| Sendt: 25 Marts 2004 kl. 14:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa..
Jeg kunne godt tænke mig at vide om Dali Trio er pengene værd?
Mine krav er ikke voldsomt store.. I øjeblikket bruger jeg primært min computer til musik. Det er Soundblaster 5.1 Live + Altec Lansing ATP3..
Det skal bare gerne kunne levere en ligeså god lyd som det, og det syntes jeg nemlig ikke det gør i øjeblikket.. Mit setup i øjeblikket: Harman Kardon 3550 Harman Kardon DVD21 + 2 stk Jamo Cornet 40 IV (?) Kan ikke være ret gode..
Systemet skal bruges meget til film og også til musik.. Har kigget meget på Dali Trio pga den forholdsvis lave pris, og så får man det hele.. Jeg er fattig studerende, så skal helst ikke være for dyrt jo..
Ville det være åndsvagt at købe det sæt sammen med det jeg har? Som sagt er mine krav ikke så store, skal bare gerne kunne spille ok højt, og godt.. Og jeg går fra mit computersystem, hvor højtalerne har fået voldsomt gode anmeldelser, og de er da også gode, men vel ikke ligeså gode som Dali Trio? Jeg kan godt se, at det er svært at kræve noget der er godt til den pris, men hvis i nu tænker på hvad jeg går fra, som jeg syntes er fint nok, når man tænker på hvad min indkomst er, kan i så ikke vurdere derud fra ?
Mvh. Alex
|