| Forfatter |
|
Ayla Forum Bruger

Bruger siden: 08 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 304
|
| Sendt: 21 Marts 2004 kl. 12:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Nu har jeg undersøgt de forskellige fede HTPC cases, jeg er stødt på her og på andre forums.
Jeg SKAL have Full Size ATX Motherboard og PSU. Ikke noget Micro-ATX, da det begrænser hardware mulighederne, synes jeg.
Er det bare mig eller er nedenstående modeller helt ens, pånær blæseren bagpå, producentens logo og et par andre småting?
D.Vine 3
D.Vine 4
Accent HT-100
Accent HT-200
DIGN 3E
DIGN 4E
Det virker meget mystisk?
Men, når de er helt ens, så er det bare at vælge en af dem.
Nogen der har fundet en billig forhandler af ovenstående modeller i Danmark eller et andet EU land?
Jeg ved godt at et par af disse producenters cases kan købes i Danmark, men det er kun de modeller med Micro-ATX PSU eller lignende, jeg har fundet. __________________ /Martin
|
| Til top |
|
| |
SandSand Forum Bruger

Bruger siden: 25 August 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 163
|
| Sendt: 21 Marts 2004 kl. 20:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan kun finde D.Vine 5 på
www.computer-parts.dk
www.webconsult.dk
Det er til full sixe ATX bundkort. Dog er PSU ikke full size.
Billigt er det ikke. Tvivler på det er billigere andre steder i EU hvilket computerdele oftest ikke er.
|
| Til top |
|
| |
Ayla Forum Bruger

|
| Sendt: 21 Marts 2004 kl. 21:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, det er også de eneste steder jeg har fundet, men som sagt, kan ikke bruge de modeller.
Har fundet HT-100 og HT-200 til 165£ i EU.
Det bliver nok den så.
__________________ /Martin
|
| Til top |
|
| |
Matlock Forum Bruger

Bruger siden: 28 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 48
|
| Sendt: 22 Marts 2004 kl. 11:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg købte miy HT-200B på http://www.digitalconnection.com (USA) men jeg kan se på deres hjjemmeside at sort ikke er på lager så de har kun sølv på lager..... jeg gav 2069,58 dkr incl, vfd og så var der to blæsere som jeg ikke vidste fulgte med..... dog kom der så også moms på 523,75 dkr, + 5 dkr for den rigtige formular købt hos boghandleren. Told & skat tilbød at udfylde formularen, da jeg synes den ikke sådan lige var til at udfylde..... ellers skulle jeg have betalt FedEx 120 dkr så ville de have gjort det...... Ellers gik handlen godt der gik lidt over en uge, mest pågund af jeg ikke kunne bestemme mig for om jeg ville betale 120$ i fragt...... også kom der en weekend i vejen. er tilfreds med kabinettet men har ikke rigtig fået vfd'et til at virke, der kommer lys i displayet, men det er volapyk og blinker ureglmæssigt.
Ellers er jeg godt tilfreds med købet....
MVH matlock
|
| Til top |
|
| |
Beezer Forum Bruger

Bruger siden: 26 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 84
|
| Sendt: 25 Marts 2004 kl. 16:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
HT-200B fås også i England på nedenstående link: http://www.quietpc.com/uk/cases.phpJeg kan dog bedre lide designet på D.Vine 4 og DIGN 4E, men kan heller ikke finde en forhandler af disse og slet ikke i DK. Giv endelig besked hvis du finder en forhandler af netup disse to modeller. //Beezer
|
| Til top |
|
| |
Wizdrake Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 418
|
| Sendt: 25 Marts 2004 kl. 17:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Ayla Forum Bruger

|
| Sendt: 25 Marts 2004 kl. 17:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kabinet overvejede jeg også, da det kan fåes billigt i Danmark. MEN, jeg har læst flere forskellige tests, der siger at man skal holde sig fra kabinettet pga. den ekstreme varmeudvikling. Der er simpelthen ikke godt nok airflow i kabinettet.
Jeg overvejer at købe HT-200S fra England eller Norge. __________________ /Martin
|
| Til top |
|
| |
kyhn Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3396
|
| Sendt: 26 Marts 2004 kl. 08:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
clxx Forum Bruger

Bruger siden: 18 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 25
|
| Sendt: 26 Marts 2004 kl. 09:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Ayla Forum Bruger

|
| Sendt: 26 Marts 2004 kl. 13:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, det havde jeg også siddet og set på. De har ikke helt styr på hvad de anmelder. Men, det er ens, så det kan være det samme. __________________ /Martin
|
| Til top |
|
| |
Beezer Forum Bruger

Bruger siden: 26 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 84
|
| Sendt: 30 Marts 2004 kl. 17:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har prøvet at kontakte deres support over de sidste 2 uger, men intet svar. Ved derfor ikke om jeg tør handle med dem. 
// Beezer
|
| Til top |
|
| |
Matlock Forum Bruger

Bruger siden: 28 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 48
|
| Sendt: 30 Marts 2004 kl. 20:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Beezer skrev:
|
Jeg har prøvet at kontakte deres support over de sidste 2 uger, men intet svar. Ved derfor ikke om jeg tør handle med dem. 
// Beezer
|
|
|
Jeg fik godt nok svar via deres support, men grunden til at jeg turde handle med dem var at jeg kunne betale med kreditkort, og - hvis jeg forstår det rigtigt ville det betyde at hvis jeg ikke ville få varen leveret og pengene var trukket fra min konto, skulle jeg rette henvendelse til min bank som så ville sætte pengene tilbage på min konto -
Handlen blev også først gennemført efter jeg svarede tilbage på mailen om jeg ville betale for fragten.
Som jeg skrev tidligere var der ingen problemer, meeeeeen man kan jo altid være uheldig.......
mvh Matlock
|
| Til top |
|
| |