havde bestemt mig for ikke at skulle have rør igen, men da jeg hørte Little Dot MkIV, måtte jeg lige tænke over den beslutning igen. Så meget at jeg skriver lidt med David som forhandler dem.
Jeg fik desværre ikke talt med ejeren, men ville da meget gerne vide om kvaliteterne også er til stede før den bliver modificeret? Og evt. hvilke ændringer der har givet mest. Kan de betale sig at købe SE versionen?
|
| Til top |
|
| |
burning777 Branchemedlem

Konsulent ved B&O
Bruger siden: 28 Maj 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1022
|
| Sendt: 04 Oktober 2009 kl. 19:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
pof@ skrev:
Jeg havde bestemt mig for ikke at skulle have rør igen, men da jeg hørte Little Dot MkIV, måtte jeg lige tænke over den beslutning
igen. Så meget at jeg skriver lidt med David som forhandler dem.Jeg fik desværre ikke talt med ejeren, men ville da meget gerne vide om
kvaliteterne også er til stede før den bliver modificeret? Og evt. hvilke ændringer der har givet mest. Kan de betale sig at købe SE versionen?
|
|
|
Nu du siger Little Dot IV - så skal det lige nævnes at Sebastian L havde en imponerende Little Dot IV med - godtnok modificeret med en masse rør
jeg ikke husker navnene på. Den lød bestemt også rigtigt godt.
Kolind havde også et sæt Yuin Ear-clips med som jeg ikke har hørt før. De slog Porta Pro og de andre KOSS med flere længder og der nok de
bedste ultra light transport hovedtelefoner jeg har hørt.
|
| Til top |
|
| |
pof@ Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Oktober 2009 kl. 20:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
burning777 skrev:
Nu du siger Little Dot IV - så skal det lige nævnes at Sebastian L havde en imponerende Little Dot IV med - godtnok modificeret med en masse rør
jeg ikke husker navnene på. Den lød bestemt også rigtigt godt.
|
|
|
Mon ikke det er den samme vi skriver om? Den spillede vist på et Primare værk og noget DAC jeg ikke husker. Men var den modificeret mht rør?
|
| Til top |
|
| |