Emne: Shure M97xE ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
Solvin Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 September 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1263
|
| Sendt: 11 Oktober 2009 kl. 14:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ved at vikle lidt almindeligt transperant tape ca. 2- 2-1/2 omkring messingrøret så det passer i diameter, så magneten for enden af nålefanen er centreret inde i selve pickup-huset, når man benytter det korrekte nåle-tryk. Så er det fint. Inde i selve pickuphuset sidder der 4 stk. læber af metal, i enden går jeg udfra at selve spolerne sidder, det er anderledes end på Ortofon og Grado.
Mvh
Torben
|
| Til top |
|
| |
Halo8 Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 03 Maj 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 477
|
| Sendt: 11 Oktober 2009 kl. 14:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okay.. Det må jeg se på når engang min SAS forpart kommer (desværre nok først sidst på måneden  ).
Heldigvis kan jeg da i mellemtiden nyde M97xE i standardversionen og den er som i ville sige i jylland "Ikke så ringe endda"
__________________ Mvh
Flemming
|
| Til top |
|
| |
madsen Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 566
|
| Sendt: 11 Oktober 2009 kl. 14:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Halo8 skrev:
Okay.. Det må jeg se på når engang min SAS forpart kommer (desværre nok først sidst på måneden ).
Heldigvis kan jeg da i mellemtiden nyde M97xE i standardversionen og den er som i ville sige i jylland "Ikke så ringe endda"
 |
|
|
Til oplysning, min ligger i storstaden, har tracet igår, regner med at ha den i morgen, kommer tilbage med melding, har jeg læst rigtigt er der vist noget med ferie hos JICO, vi ma punke dem til at lave en forpart til 97xE, har tjekket lageret, har 2 stk M 75MB og en M75EM, dem kan man få SAS forparter til, det bli'r dyrt det her,
VH. Madsen __________________ Nyd musikken, glæd dig over teknikken
|
| Til top |
|
| |
Solvin Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 11 Oktober 2009 kl. 14:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Halo8 skrev:
Okay.. Det må jeg se på når engang min SAS forpart kommer (desværre nok først sidst på måneden ).
 |
|
|
Ja det er træls, som vi også siger herovre 
|
| Til top |
|
| |
Halo8 Lukket konto

|
| Sendt: 11 Oktober 2009 kl. 15:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
madsen skrev:
Halo8 skrev:
Okay.. Det må jeg se på når engang min SAS forpart kommer (desværre nok først sidst
på måneden ). Heldigvis kan jeg da i mellemtiden nyde M97xE i standardversionen
og den er som i ville sige i jylland "Ikke så ringe endda"  |
|
|
Til oplysning, min ligger i storstaden, har tracet igår, regner med at ha den i morgen, kommer tilbage med melding, har jeg
læst rigtigt er der vist noget med ferie hos JICO, vi ma punke dem til at lave en forpart til 97xE, har tjekket lageret, har 2 stk M
75MB og en M75EM, dem kan man få SAS forparter til, det bli'r dyrt det her,
VH. Madsen |
|
|
Det lyder godt med at den snart er i hus  Samtidig med er jeg glad for at jeg kun har en enkelt Shure pickup pt., det lyder
til at være et dyrt bekendtskab
__________________ Mvh
Flemming
|
| Til top |
|
| |
Solvin Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 11 Oktober 2009 kl. 17:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Halo8 skrev:
madsen skrev:
Halo8 skrev:
Okay.. Det må jeg se på når engang min SAS forpart kommer (desværre nok først sidst på måneden ). Heldigvis kan jeg da i mellemtiden nyde M97xE i standardversionen og den er som i ville sige i jylland "Ikke så ringe endda" |
|
|
Til oplysning, min ligger i storstaden, har tracet igår, regner med at ha den i morgen, kommer tilbage med melding, har jeg læst rigtigt er der vist noget med ferie hos JICO, vi ma punke dem til at lave en forpart til 97xE, har tjekket lageret, har 2 stk M 75MB og en M75EM, dem kan man få SAS forparter til, det bli'r dyrt det her,
VH. Madsen
|
|
|
Det lyder godt med at den snart er i hus Samtidig med er jeg glad for at jeg kun har en enkelt Shure pickup pt., det lyder til at være et dyrt bekendtskab
|
|
|
Jeg skal pt. ikke have flere forparter, de to jeg har nu burde holde min tid ud Alt hvad der kommer fra et ikke EU-land, ryger til told-centeret, beliggende ved Kastrup-lufthavn, så kan vi kun håbe på at de ikke gider åbne, vores brev.
Jeg havde et værre tovtrækkeri med dem, da jeg for en del år siden fik min McIntosh mx110 tuner/preamp, hjem fra USA.
Mvh
Torben
|
| Til top |
|
| |
Halo8 Lukket konto

