Hej igen!
Super - det kunne godt se ud til, at du er den, som ved det, der skal til - i rigelig grad endda!!
Mit digitalkamera er afgået v. døden, så jeg har ingen muligheder for at vise billeder lige i øjeblikket. Men...
Jeg prøver med ord i stedet:
Den pågældende Octal-sokkel, som set fra apparatets bagside sidder helt oppe ved frontpladens bagside i højre side, er en tom sokkel - - og lige "foran" den - altså mellem den først omtalte octalsokkel (tom) og ECC83'eren sidder en blank cylindrisk ting, (som ligner en elektrolytkondensator) i en octalsokkel og bærer nummeret på toppen- ST.1268 -
Mit eksemplar er faktisk fuldstændig identisk med den på det billede, som du lagde ind på side 1 i denne tråd - set ovenfra. Dog er der den lille forskel, at den "tomme sokkel", som kun er et hul i chassiset på dit billede faktisk har en octalsokkel monteret i mit eksemplar.
Det omtalte "B&O mikrofonstik", som jeg skal på jagt efter, har det et typenummer? evt. henvisning til et billede? - hvordan vil dette kunne monteres på en forbindelse, som "kan tale med" et alm. hifiapparat, forsynet med RCA-bøsninger - og hvad m. udgangsniveauet??
Er jeg på jagt efter et resultat, som overhovedet kan lade sig gøre uden at bygge om i PRV 3'eren, hvilket jeg slet ikke kan få mig selv til at gøre?
Jeg kunne tænke mig at bruge apparatet som en mono FM-tuner først og fremmest, men det kunne være skægt, hvis man kunne få liv i de andre bølgeområder ligeså. Vil dette betyde, at jeg bør tage signalet ud v. båndoptagerudgangen og herved bypasse volumekontrollen, men bevare evnen til at slukke/tænde apparatet på denne knap?
Hvad med at tage signalet ud fra LF-udtaget - er det dårligere i lydkvaliteten - der er jo en volumepot med inde over her? (så forsvinder PRE-faciliteten vel?)
Vedr. Diagrammet til apparatet, så er jeg voldsomt interesseret - det er altid et must.
Min Emailadresse sender jeg dig lige pr. pb.
På forhånd tusind tak for bistanden!!
Freddy