Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 23:46   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Så kom mit Panny pd30....hulk hulk (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 5
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
SandSand
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 August 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 28 Februar 2004 kl. 11:19 | IP-adresse registreret  

Når jeg læser det her bliver jeg bare så glad for at det var min kæreste der fik mig til at købe mine nye højttalere. Ellers havde jeg nok ikke fået dem da de blev købt på afbetaling 

Heldigvis synes hun at pannyet er flot så det kunne jo være man skulle ønske sig sådan et i julegave.

Til top Vis SandSand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SandSand

Skybums
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 28 Februar 2004 kl. 11:33 | IP-adresse registreret  

Hej

Bruce og Bojer har ret. Kvinder gider squ ikke mænd der lader sig trampe på i længden.

Så ender det med hun er smuttet den dag hun møder "en rigtig mand", en der kan give hende modspil, svare igen og trække grænser (og så har du hverken kæreste eller tv ).

Var det hos mig, så røg hun ud. Kvinder der bruger "ultimatum" trikket er squ ikke raske. Hvis hun ville forlade dig pga. et tv, så er det squ nok ikke den store kærlighed alligevel .

Allan R.

pigespejder
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 28 Februar 2004 kl. 11:45 | IP-adresse registreret  

Det er sgu synd at sådan en hysterisk pige skal ødelægge det for en ung fornuftig mand! Havde det været min dame var hun blevet smidt på porten..

Jeg har selv et stort TV, og da jeg bestilte det, kom alle med kommentare om at det var for stort til min stue, og at man ikke kunne overskue så stort et billede på så kort afstand! Det er det væreste sluder. Hvad skal man så ikke sige når man er i Imperial?

Da jeg endelig fik mit TV hjem og folk så det, sagde flere af mine venners kærester at sådan et ville de også have. Måske kan de købe mit for jeg vil nu nok helst have haft en projektor

http://zarsen.de/info.php?id=4803&c=9116&t=gt579

jeg købte det godt nok i HiFi klubben for 30 kg 

Til top Vis pigespejder's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pigespejder

ekko
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Sendt: 28 Februar 2004 kl. 12:16 | IP-adresse registreret  

Ok, lige for at skære igennem al snakken:

- Det ER din lejlighed (du står på kontrakten).

- Det er dit tv.

Hvad er problemet? - Kan du ikke bare nyde dit nye tv? Hvis hun så skrider har du jo bare endnu mere plads at boltre dig på...!

Til top Vis ekko's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ekko

pigespejder
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 28 Februar 2004 kl. 12:24 | IP-adresse registreret  

hvormeget vil du sælge dit panny for? er det med orginalt TVbord? Hvad hvis det går i stykker, skal det så sendes til tyskland hvor det er købt?
Til top Vis pigespejder's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pigespejder

Cyber-Frog
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2003
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 28 Februar 2004 kl. 12:57 | IP-adresse registreret  

DrNo: Hvis hun stadig er aflukket og måske ikke kan se det fra din side så meget som du giver udtryk for at du ser det fra hendes, så prøv at få hende til at læse denne her tråd. Det kunne være at det kunne være med til at rette lidt op på det der nu måtte være mellem jer efter sådan en situtation, det kan jo være at der i dine udmærket udtrykte indlæg står noget som du måske har glemt - eller ikke kan give udtryk for - når du står over for hende....

Anyway, just a thought - held og lykke til jer begge (og dit hifi :))

Til top Vis Cyber-Frog's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Cyber-Frog

Thue K
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 November 2003
Sendt: 28 Februar 2004 kl. 13:39 | IP-adresse registreret  

Bruce skrev:

Mange kvinder kæfter op om modspil og hvis de ikke får det er de smuttet indenfor et par år alligevel.

Skybums skrev:
Så ender det med hun er smuttet den dag hun møder "en rigtig mand", en der kan give hende modspil, svare igen og trække grænser

Jeg håber at i har mere at byde modparten af modspil end hvad der relaterer sig til hobby og principielle beslutninger som ikke er til diskussion. Jeg tror ikke at dette bliver betragtet som modspil hos tøsen. Det er nok nærmere ting som rager noget dybere og hvor dialogen er to-vejs at modspillet skal findes.

Skybums
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2004
Sendt: 28 Februar 2004 kl. 14:30 | IP-adresse registreret  

Hej

>>>>>>>>>>>>>>> Thue Skrev>>>>>>>>>>>>>> ;>>

Jeg håber at i har mere at byde modparten af modspil end hvad der relaterer sig til hobby og principielle beslutninger som ikke er til diskussion. Jeg tror ikke at dette bliver betragtet som modspil hos tøsen. Det er nok nærmere ting som rager noget dybere og hvor dialogen er to-vejs at modspillet skal findes.

