Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2025 | 20:47   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Grafikerens HiFi (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 49
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
kennlh
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2009
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 22 Januar 2012 kl. 12:57 | IP-adresse registreret  

LoudandClear skrev:
det ser lækkert ud!

desværre har jeg bare ikke lige 5000 og kyle efter et sonos system OG cullen update snøft! SU's a bitch!

men fedt ser det ud! god lyttelyst!

MvH LAC

Du kan jo starte som jeg har gjort, først købe Sonos ZP90'eren, den koster omkring 2600 og så derefter når du har råd, så send til Dr. Gert i tyskland
og få den mod'et...:)
Til top Vis kennlh's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kennlh

thuekay
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008
Lokalitet: Århus
Sendt: 22 Januar 2012 kl. 13:04 | IP-adresse registreret  

Er spændt på at høre din dom

kennlh
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 Januar 2012 kl. 14:07 | IP-adresse registreret  

Er igang med et længere skriv, tror jeg ligger den som bruger anmeldelse også...

kennlh
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 Januar 2012 kl. 15:11 | IP-adresse registreret  

Så har jeg fået testet lidt Sonos her over weekenden..!

Jeg startede med at finde en række numre jeg kendte rigtig godt, og som jeg vidste
hvordan lød på mit system, her er min grundlæggende trackliste;

Et hav af udstragte hænder - Søren Huss
My man's gone now - Kasper Villaume Quartet
Some one like you - Adele
In yout wild garden - Josefine Cronholm
Rites - Jan Garbagek
Summertime - Janice Joblin
Lily was here - Candy Dulfer
Say goodbye to the blues - Walter Trout Band
Perfect sense part l + ll - Roger Waters
It's a miracle - Roger Waters
Evening Sun - Bliss
Devil may care - Diana Krall
All at once - Jack Johnson
The great big gig in the sky - Pink Floyd
Du er... - Søren Huss
Shine og you crasy diamond - Pink Floyd
Keith don't go - Nils Lufgren
Troen og igen - Søren Huss
5:01 am - Roger Waters
Hotels California Live - Eagels
Isn't she lovely - Livingston Taylor

Der blev selvfølgelig også hørt en masse andet, men disse var ligesom mit
udgangspunkt...

Under testen brugte jeg samme netkabel og strømkabel, så de begge hver i sær havde en
fair chance for at vise hvad de kunne, senere testede jeg Kimber strømkablet alene op
mod standart og det samme med netkablerne, det gamle uskærmede CAT5 op mod det
skærmede CAT7, det kommer jeg tilbage til...

Sonos VS. Sonos Cullen
Første nummer jeg sætter på er, Lily was here med Candy Dulfer og Dave Stuart fra
Eurythmics, fantastisk nummer som nok er et af de numre jeg har hørt absolut mest!
Så det var Cullen der startede ud med at spille.

Jeg lukkede øjnene og lænede mig tilbage i sofaen, et ca 30 sekunder var min
umiddelbare tanke..........wow....hold da op.......sh*t.....det bliver dyrt det her..!
Det var en helt anden lyd..! På den fede måde selvfølgelig..!

Den første og største forskel der lige slog mig var bas området, der var meget mere
kontrol på tingene, virkelig tight og fast rytme, man kunne næsten hører bassisten slå hver
en streng an. Sidder også med en fornemmelse af at den går dybere end tidligere, men
om den rent faktisk gør det, eller om der er de andre ting der får det til at lyde sådan,
må jeg indrømme jeg har lidt svært ved at hører... Tror den går dybere..!

Mellemtone området er blevet bredere mere fyldig, mere guf simpelthen.
Dulfers sax har fået lidt struktur, en anelse mere hæshed end tidligere, alle instrumenterne
og specielt Dave's guitar har fået en mere naturlig og direkte klang, og man fornemmer
tydeligt hvordan diskanten ligesom er blevet lettere, mere flydende og naturlig, ingen
fornemmelse af anstrengelse eller lign.

