NAD-Mand skrev:
The Elite skrev:
NAD-Mand skrev:
The Elite skrev:
NAD-Mand skrev:
Når okay  Jamen der er vel ikke så meget jeg kan gøre så. Du skal ihvert fald have mange tak for hjælpen! Og hvis der er andre der lige ved hvordan jeg kan fasevende på mit apparat (NAD T742) så vil det være fedt at hører. Ellers er der ikke noget at gøre ved det.  |
|
|
Det var så lidt. Anden mulighed - du kan lytte dig til det Det kræver dog mange lyttetests af det samme nummer. Ellers så vent til du får dig en bedre og nyere forstærker.
|
|
|
Det kan selvfølgelig også være en mulighed! - Jeg tror dog det største udbytte vil være så snart jeg får Opgraderet til en anden. Har PT noget Marantz SR i kiggerten. |
|
|
Jeg ville også vente til du får en bedre og mere strømstærk forstærker. Marantz ville også passe fint til dine Dali.
|
|
|
Netop det jeg tænkte, men må ud og lytte lidt. Synes ikke de vejer så meget som andre forstærkere. Er det en dårlig ting? Hører ellers en masse positivt om dem, specielt i Stereo. Ellers skriv lige en PM til mig, så ødelægger vi ikke dette topic ;) |
|
|
Ikke nødvendigvis. Jeg er jo selv tidligere Marantz ejer - model SR8001. Det var virkelig en lækker sag. Den spillede på et komplet B&W 600 serie surround sæt, og det matchede perfekt. Jeg ville tro du kommer til at få en lille smule lysere mellemtone og diskant ift. NAD i samme prisklasse. Lidt mere dynamik måske også. Bortset fra de ting spiller NAD og Marantz faktisk rimelig ens generelt. Begge mærker besidder en go dybde i lyden, med masser af fylde op igennem frekvensområdet.
Marantz er super til stereo, men det synes jeg bestemt også NAD er.
|