>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>

Det har jeg også, men en tøs der sidder og flæber  over et TV, og truer med og skride hvis det bliver. Hallo mand, hende vil jeg ikke leve med .

(Så kan hun squ åbne munden og sige hvis der er noget der stikker lidt dybere end bare TV´et)

Jeg vil have en pige der kan give mere modspil end dette, og så kan kan jeg give hende den anden vej. Og nej det drejer sig ikke kun om hobby´er, det stikker lidt dybere end det. Men det skal vi ikke ind på her, ellers bliver det som tidligere skrevet, sådan lidt "Alt for damerne agtigt" .

Allan R.

Bruce
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2003
Sendt: 28 Februar 2004 kl. 14:38 | IP-adresse registreret  

Thue K skrev:

Hvad en og anden "tøs" betragter som modspil, skal jeg ikke kunne generalisere om, men jeg ved af egne erfaringer, at det ikke kun men OGSÅ KAN angå hobby'er og principielle beslutninger. Hvad der måske ikke synes af noget særligt at give afkald på eller gå på kompromis om idag, kan være den tue som om få år vælter det store læs.

Det er fint nok at gi' afkald på TV'et, men det skal være et kompromis DrNo kan leve med. Jeg havde nok sagt, "det var vel nok ærgerligt" og det er jeg sikker på Keith her ved min side ville holde med om

Til top Vis Bruce's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bruce

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 28 Februar 2004 kl. 16:44 | IP-adresse registreret  

Skybums skrev:

Hej

>>>>>>>>>>>>>>> Thue Skrev>>>>>>>>>>>>>> ; ;>>

>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>

Det har jeg også, men en tøs der sidder og flæber  over et TV, og truer med og skride hvis det bliver. Hallo mand, hende vil jeg ikke leve med .

(Så kan hun squ åbne munden og sige hvis der er noget der stikker lidt dybere end bare TV´et)

Jeg vil have en pige der kan give mere modspil end dette, og så kan kan jeg give hende den anden vej. Og nej det drejer sig ikke kun om hobby´er, det stikker lidt dybere end det. Men det skal vi ikke ind på her, ellers bliver det som tidligere skrevet, sådan lidt "Alt for damerne agtigt" .

Allan R.

jeg er helt enig ...

hvis hun nu en dag finder på at væggen skal farves lilla, eller kommer hjem med en eller anden grim sofa, skænk whatever. Så sætter man sig jo heller ikke ned og tuder, vel? det er bare i starten den er grim, ofte må vi bøje os for modparten og indrømme at den faktisk ER funktionel...

jeg kan godt se at denne debat deler os i to lejre... ..

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

Thue K
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 November 2003
Sendt: 28 Februar 2004 kl. 16:54 | IP-adresse registreret  

witzel skrev:
hvis hun nu en dag finder på at væggen skal farves lilla, eller kommer hjem med en eller anden grim sofa, skænk whatever. Så sætter man sig jo heller ikke ned og tuder, vel? det er bare i starten den er grim, ofte må vi bøje os for modparten og indrømme at den faktisk ER funktionel...

Det kunne jo være at hun tog dig med på råd, hvis du også tager hende med i beslutningerne omkring jeres hjem.

Der er vist kun 1 lejr og så en pilgrim der flakker rundt og prædiker sine romantiske vrangforestillinger om parforhold.   

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Sendt: 28 Februar 2004 kl. 17:02 | IP-adresse registreret  

Thue K skrev:

witzel skrev:

Det kunne jo være at hun tog dig med på råd, hvis du også tager hende med i beslutningerne omkring jeres hjem.

hmm... kan det være forklaringen på at jeg bor alene??

Der er vist kun 1 lejr og så en pilgrim der flakker rundt og prædiker sine romantiske vrangforestillinger om parforhold.   

Du holder ved dine meninger... det har jeg stor respekt for, jeg har ikke meget tilovers for medløbere..

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

donkeyshark
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Oktober 2003
Sendt: 28 Februar 2004 kl. 17:26 | IP-adresse registreret  

Jonas bojer skrev:

LOL en historie.

1) Har du selv betalt for det TV ? for så har hun i mine øjne INGEN ret til at brokke sig.