Jeg lyttede flere numre igennem, og det var de samme ting som beskrevet ovenfor der
gjorde sig gældende, generelt en STOR forbedring gennem hele lydbilledet, tingene falder
mere naturligt nu, og med en detaljegrad som standart ZP 90'eren slet ikke kan måle sig
med..!

Jeg må tilstå, at på Søren Huss numrene synes jer der var en snært at "ss" i diskanten,
men er det bare indspilningen der er sådan, noget der har hørt den..? Har ikke rigtig hørt
det så voldsomt før..!

Jeg sat min standart ZP 90'er til igen og lyttede alle numrene igennem igen, og ja, det var
squ lidt en flad fornemmelse man sad med bagefter, der manglede i den grad alle de gode
sager! Lydbilledet blev lidt mere tilfældigt og rodet, men kunne ikke skille instrumenterne
ad på samme måde som tidligere.

Tilbage til Cullen! Nu vil jeg så lige prøve om der var forskel på om det var de ene eller de
andre kabler
CAT 5 <> CAT 7
Standart lakridspowerkabel <> Kimber's PowerKord-8

Starter med netkablerne, har skiftet til CAT7 både fra NAS til router og fra router til
Sonos'en... Får fornemmelsen af at der er mere hul igennem og en del støj der er fjernet,
det skyldes formodentlig at datagennemstrømningen er 100x højere på en CAT 7 ( 10.000
mbps ) kabel, op mod en almindelig CAT 5 ( 100 mbps ) og at mit CAT 5 ikke er skærmet
som 7'eren er..!

Jeg skifter nu powerkabelet og lytter nogle numre igennem, lytter dem igennem igen og jo
flere gange jeg lytter dem igennem jo tydeligere fremgår forskellen, baggrunden er helt
sort! En anelse mere punch og fodtramp end med lakridskablet. Det skal dertil nævnes at
kablet er sat direkte i væggen, dvs ingen strømrenser, skinne eller lign.

Konklusion!
Er Cullen de ekstra penge værd..? Nu er det jo svært at sætte pris på, da Cullen jo ikke
eksistere mere, men Dr. Gert Volk i Tyskland skulle jo eftersigende lave stort set de
samme forbedringer i forhold til clock, strømforsyning mv. Hans mod koster 367€ plus
fragt, hvilket svare til små 3.000kr. Det synes jeg klart det er værd, der er virkelig hentet
meget forbedring i forhold investeringen! Kan ikke tro der er et andet led i systemet der vil
kunne forbedre lyden SÅ meget for 3.000 kroner..?

Med den rigtige DAC vil jeg ikke være en sekund i tvivl om at den vil kunne spille op mod
cd-afspillere i 100.000+ klassen..!

Kablerne, synes jeg også er en fornuftig investering, netkablerne koster ca. 60 kr. for 2
meter og findes i længder fra 0,25m op til 30m

Kimber Powerkord-8 koster ca. 78€ plus fragt hvilet svarer til små 600 kr. og jeg vil sige
kablerne lige giver de sidste 5% i oplevelsen.

Bonde1985
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 September 2009
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 22 Januar 2012 kl. 17:43 | IP-adresse registreret  

kennlh skrev:
Den opskalerer det hele...Du kan roligt udskifte din iMac med Sonos, det er den bedste investering jeg har
gjort til dato..!Jeg har desværre stadig kun standart PSU til min Young, men det bliver HELT sikkert det næste jeg skal have
opgraderet i mit system..!Hvilken overvejer du at købe..?

Jeg har desværre også en del film liggende på min imac, så den fungere også som en film-server da den er koblet direkte til
tv'et:) Og da der endnu ikke er udkommet nogen ordentligt box med et medieserver system på. så tror jeg desværre den
bliver stående.... Kan dog se at LG snart sku komme med noget hvor der ligger PLEX på - yderst interessant:)

Hvordan er lyden så når den opskalerer? er der forskel på en standard 16/44 og 24/96?