|
| Sendt: 11 Oktober 2009 kl. 17:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg skal pt. ikke have flere forparter, de to jeg har nu burde holde min tid ud
Mvh
Torben
Med mindre der lige skulle dukke en SAS forpart specifikt for M97xE op.. Eller hvad? __________________ Mvh
Flemming
|
| Til top |
|
| |
madsen Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Oktober 2009 kl. 17:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Solvin skrev:
Halo8 skrev:
madsen skrev:
Halo8 skrev:
Okay.. Det må jeg se på når engang min SAS forpart kommer (desværre nok først sidst på måneden ). Heldigvis kan jeg da i mellemtiden nyde M97xE i standardversionen og den er som i ville sige i jylland "Ikke så ringe endda" |
|
|
VH. Madsen
|
|
|
Det lyder godt med at den snart er i hus Samtidig med er jeg glad for at jeg kun har en enkelt Shure pickup pt., det lyder til at være et dyrt bekendtskab
|
|
|
Jeg skal pt. ikke have flere forparter, de to jeg har nu burde holde min tid ud Alt hvad der kommer fra et ikke EU-land, ryger til told-centeret, beliggende ved Kastrup-lufthavn, så kan vi kun håbe på at de ikke gider åbne, vores brev.
Jeg havde et værre tovtrækkeri med dem, da jeg for en del år siden fik min McIntosh mx110 tuner/preamp, hjem fra USA.
Mvh
Torben
|
|
|
Ok, den har forladt toldcentret, så den er gået igennem, men om der kommer told, finder jeg ud af i morgen, det bliver spændende, det kan være jeg holder PU udsalg, hvis den indfrier forventningerne, ku være man sku slå en kræmmerbod op foran HI - FI udstillingen, men det går nok ikke, så kommer Sillesen sikkert og vil ha stadepladsgebyr, og det koster.
VH. Madsen __________________ Nyd musikken, glæd dig over teknikken
|
| Til top |
|
| |
Halo8 Lukket konto