Men jeg kender en der købte nyt anlæg på afbetaling og konen fandt først udaf det da regningen kom ind af døren 4 måneder senere LOL

Min kærste har INTET at sige. Hun har lige fået en 70kvm stor lejlighed og da mit anlæg ikke kunne få sit helt egen rum ville jeg ikke flytte med. Vi bor stadig hver forsig og det tager man heller ikke skade af. Jeg VIL have eget rum til min HIFI så kan konen sku bestemme i køkkenet badeværlset og stuen.

Vi er sku da mænd ikke børn, bestem selv sæt dem på plads, og hvad fanden vil kvinder med undertrykte mænd ? det siger jo mere om deres selvværd at end de selv aner når de har behov for dette og LOL hvad siger det ikke om de undertrykte mænd ?

Kik på størrelsen af jeres anlæg og specielt højtaleren jo mindre de er jo mere undertrykte er i med mindre i har eget HIFI rum og godt kan lide lyden fra små 2vejs højtalere

OK, Jonas - jeg spiller (stadig) på de originale Snell AIII, så jeg kan da trøste mig med, at jeg ikke er så undertrykt endda, indtil jeg får råd til noget bedre og sikkert næsten lige så stort (sagt med glimt i øjet) .

hilsen

Til top Vis donkeyshark's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af donkeyshark

lars37
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003
Sendt: 28 Februar 2004 kl. 18:05 | IP-adresse registreret  

Kære Anders

Prøv nu at lade det TV stå et stykke tid. Vreden går som regel over og det skulle da være en undelig pige om hun sætter hele jeres samliv på spil for en sort kasse. Tiden læger alle sår - og hun kommer sikkert til at holde af TVét med tiden.

Til top Vis lars37's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lars37

DrNo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 November 2003
Sendt: 28 Februar 2004 kl. 18:45 | IP-adresse registreret  

lars37 skrev:

Kære Anders

Prøv nu at lade det TV stå et stykke tid. Vreden går som regel over og det skulle da være en undelig pige om hun sætter hele jeres samliv på spil for en sort kasse. Tiden læger alle sår - og hun kommer sikkert til at holde af TVét med tiden.

Det tror jeg sq ikke. Nu er hun lige skredet i raseri over at jeg prøver at forklare hende hvorfor jeg ikke synes det er særlig fedt at skulle sælge sit nye tv og derfor måske ikke er i et særligt fedt humør lige i disse dage! Hun er fandme ikke ret medgørelig!!!!

Til top Vis DrNo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DrNo

Bruce
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2003
Sendt: 28 Februar 2004 kl. 18:59 | IP-adresse registreret  

Sæt dig ned, put en fed DVD på og nyd aftenen alene! Use the force DrNo og vælg ikke den mørke sti!

Til top Vis Bruce's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bruce

donkeyshark
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 Februar 2004 kl. 21:00 | IP-adresse registreret  

DrNo skrev:
lars37 skrev:

Kære Anders

Det tror jeg sq ikke. Nu er hun lige skredet i raseri over at jeg prøver at forklare hende hvorfor jeg ikke synes det er særlig fedt at skulle sælge sit nye tv og derfor måske ikke er i et særligt fedt humør lige i disse dage! Hun er fandme ikke ret medgørelig!!!!

Du er da også bare en rigtig ufølsom stud, ikke? Tænk nu bare på den stakkels pige, der skal stå og føle sig pinlig overfor sine veninder, når hun skal forklare, at hun bor sammen med sådan et stort fjernsyn, i stedet for at der kunne stå en masse SØDE ting. Og tænk, hvis I kommer med i sådan et boligprogram på TV en dag, så kan hun rigtigt grimme sig over at bo sådan. Og når I så skal have børn, så vil du sikkert også bare................... I er i virkeligheden bare SÅ forskellige, at det bare aldrig vil gå, og dig som hun bare troede var så sød og forstående......................

Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger

Lokalitet: Stor-København
Sendt: 28 Februar 2004 kl. 21:34 | IP-adresse registreret  

Looool, den var sgu go donkeyshark, den mindede mig om standupperen Geo.

donkeyshark
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 Februar 2004 kl. 22:00 | IP-adresse registreret  

Du kan jo også vise dig som en mand og træde speederen i bund og få lidt afføring på bagsædet:

http://www.hifimagasinet.com//annonsDetalj.asp?annonsID=8714

Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger

Lokalitet: Stor-København
Sendt: 28 Februar 2004 kl. 22:17 | IP-adresse registreret  

Den kunne eddermaneme værre sjovt: Bare rolig skat, jeg har solgt det fjernsyn du ikke kunne lide, så jeg har købt et jeg synes passede bedre ind i stuen istedet.

<< Forrige Side af 5 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes