Emne: Shure M97xE ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
madsen Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 566
|
| Sendt: 22 Oktober 2009 kl. 10:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja men jeg kan da se at der mangler noget i analog rekvisitterne, måske et julegaveønske, den kan købes her http://www.kabusa.com/frameset.htm?/

__________________ Nyd musikken, glæd dig over teknikken
|
| Til top |
|
| |
Solvin Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 September 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1263
|
| Sendt: 22 Oktober 2009 kl. 18:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Snydt kan man hurtig blive, prøvede at trykke på Buy it now ved V15VxMR pickup'en, svar No longer available. 
|
| Til top |
|
| |
madsen Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Oktober 2009 kl. 20:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Solvin skrev:
|
Snydt kan man hurtig blive, prøvede at trykke på Buy it now ved V15VxMR pickup'en, svar No longer available. 
|
|
|
Har prøvet det samme sidste år, man sku ha været mere kvik, den fandtes i 2004, da var jeg bare for besindig S. også
VH. Madsen __________________ Nyd musikken, glæd dig over teknikken
|
| Til top |
|
| |
Solvin Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 23 Oktober 2009 kl. 11:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
madsen skrev:
Solvin skrev:
|
|
|
|
Har prøvet det samme sidste år, man sku ha været mere kvik, den fandtes i 2004, da var jeg bare for besindig S. også
VH. Madsen
|
|
|
Hvorfor fjerner de ikke bare billedet af den, samt buy it now. Det må jo være kendt at shure ikke mere laver den.
Mvh
Torben
|
| Til top |
|
| |
madsen Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Oktober 2009 kl. 11:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det er ret irriterende, men mere at jeg havde muligheden for at få den, men var på det tidpunkt ikke "gearet" til at købe den.
Bestilte igår en Stanton Shibata forpart til min Stanton 681EEE Mk. III, mine VNXMR forparter bliver først afsendt 17 november så den kommer med dem, så er det også slut for et stykke tid herfra, men må sige at JICO har "imprægneret" mig, passer lige til min lydfilosofi,
hvordan går det med messingrøret, har du mod på opgaven, på den anden side er tapen jo ok og chancen for en V15 V på brugtmarkedet er der jo stadig, men den spiller jo fremragende i 97eren, er spændt på om der er forskel på den og X udgaven, kan i nå at få den i næste uge.
|
| Til top |
|
| |
Halo8 Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 03 Maj 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 477
|
| Sendt: 23 Oktober 2009 kl. 19:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
madsen skrev:
Ja det er ret irriterende, men mere at jeg havde muligheden for at få den, men var på det tidpunkt
ikke "gearet" til at købe den.
Bestilte igår en Stanton Shibata forpart til min Stanton 681EEE Mk. III, mine VNXMR forparter bliver først afsendt
17 november så den kommer med dem, så er det også slut for et stykke tid herfra, men må sige at JICO har "imprægneret"
mig, passer lige til min lydfilosofi,
hvordan går det med messingrøret, har du mod på opgaven, på den anden side er tapen jo ok og chancen for en V15 V
på brugtmarkedet er der jo stadig, men den spiller jo fremragende i 97eren, er spændt på om der er forskel på den og X
udgaven, kan i nå at få den i næste uge.
VH. Madsen |
|
|
Hej Madsen,
Tvivler stærkt på at vi når at se noget til Jico forparterne i næste uge. De bliver først sendt d. 27 __________________ Mvh
Flemming
|
| Til top |
|
| |
Solvin Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 24 Oktober 2009 kl. 10:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
madsen skrev:
|
Ja det er ret irriterende, men mere at jeg havde muligheden for at få den, men var på det tidpunkt ikke "gearet" til at købe den.
Bestilte igår en Stanton Shibata forpart til min Stanton 681EEE Mk. III, mine VNXMR forparter bliver først afsendt 17 november så den kommer med dem, så er det også slut for et stykke tid herfra, men må sige at JICO har "imprægneret" mig, passer lige til min lydfilosofi,
hvordan går det med messingrøret, har du mod på opgaven, på den anden side er tapen jo ok og chancen for en V15 V på brugtmarkedet er der jo stadig, men den spiller jo fremragende i 97eren, er spændt på om der er forskel på den og X udgaven, kan i nå at få den i næste uge.
VH. Madsen
|
|
|
Nej jeg har ikke taget mig sammen endnu, eller modet svigter, den har jo fået en lille klat lim, så måske den sidder godt fast.
Nu må du snart slå bremserne i Madsen Med alle de forparter har du snart tømt lagret hos JICO, men på den anden side, så må de glade for at det går så godt med salget. 
Mvh
Torben
|
| Til top |
|
| |
Halo8 Lukket konto

|
| Sendt: 24 Oktober 2009 kl. 15:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
madsen skrev:
Solvin skrev:
madsen skrev:
Ja men jeg kan da se at der mangler noget i analog rekvisitterne, måske et julegaveønske, den kan købes her
http://www.kabusa.com/frameset.htm?/
[IMG]border=0 src="http://img203.imageshack.us/img203/378/img0041b.jpg" width=640 height=507>
|
|
|
|
|
|
Har prøvet det samme sidste år, man sku ha været mere kvik, den fandtes i 2004, da var jeg bare for besindig S.
også
VH. Madsen |
|
|
He he... Jeg hoppede også på den __________________ Mvh
Flemming
|
| Til top |
|
| |
madsen Forum Bruger

|
| Sendt: 24 Oktober 2009 kl. 15:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Solvin skrev:
madsen skrev:
|
VH. Madsen
|
|
|
Nej jeg har ikke taget mig sammen endnu, eller modet svigter, den har jo fået en lille klat lim, så måske den sidder godt fast.
Nu må du snart slå bremserne i Madsen Med alle de forparter har du snart tømt lagret hos JICO, men på den anden side, så må de glade for at det går så godt med salget. 
Mvh
Torben
|
|
|
Husk lige at jeg har solgt ud af samtlige MC PUer , der skal være lidt legetøj i huset, og HE nålene stod jo kun i 230.00 pr stk, vildt billigt i forhold til kvaliteten, og Shure og Stanton er nok de 2 mærker der er reduceret mest når det gælder det HI FI orienterede det er nok kun en stakket frist så er de helt ude, , havde været nemmere med Ortofon, men jeg venter spændt på hvordan SAS klarer sig i forhold til 2M Black, men det nye HI Fidelity er lige ankommet, så jeg smutter.
Jeg regner da med at få Julekort fra JICO
|
| Til top |
|
| |
Pingel Forum Bruger

Bruger siden: 15 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 298
|
| Sendt: 24 Oktober 2009 kl. 15:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Needledoctor.com har Shure SFG-2
|
| Til top |
|
| |
Halo8 Lukket konto

|
| Sendt: 24 Oktober 2009 kl. 16:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pingel skrev:
Needledoctor.com har Shure SFG-2
|
|
|
Det har Analouge Seduction såmænd også  .. Men kan du fortælle hvem som ligger inde med en Shure V15VxMR er du en
helt __________________ Mvh
Flemming
|
| Til top |
|
| |
Halo8 Lukket konto

|
| Sendt: 25 Oktober 2009 kl. 09:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
madsen skrev:
Solvin skrev:
madsen skrev:
Ja det er ret irriterende, men mere at jeg havde muligheden for at få den, men var på det tidpunkt ikke "gearet" til at
købe den.
Bestilte igår en Stanton Shibata forpart til min Stanton 681EEE Mk. III, mine VNXMR forparter bliver først afsendt
17 november så den kommer med dem, så er det også slut for et stykke tid herfra, men må sige at JICO har "imprægneret"
mig, passer lige til min lydfilosofi,
hvordan går det med messingrøret, har du mod på opgaven, på den anden side er tapen jo ok og chancen for en V15 V
på brugtmarkedet er der jo stadig, men den spiller jo fremragende i 97eren, er spændt på om der er forskel på den og X
udgaven, kan i nå at få den i næste uge.
VH. Madsen
|
|
|
Nej jeg har ikke taget mig sammen endnu, eller modet svigter, den har jo fået en lille klat lim, så måske den sidder godt
fast.
Nu må du snart slå bremserne i Madsen Med alle de forparter har du snart tømt lagret hos JICO, men på den anden
side, så må de glade for at det går så godt med salget. 
Mvh
Torben
|
|
|
Husk lige at jeg har solgt ud af samtlige MC PUer , der skal være lidt legetøj i huset, og HE nålene stod jo kun i 230.00
pr stk, vildt billigt i forhold til kvaliteten, og Shure og Stanton er nok de 2 mærker der er reduceret mest når det gælder det
HI FI orienterede det er nok kun en stakket frist så er de helt ude, , havde været nemmere med Ortofon, men jeg
venter spændt på hvordan SAS klarer sig i forhold til 2M Black, men det nye HI Fidelity er lige ankommet, så jeg
smutter.
VH. Madsen |
|
|
Julekort!? Mon ikke du med alle de indkøbte nåle bliver inviteret med til julefrokosten? __________________ Mvh
Flemming
|
| Til top |
|
| |
madsen Forum Bruger

