Forfatter |
|
The Real Wiz Forum Bruger

Bruger siden: 11 Oktober 2010 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1001
|
Sendt: 01 Marts 2012 kl. 22:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
start med en 5'er eller to de er til at betale. men det bedste vil være at vente til du har hørt dem i dit eget anlæg. jeg har hørt din forstærker (jens-b her en magen til) med både ac 3-5-10-12 og fra 5 er det rigtig godt men det blive bedre og bedre efterhånden som man går op af stigen. her er et link med billige nye ps-audio kabler http://goldenagemusic.mamutweb.com/Shop/List/Power-cables/34 8/1
|
Til top |
|
|
kennlh Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2009 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 988
|
Sendt: 01 Marts 2012 kl. 23:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg køber heller ikke noget før i har været forbi, så jeg kan hører de forskellige... Men 5'eren er nu os den der passer bedst til min pengepung..
Tror nu heller jeg vil give en 100 mand mere og så købe kablerne her i dk, mht garanti mv, men eller tak for linket
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 01 Marts 2012 kl. 23:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
du skal huske på at prisen er i svensk kroner også er en 5er nede i 1600 for 1.5 meter
|
Til top |
|
|
kennlh Forum Bruger

|
Sendt: 01 Marts 2012 kl. 23:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja okay, men alligevel, 1 meter er nok, flytter bare lidt rundt på kablerne, vil stadig hellere give 1800 her i dk..
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 01 Marts 2012 kl. 23:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
det er okay men du skulle da lige være klar over det så du ikke blev ked af det bag efter vi tager en del forskellige med øøø faktisk bliver det hele 7 forskellige strøm kabler lige fra meget billigt til alt for dyrt så der bliver lidt at lytte til  og finde det som passer bedst hos dig,Det bliver spændende
|
Til top |
|
|
Darwin Forum Bruger

Bruger siden: 07 Februar 2010 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 783
|
Sendt: 02 Marts 2012 kl. 00:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Kenn
Jeg kan se at posten kommer med mit bestilte kabel Furutech fp-314 Ag i morgen stik Furutech F1-E11 (G) og Furutech Apparatstik FI-11 (G) så jeg kan bygge mig 3 powerkabler i ren Furutech også se hvordan det er i forhold til mine supra...
jeg har også købt 2 brugte Shunyata kabler på "anbefaling"
alle kabler er 1,8 meter det skulle efter signe være den bedste længde
Når jeg er hjemme igen så kan du låne mine en uges tid og prøve dem ud jeg skal lige samle dem...
min Supra skinne bygger jeg om så den bare bliver en fordeler box uden filter også den interne wiring ændre jeg, så den bliver forbundet i stjerne forbindelse så poweren komme frem uden at enhederne belastning påvirker hinnanden.. jeg vil bruge 2,5mm2 installations ledning der
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 02 Marts 2012 kl. 00:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Furutech fp-314 tager rimelig lang tid før de er ordenligt tilspillede. de kan lyde mindre godt end til da
|
Til top |
|
|
allanowich Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9878
|
Sendt: 02 Marts 2012 kl. 01:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennlh skrev:
allanowich skrev:
kennlh skrev:
allanowich skrev:
kennlh skrev:
allanowich skrev:
Kan se at Diana Krall - Girl in the other room ligger der......god plade. Og igen én med damen i Paris....den må jeg ned og have. smileys/smiley4.gif">
Du kommer da ikke i seng i nat med al den gode musik dér.  |
|
|
Live in Paris er super fed..! Speciel "Devil may Care" Hvis ikke du har den skive, og er til Diana Krall, vil jeg sige det er et must-have..! |
|
|
Må se om jeg kan få den i morgen. Du lokker...... |
|
|
Hehe ja det gør jeg nemlig... Kan se den ligger på Spotify hvis du vil smuglytte..? |
|
|
Jeg snupper chancen og køber den. Det kan ikke gå galt....har jo den anden.
|
|
|
Det kan du rolig gøre, den er lækker..! |
|
|
Ja, så fik jeg købt Live in Paris. Herlig plade.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
Til top |
|
|
Darwin Forum Bruger

|
Sendt: 02 Marts 2012 kl. 02:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
The Real Wiz skrev:
Furutech fp-314 tager rimelig lang tid før de er ordenligt tilspillede. de kan lyde mindre godt end til da |
|
|
Hvad er lang tid ?
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 02 Marts 2012 kl. 03:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Et skud på tasken hmmm det er sgu svært da jeg ikke selv bruge dem. jeg har en kammeret der er glad for dem jeg vil lige tage en snak med ham om det også kommer jeg tilbage til emnet
|
Til top |
|
|
dan a. Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3922
|
Sendt: 02 Marts 2012 kl. 05:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennlh skrev:
Ja okay, men alligevel, 1 meter er nok, flytter bare lidt rundt på kablerne, vil stadig hellere give 1800 her i dk..  |
|
|
du skal ikke købe 1m, nap 1,5 m eller 2m, spørg mig ikke hvorfor der er forskæld for aner det ikke, jeg har selv haft 1m og 1,5 AC-12, 1,5m lyder bedere og det er forskælde der er lette at spotte. __________________ Husk det er kun en hobby
|
Til top |
|
|
kennlh Forum Bruger