Jeg er lidt i vildrede med PSU'en tll Young dac'en... Jeg vil vildt gerne have Palmer PSU'en - men ved ikke helt hvor meget jeg
kommer til at bruge det der batterisystem, da jeg sjældent sidder og analyserer musikken. Men den skal bestemt høres - det
er helt sikkert:)
ellers har jeg overvejet teddy pardo's eller Welborne Labs. Det er bare unægtelig trælst at man ikke kan høre dem inden køb.
Men de ligger i et langt mere fornuftigt prisleje. 1800-2400kr, hvor Palmer koster knap 5000. SÅ med mindre René kan lave
en skarp pris, så tror jeg det blir de andre...
Til top Vis Bonde1985's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bonde1985

Bonde1985
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 September 2009
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 22 Januar 2012 kl. 17:53 | IP-adresse registreret  

spændende med din vurdering af Cullen moddet... :) SÅ bare vendt til du får sat en ekstern PSU på young dac'en:)

Man sidder jo og får næsten lyst til at bruge penge på sådan en Moddet sonos:)

Har du overvejet at smide en ekstern PSU på din NAS server? så du helt over alt det der switch mode strøm...
Til top Vis Bonde1985's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bonde1985

Darwin
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Februar 2010
Sendt: 23 Januar 2012 kl. 00:52 | IP-adresse registreret  

kennlh skrev:
Så har jeg fået testet lidt Sonos her over weekenden..!

Jeg startede med at finde en række numre jeg kendte rigtig godt, og som jeg vidste
hvordan lød på mit system, her er min grundlæggende trackliste;

Et hav af udstragte hænder - Søren Huss
My man's gone now - Kasper Villaume Quartet
Some one like you - Adele
In yout wild garden - Josefine Cronholm
Rites - Jan Garbagek
Summertime - Janice Joblin
Lily was here - Candy Dulfer
Say goodbye to the blues - Walter Trout Band
Perfect sense part l + ll - Roger Waters
It's a miracle - Roger Waters
Evening Sun - Bliss
Devil may care - Diana Krall
All at once - Jack Johnson
The great big gig in the sky - Pink Floyd
Du er... - Søren Huss
Shine og you crasy diamond - Pink Floyd
Keith don't go - Nils Lufgren
Troen og igen - Søren Huss
5:01 am - Roger Waters
Hotels California Live - Eagels
Isn't she lovely - Livingston Taylor

Der blev selvfølgelig også hørt en masse andet, men disse var ligesom mit
udgangspunkt...

Under testen brugte jeg samme netkabel og strømkabel, så de begge hver i sær havde en
fair chance for at vise hvad de kunne, senere testede jeg Kimber strømkablet alene op
mod standart og det samme med netkablerne, det gamle uskærmede CAT5 op mod det
skærmede CAT7, det kommer jeg tilbage til...

Sonos VS. Sonos Cullen
Første nummer jeg sætter på er, Lily was here med Candy Dulfer og Dave Stuart fra
Eurythmics, fantastisk nummer som nok er et af de numre jeg har hørt absolut mest!
Så det var Cullen der startede ud med at spille.

Jeg lukkede øjnene og lænede mig tilbage i sofaen, et ca 30 sekunder var min
umiddelbare tanke..........wow....hold da op.......sh*t.....det bliver dyrt det her..!
Det var en helt anden lyd..! På den fede måde selvfølgelig..!

Den første og største forskel der lige slog mig var bas området, der var meget mere
kontrol på tingene, virkelig tight og fast rytme, man kunne næsten hører bassisten slå hver
en streng an. Sidder også med en fornemmelse af at den går dybere end tidligere, men
om den rent faktisk gør det, eller om der er de andre ting der får det til at lyde sådan,
må jeg indrømme jeg har lidt svært ved at hører... Tror den går dybere..!

Mellemtone området er blevet bredere mere fyldig, mere guf simpelthen.
Dulfers sax har fået lidt struktur, en anelse mere hæshed end tidligere, alle instrumenterne
og specielt Dave's guitar har fået en mere naturlig og direkte klang, og man fornemmer
tydeligt hvordan diskanten ligesom er blevet lettere, mere flydende og naturlig, ingen
fornemmelse af anstrengelse eller lign.