|
| Sendt: 25 Oktober 2009 kl. 10:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Halo8 skrev:
madsen skrev:
Solvin skrev:
madsen skrev:
VH. Madsen
|
|
|
Mvh
Torben
|
|
|
Husk lige at jeg har solgt ud af samtlige MC PUer , der skal være lidt legetøj i huset, og HE nålene stod jo kun i 230.00 pr stk, vildt billigt i forhold til kvaliteten, og Shure og Stanton er nok de 2 mærker der er reduceret mest når det gælder det HI FI orienterede det er nok kun en stakket frist så er de helt ude, , havde været nemmere med Ortofon, men jeg venter spændt på hvordan SAS klarer sig i forhold til 2M Black, men det nye HI Fidelity er lige ankommet, så jeg smutter.
VH. Madsen
|
|
|
Julekort!? Mon ikke du med alle de indkøbte nåle bliver inviteret med til julefrokosten?  |
|
|
De kan bare sende billetten, så møder jeg op
__________________ Nyd musikken, glæd dig over teknikken
|
| Til top |
|
| |
madsen Forum Bruger

|
| Sendt: 25 Oktober 2009 kl. 10:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Solvin skrev:
madsen skrev:
|
VH. Madsen
|
|
|
Mvh
Torben
|
|
|
Ja det går strygende, de kan ikke modtage ordrer før efter det 17. nov. så der er gang iden, der må alligevel være mange Shure fans all over, men det er lidt ærgeligt at Eurochannel ophørte med med at forhandle Jico for 3 - 4 år siden,
|
| Til top |
|
| |
Halo8 Lukket konto

|
| Sendt: 27 Oktober 2009 kl. 18:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så blev min forpart sendt fra Japan  . Nu kan det kun gå for langsomt med at få den til DK. __________________ Mvh
Flemming
|
| Til top |
|
| |
Solvin Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 27 Oktober 2009 kl. 18:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Halo8 skrev:
Så blev min forpart sendt fra Japan . Nu kan det kun gå for langsomt med at få den til DK. |
|
|
Har også fået bekræftelse fra Jico i dag, på at den er sendt. Vi har den nok på fredag/lørdag.
Jeg glæder mig til din dom over forparten, mod 2M-Black, jeg tror sgu Jico forparten vinder, 
Mvh
Torben
|
| Til top |
|
| |
madsen Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Oktober 2009 kl. 18:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Alletiders, så er der chance inden weekenden, det bliver lange dage, men venter spændt på jeres udmeldinger,
|
| Til top |
|
| |
Solvin Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 27 Oktober 2009 kl. 18:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
madsen skrev:
|
Alletiders, så er der chance inden weekenden, det bliver lange dage, men venter spændt på jeres udmeldinger,
VH. Madsen
|
|
|
Jeg tror ikke der er forskel på lyden af de to forparter, men det bliver super at man får en forpart der passer 100%
Mvh
Torben
|
| Til top |
|
| |
Halo8 Lukket konto

|
| Sendt: 27 Oktober 2009 kl. 18:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hæh... Fik sat email notification på tracking nummeret og fik også svar men på japansk  . Må indrømme at mit japanske er
noget ahemn... rustent... __________________ Mvh
Flemming
|
| Til top |
|
| |
madsen Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Oktober 2009 kl. 13:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|