|
Sendt: 02 Marts 2012 kl. 08:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
@ Darwin Det kunne da være meget sjovt at prøve dem, men tror stadig jeg hælder mest til PS Audio kablerne, men det kan jo være dine spiller meget bedre, lad os kigge på det. Måske du kan tage dem med når vi skal lytte lidt på Cullen vs. Gert Volk..?
Hvordan “om-wire” man, så enhederne ikke bliver belastet af hinanden..?
@ allanowich Hehe fedt, synes det er en super fed skive..!
@ dan a. Hmm det var da lidt træls, så bliver det jo endnu dyrere ;) - hvor fleksible er de egentlig, tænker mest på 5’eren da det sandsynligvis bliver den økonomien tillader?
|
Til top |
|
|
Darwin Forum Bruger

|
Sendt: 02 Marts 2012 kl. 09:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennlh skrev:
@ Darwin Det kunne da være meget sjovt at prøve dem, men tror stadig jeg hælder mest til PS Audio kablerne, men det kan jo være dine spiller meget bedre, lad os kigge på det. Måske du kan tage dem med når vi skal lytte lidt på Cullen vs. Gert Volk..?
@ dan a. Hmm det var da lidt træls, så bliver det jo endnu dyrere ;) - hvor fleksible er de egentlig, tænker mest på 5’eren da det sandsynligvis bliver den økonomien tillader? |
|
|
PS er ikke bare stive men megastive og tykke, men kan drejes til
vi finder ud af noget med test af mine kabler...og jeg forklare nærmer om stjerne kobling af stikket når jeg kommer op
|
Til top |
|
|
kennlh Forum Bruger

|
Sendt: 02 Marts 2012 kl. 11:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Darwin skrev:
kennlh skrev:
@ dan a. Hmm det var da lidt træls, så bliver det jo endnu dyrere ;) - hvor fleksible er de egentlig, tænker mest på 5’eren da det sandsynligvis bliver den økonomien tillader? |
|
|
vi finder ud af noget med test af mine kabler...og jeg forklare nærmer om stjerne kobling af stikket når jeg kommer op |
|
|
lyder super godt
|
Til top |
|
|
gone4it Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2008 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 164
|
Sendt: 02 Marts 2012 kl. 12:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Håber i vil skrive om oplevelser, når i sammenligner de 2 sonos mods.
Tror mange vil finde det interessant, uanset hvad resultaterne er.
Mvh.
|
Til top |
|
|
dan a. Forum Bruger

|
Sendt: 02 Marts 2012 kl. 13:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Darwin skrev:
kennlh skrev:
|
|
vi finder ud af noget med test af mine kabler...og jeg forklare nærmer om stjerne kobling af stikket når jeg kommer op |
|
|
AC-3 er nem at have med at gøre og syntes entlig også at AC-5 ikke volder de store problemer men AC-10 er en stiv fætter, nok fordi at den har 4 lag skærm kontra AC-5s 2 lag, AC-12 er noget træls at arbejde med, jo den kan formes med det er stadig træls. __________________ Husk det er kun en hobby
|
Til top |
|
|
kennlh Forum Bruger

|
Sendt: 02 Marts 2012 kl. 14:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
gone4it skrev:
Hej
Håber i vil skrive om oplevelser, når i sammenligner de 2 sonos mods.
Tror mange vil finde det interessant, uanset hvad resultaterne er.
Mvh. |
|
|
Vi skal nok give lyd
|
Til top |
|
|
kennlh Forum Bruger

|
Sendt: 04 Marts 2012 kl. 10:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er der blevet bestilt materialer til mit nye 1,5 meters strømkabel til min Sonos ZP90'er Består af følgende:Furutech FP-314Ag Powerkabel  Furutech FI-8N  Furutech Schuko FI-E11 (G)  Techflex 1/2" Flexo PET Fletstrømpe i orange (så matcher den netkablet  )
|
Til top |
|
|
dan a. Forum Bruger

|
Sendt: 04 Marts 2012 kl. 11:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
kennlh Forum Bruger

|
Sendt: 04 Marts 2012 kl. 11:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
dan a. skrev:
kennlh skrev:
Så er der blevet bestilt materialer til mit nye 1,5 meters strømkabel til min Sonos ZP90'er
Består af følgende:
Furutech FP-314Ag Powerkabel
Furutech FI-8N
Furutech Schuko FI-E11 (G)
Techflex 1/2" Flexo PET Fletstrømpe i orange (så matcher den netkablet )
|
|
|
det bliver du glad for, husk når du montere at den forsølvet leder er tiltænkt til fasen. |
|
|
Det skal jeg huske
Forresten Dan, jeg læste i en eller anden tråd omring nogle signalkabler du var ved a bygge, hvordan går det med dem..? Er det nogle du sælger eller hvordan? Jeg regner nemlig med at skulle skifte mit kabel fra dac til forstærker på et eller andet tidspunkt, inden for den nærmeste fremtid.
|
Til top |
|
|