Jeg lyttede flere numre igennem, og det var de samme ting som beskrevet ovenfor der
gjorde sig gældende, generelt en STOR forbedring gennem hele lydbilledet, tingene falder
mere naturligt nu, og med en detaljegrad som standart ZP 90'eren slet ikke kan måle sig
med..!

Jeg må tilstå, at på Søren Huss numrene synes jer der var en snært at "ss" i diskanten,
men er det bare indspilningen der er sådan, noget der har hørt den..? Har ikke rigtig hørt
det så voldsomt før..!

Jeg sat min standart ZP 90'er til igen og lyttede alle numrene igennem igen, og ja, det var
squ lidt en flad fornemmelse man sad med bagefter, der manglede i den grad alle de gode
sager! Lydbilledet blev lidt mere tilfældigt og rodet, men kunne ikke skille instrumenterne
ad på samme måde som tidligere.

Tilbage til Cullen! Nu vil jeg så lige prøve om der var forskel på om det var de ene eller de
andre kabler
CAT 5 <> CAT 7
Standart lakridspowerkabel <> Kimber's PowerKord-8

Starter med netkablerne, har skiftet til CAT7 både fra NAS til router og fra router til
Sonos'en... Får fornemmelsen af at der er mere hul igennem og en del støj der er fjernet,
det skyldes formodentlig at datagennemstrømningen er 100x højere på en CAT 7 ( 10.000
mbps ) kabel, op mod en almindelig CAT 5 ( 100 mbps ) og at mit CAT 5 ikke er skærmet
som 7'eren er..!

Jeg skifter nu powerkabelet og lytter nogle numre igennem, lytter dem igennem igen og jo
flere gange jeg lytter dem igennem jo tydeligere fremgår forskellen, baggrunden er helt
sort! En anelse mere punch og fodtramp end med lakridskablet. Det skal dertil nævnes at
kablet er sat direkte i væggen, dvs ingen strømrenser, skinne eller lign.

Konklusion!
Er Cullen de ekstra penge værd..? Nu er det jo svært at sætte pris på, da Cullen jo ikke
eksistere mere, men Dr. Gert Volk i Tyskland skulle jo eftersigende lave stort set de
samme forbedringer i forhold til clock, strømforsyning mv. Hans mod koster 367€ plus
fragt, hvilket svare til små 3.000kr. Det synes jeg klart det er værd, der er virkelig hentet
meget forbedring i forhold investeringen! Kan ikke tro der er et andet led i systemet der vil

Med den rigtige DAC vil jeg ikke være en sekund i tvivl om at den vil kunne spille op mod
cd-afspillere i 100.000+ klassen..!

Kablerne, synes jeg også er en fornuftig investering, netkablerne koster ca. 60 kr. for 2
meter og findes i længder fra 0,25m op til 30m

Kimber Powerkord-8 koster ca. 78€ plus fragt hvilet svarer til små 600 kr. og jeg vil sige
kablerne lige giver de sidste 5% i oplevelsen.

Dejligt at låne noget ud......... ;-)  når det så skaber glæde..

med hensyn til kimber  jeg bestilte min i en tilspillet version  så jeg var rundt 1000- for det kabel leverte hos mig

ja forsæt du bare med hyggen...

Til top Vis Darwin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Darwin

Darwin
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 Januar 2012 kl. 01:15 | IP-adresse registreret  

lars37 skrev:
kennlh skrev:
[QUOTE=lars37] [QUOTE=kennlh] den er lidt dyr synes jeg, lige lidt over 3000 + forsendelsetyskeren skal have omkring
2400 + forsendelse, og forsendelsen til
tyskland er nok også lige billigere og så vidt jeg er informeret, kan man få gert til det man vil, skifte rca/coax stik,
afkoble wifi mv.

Gert skal nu have 369 EUR + forsendelse. Forretningen går åbenbart så godt, at han skal løfte tysk moms. Men jeg skal også
have min ned til ham.
Forresten er dit setup og din stue utrolig lækker og stilren.