|
| Sendt: 11 Oktober 2009 kl. 17:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
madsen skrev:
Solvin skrev:
Halo8 skrev:
madsen skrev:
Halo8 skrev:
|
|
|
Til oplysning, min ligger i storstaden, har tracet igår, regner med at ha den i morgen, kommer tilbage med melding, har
jeg læst rigtigt er der vist noget med ferie hos JICO, vi ma punke dem til at lave en forpart til 97xE, har tjekket lageret,
har 2 stk M 75MB og en M75EM, dem kan man få SAS forparter til, det bli'r dyrt det her,
VH. Madsen
|
|
|
Det lyder godt med at den snart er i hus Samtidig med er jeg glad for at jeg kun har en enkelt Shure
pickup pt., det lyder til at være et dyrt bekendtskab  |
|
|
Jeg skal pt. ikke have flere forparter, de to jeg har nu burde holde min tid ud Alt hvad der kommer fra et ikke EU-
land, ryger til told-centeret, beliggende ved Kastrup-lufthavn, så kan vi kun håbe på at de ikke gider åbne, vores brev.
Jeg havde et værre tovtrækkeri med dem, da jeg for en del år siden fik min McIntosh mx110 tuner/preamp, hjem fra
USA.
Mvh
Torben
|
|
|
Ok, den har forladt toldcentret, så den er gået igennem, men om der kommer told, finder jeg ud af i morgen, det bliver
spændende, det kan være jeg holder PU udsalg, hvis den indfrier forventningerne, ku være man sku slå en kræmmerbod op
foran HI - FI udstillingen, men det går nok ikke, så kommer Sillesen sikkert og vil ha stadepladsgebyr, og det koster.
VH. Madsen |
|
|
Kan du ikke stå diskret udenfor med pu'erne i inderlommen? __________________ Mvh
Flemming
|
| Til top |
|
| |
Solvin Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 11 Oktober 2009 kl. 18:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Halo8 skrev:
Jeg skal pt. ikke have flere forparter, de to jeg har nu burde holde min tid ud
Mvh
Torben
Med mindre der lige skulle dukke en SAS forpart specifikt for M97xE op.. Eller hvad? 
|
|
|
Ja så okay da. Det vil jeg ikke kunne stå for. 
|
| Til top |
|
| |
Solvin Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 11 Oktober 2009 kl. 18:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
madsen skrev:
Solvin skrev:
Halo8 skrev:
madsen skrev:
Halo8 skrev:
|
|
VH. Madsen
|
|
|
|
|
|
Mvh
Torben
|
|
|
Ok, den har forladt toldcentret, så den er gået igennem, men om der kommer told, finder jeg ud af i morgen, det bliver spændende, det kan være jeg holder PU udsalg, hvis den indfrier forventningerne, ku være man sku slå en kræmmerbod op foran HI - FI udstillingen, men det går nok ikke, så kommer Sillesen sikkert og vil ha stadepladsgebyr, og det koster.
VH. Madsen
|
|
|
Jeg kan næsten ikke vente, til at høre dommen over SAS forparten, men jeg er SIKKER på at du syntes, den spiller numsen ud af de andre pickuper du har Madsen.
Mvh
Torben
|
| Til top |
|
| |
madsen Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Oktober 2009 kl. 18:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
madsen Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Oktober 2009 kl. 19:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis i har læst den sidste tråd, kan man se at X udgaven også passer, men det er lidt kunstigt at 3 forespørgsler hos JICO har været negativt, men på Vinylengine var der jo også en der sagde det samme, så Halo8 du ku jo prøve en X udgave.
VH. Madsen
Solvin, tror ikke vi har købt den sidste forpart __________________ Nyd musikken, glæd dig over teknikken
|
| Til top |
|
| |
Halo8 Lukket konto

|
| Sendt: 11 Oktober 2009 kl. 20:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
madsen skrev:
Hvis i har læst den sidste tråd, kan man se at X udgaven også passer, men det er lidt kunstigt at 3
forespørgsler hos JICO har været negativt, men på Vinylengine var der jo også en der sagde det samme, så Halo8 du ku jo
prøve en X udgave.
VH. Madsen
Solvin, tror ikke vi har købt den sidste forpart |
|
|
Det kunne blive aktuelt at købe X udgaven men venter nok med at bestille til efter jeg har modtaget den anden  . Jeg er
dog fristet... __________________ Mvh
Flemming
|
| Til top |
|
| |
Solvin Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 11 Oktober 2009 kl. 21:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Halo8 Lukket konto

|
| Sendt: 11 Oktober 2009 kl. 21:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gisp! Hmnn... Mon man kan ændre ordren hos Jico? Prisen for de to nåleforparter er jo identisk? __________________ Mvh
Flemming
|
| Til top |
|
| |
Solvin Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 11 Oktober 2009 kl. 21:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Halo8 Lukket konto

|
| Sendt: 11 Oktober 2009 kl. 21:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Anyway, er det en lærerig tråd denne her man ku' nemt forkøbe sig i ubrugelige nåleforparter hvis man tog alle råd for gode
varer __________________ Mvh
Flemming
|
| Til top |
|
| |
Solvin Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 11 Oktober 2009 kl. 21:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
madsen skrev:
|
Hvis i har læst den sidste tråd, kan man se at X udgaven også passer, men det er lidt kunstigt at 3 forespørgsler hos JICO har været negativt, men på Vinylengine var der jo også en der sagde det samme, så Halo8 du ku jo prøve en X udgave.
VH. Madsen
Solvin, tror ikke vi har købt den sidste forpart
|
|
|
Hva gør vi Madsen 
|
| Til top |
|
| |
Solvin Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 11 Oktober 2009 kl. 21:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Halo8 skrev:
Anyway, er det en lærerig tråd denne her man ku' nemt forkøbe sig i ubrugelige nåleforparter hvis man tog alle råd for gode varer  |
|
|
Du har fuldstændig ret Flemming, men hvad skal vi gøre??????????????????????????????????????
|
| Til top |
|
| |
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|