| Sendt: 20 Maj 2004 kl. 12:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fostår stadig ikke hvad folk her hører i Bananas. Jeg havde den fremme forleden og den er tandløs og fantasiforladt synes jeg. Så min mening har ikke skiftet efter at pladen har fået lov og ligge uhørt i nogle måneder.
Skal ikke kunne sige hvordan Mr. Satriani er live, jeg har et enkelt liveabum med ham og det er ganske godt synes jeg. Måske er han for nørdet for Deep Purple som jo i hvert fald IKKE kan siges at være indelukkede så måske var kemien mellem dem for forskellig. Hans studiealbums er jeg pjattet med, men det er sandt nok noget andet. I øvrigt synes jeg at han er et eksempel på en kunstner som det tog 2-3 albums for at finde sin egen stil og få optimeret den. Hans første albums er "gråt" og fantasiforladt guitarrock men tiden har nok modnet ham synes jeg. Er lige ved at komme igennem hans nyeste og den var godt nok kedelig i starten, men i modsætning til Bananas f.eks. var der meget at hente ved at komme tilbage til den. Nok om Mr. Satriani - det handlede jo om Deep Purple som bortset fra Bananas og enkelte andre svipsere har lavet store mængder af superbt musik. __________________ Venlig hilsen Jeppe Vinding - der bare godt kan lide musik...
|