Lars

Hej Lars

Så behøver jeg jo ikke at sende linken til dig ;-)  du er jo også med her...utrolig som du opsnapper alt som vrdr..Sonos 

Darwin
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 Januar 2012 kl. 01:19 | IP-adresse registreret  

.

kennlh
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 Januar 2012 kl. 10:47 | IP-adresse registreret  

Bonde1985 skrev:
kennlh skrev:
Den opskalerer det hele...Du kan roligt udskifte din iMac med Sonos, det er den bedste investering jeg har
gjort til dato..!Jeg har desværre stadig kun standart PSU til min Young, men det bliver HELT sikkert det næste jeg skal have
opgraderet i mit system..!Hvilken overvejer du at købe..?

Jeg har desværre også en del film liggende på min imac, så den fungere også som en film-server da den er koblet direkte til
tv'et:) Og da der endnu ikke er udkommet nogen ordentligt box med et medieserver system på. så tror jeg desværre den
bliver stående.... Kan dog se at LG snart sku komme med noget hvor der ligger PLEX på - yderst interessant:)

Hvordan er lyden så når den opskalerer? er der forskel på en standard 16/44 og 24/96?

Jeg er lidt i vildrede med PSU'en tll Young dac'en... Jeg vil vildt gerne have Palmer PSU'en - men ved ikke helt hvor meget jeg
kommer til at bruge det der batterisystem, da jeg sjældent sidder og analyserer musikken. Men den skal bestemt høres - det
er helt sikkert:)
ellers har jeg overvejet teddy pardo's eller Welborne Labs. Det er bare unægtelig trælst at man ikke kan høre dem inden køb.
Men de ligger i et langt mere fornuftigt prisleje. 1800-2400kr, hvor Palmer koster knap 5000. SÅ med mindre René kan lave
en skarp pris, så tror jeg det blir de andre...

Nu ved jeg ikke hvilket tv du har, men jeg bruger bare min NAS server til film, da mit tv understøtter DNLA, så har jeg jo i virkeligheden en form for mediecenter der, samtidig har jeg jo så også alt min musik på NAS'en hvor Sonos enhenden trækker det fra :)

Altså jeg ved ikke hvad den direkte virkning af opskaleringen er, men som du kan læse i min anmeldelse så er lyden virkelig forbedret MARKANT..!

Jeg ved endnu heller ikke hviken PSU jeg skal have, har også kigget på Palmer og har fået en skarp pris af Jensen, men synes dog stadig det er lige i overkanten, det der taler for palmer er at den jo 100% er produceret til Young DAC'en og at den har samme design, så det vil jo se super godt ud hvis de står ved siden af eller ovenpå hinanden :) 

Har også kigget lidt BOTWS, den koster kun ca 1.100
http://www.hifi4all.dk/tilbudsavisen/KommercielAnnonce.asp?i Ad=15914

kennlh
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 Januar 2012 kl. 11:44 | IP-adresse registreret  

Darwin skrev:

Dejligt at låne noget ud......... ;-)  når det så skaber glæde..

med hensyn til kimber  jeg bestilte min i en tilspillet version  så jeg var rundt 1000- for det kabel leverte hos mig

ja forsæt du bare med hyggen...

Du kan tro den har skabt glæde i det lille hus, den spiller jo røven ud af bukserne..!

Ja okay, kan se de tager ca. 13 pund for "burn in" og lidt i fragt, så den ender på 95 pund, alt i alt

Sportsguitarist
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 April 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 23 Januar 2012 kl. 15:00 | IP-adresse registreret  

kennlh skrev:

To ting!

Cullen og Gert Volks modifikationer kan ikke sådan helt sammenlignes. Cullen reclocker og kører signalet gennem en SRC, så outputtet bliver 24/48, 24/96 eller 24/192. Volk reclocker og laver, så vidt jeg lige kan se, også en modifikation af strømforsyningen, han beholder derimod det oprindelige udgangssignal (16/44,1).

Cullens modifikation kan i dag købes gennem Wyred4sound.
Til top Vis Sportsguitarist's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sportsguitarist

Sportsguitarist
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 April 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 23 Januar 2012 kl. 15:14 | IP-adresse registreret  

Sportsguitarist skrev:

To ting!

Cullen og Gert Volks modifikationer kan ikke sådan helt sammenlignes. Cullen reclocker og kører signalet gennem en SRC, så outputtet bliver 24/48, 24/96 eller 24/192. Volk reclocker og laver, så vidt jeg lige kan se, også en modifikation af strømforsyningen, han beholder derimod det oprindelige udgangssignal (16/44,1).

Hvilket leder mig til: Har du overvejet, om det simpelthen er din DAC, der lyder bedst med 24/96 ind?
Til top Vis Sportsguitarist's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sportsguitarist

kennlh
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 Januar 2012 kl. 16:19 | IP-adresse registreret  

Sportsguitarist skrev:
kennlh skrev:

To ting!

Jeg skrev til Gert;

"Hi Gert
I was wondering, the output signal on your modification, is it
16bit/44,1 or 24bit/96khz like the Cullen mod..?

Bedst regards"

Gert svarede;

"Hi Kenn,

it's 24bit/44,1kKHz like it is at the coax out of the original ZP90. Upsampling is a good thing, but in the DAC, not in the source device. A good clock for the source itself is much better than a bad clock for the source and a good ASRC behind that. But that's what the Cullen mod does.

Best regards"

kennlh
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 Januar 2012 kl. 16:21 | IP-adresse registreret  

Sportsguitarist skrev:
Sportsguitarist skrev:

To ting!

Hvilket leder mig til: Har du overvejet, om det simpelthen er din DAC, der lyder bedst med 24/96 ind?

Nej det har jeg egentlig ikke, men har jo heller ikke rigtig mulighed for at tjekke det, jeg må satse og sende min Sonos ned til Gert og håbe på den kommer hjem og spiller røven ud af bukserne

Brian7500
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 23 Januar 2012 kl. 17:13 | IP-adresse registreret  

Har ham Gert Volk egentlig en hjemmeside eller hvordan får i fat i ham?

Brian7500

Til top Vis Brian7500's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brian7500

kennlh
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 Januar 2012 kl. 17:20 | IP-adresse registreret  

Tror ikke han har en hjemmeside, men hans mail er: gert.volk@gmx.de

Brian7500
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 23 Januar 2012 kl. 20:35 | IP-adresse registreret  

[QUOTE=kennlh]Tror ikke han har en hjemmeside, men hans mail er: gert.volk@gmx.de[/QUOTE]

Har du noget prisliste fra ham eller noget?

Brian7500

Til top Vis Brian7500's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brian7500

kennlh
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 Januar 2012 kl. 20:48 | IP-adresse registreret  

Nope, tror bare hans pris er 367€
Der er jo ikke flere forskellige mod's at vælge imellem..:)

lars37
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003
Sendt: 23 Januar 2012 kl. 21:56 | IP-adresse registreret  

Darwin skrev:

lars37 skrev:
kennlh skrev:
[QUOTE=lars37] [QUOTE=kennlh] den er lidt dyr synes jeg, lige lidt over 3000 +
forsendelsetyskeren skal have omkring 2400 + forsendelse, og forsendelsen til tyskland er nok også lige billigere smileys/smiley2.gif">og så vidt jeg er informeret, kan man få gert til det man vil, skifte rca/coax stik, afkoble wifi mv.
Gert skal nu
have 369 EUR + forsendelse. Forretningen går åbenbart så godt, at han skal løfte tysk moms. Men jeg skal også have min ned til ham. Forresten er
dit setup og din stue utrolig lækker og stilren. Lars

Hej Lars

Så behøver jeg jo ikke at sende linken til dig ;-)  du er jo også med her...utrolig som du opsnapper alt som vrdr..Sonos 

Hej Henrik

Ja, overskriften med Cullum upgrade blev jeg nød til at tjekke ud. Forresten lyder det egentlig logisk, når Gert fremhæver, at upsamplingen bedst
foretages i selve DAC'en. Gert bruger en Tentlabs clock. Bedre clock skal man lede længe efter - den er dog temmelig dyr selv i løskøb, så der er
rimelighed i den pris, han forlanger.

Lars
Til top Vis lars37's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lars37

<< Forrige Side af 49 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum