Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 13:15   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Udstillinger og messer
 HIFI4ALL Forum : Udstillinger og messer
Emne Emne: Oplevelser fra HiFi & High End 2005 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 6
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Sendt: 18 Oktober 2004 kl. 22:55 | IP-adresse registreret  

den totalt fraværende bund var værre.. en kammerat bemærkede "skal der ikke være noget bas eller en subwoofer til sådan noget surround"

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 18 Oktober 2004 kl. 23:04 | IP-adresse registreret  

Milu skrev:

jensen skrev:
Og om jeg ikke fandt noget inde ved System-Audio jeg kunne bruge ja man kan blive overrasket . Hva' dælen fandt du hos SA, Jensen, som du kunne bruge?En ting jeg ikke helt forstår er logan i SS setup , der skal være meget mere power i sådan et setup , bunden skal sgu sige slam og skal kunne få en op af stolen . Helt enig, det manglede. Og logan i surround er lidt af en joke, ikke ret mange ud over dem der sad i midten fik ordentlig surround, pga. smal spredning.Men det var sjovt at høre, at når en tilskuer gik foran den en logan højttaler, forsvandt lyden TOTALT! Så er der dømt smal spredning!Og så voldsomme lip-sync problemer, pinligt!

Mvh.

min Expower stod sgu derinde , jeg tænket sgu også mit hvad laver den der det er min den vil jeg have .

Den skulle gerne komme imorge da jeg ikke kan unvære den efter at have lånt en her fredag og lørdag , den giver så meget bedre lyd at jeg var ved at gå bagover .

Jeg fik af vide jeg ville få den tirsdag idag af KT da de ved at jeg kan ikke vente når jeg er ude efter noget .

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

Milu
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003
Sendt: 18 Oktober 2004 kl. 23:07 | IP-adresse registreret  

jensen skrev:
Milu skrev:

jensen skrev:
Og om jeg ikke fandt noget inde ved System-Audio jeg kunne bruge ja man kan blive overrasket . Hva' dælen fandt du hos SA, Jensen, som du kunne bruge?En ting jeg ikke helt forstår er logan i SS setup , der skal være meget mere power i sådan et setup , bunden skal sgu sige slam og skal kunne få en op af stolen . Helt enig, det manglede. Og logan i surround er lidt af en joke, ikke ret mange ud over dem der sad i midten fik ordentlig surround, pga. smal spredning.Men det var sjovt at høre, at når en tilskuer gik foran den en logan højttaler, forsvandt lyden TOTALT! Så er der dømt smal spredning!Og så voldsomme lip-sync problemer, pinligt!

Mvh.

min Expower stod sgu derinde , jeg tænket sgu også mit hvad laver den der det er min den vil jeg have .

Den skulle gerne komme imorge da jeg ikke kan unvære den efter at have lånt en her fredag og lørdag , den giver så meget bedre lyd at jeg var ved at gå bagover .

Jeg fik af vide jeg ville få den tirsdag idag af KT da de ved at jeg kan ikke vente når jeg er ude efter noget .

Og så lige et dumt spørgsmål: Hvad er Expower? Hvad er jeg gået glip af?

Mvh.

Til top Vis Milu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Milu

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Sendt: 18 Oktober 2004 kl. 23:17 | IP-adresse registreret  

Milu skrev:
jensen skrev:
Milu skrev:

jensen skrev:

Mvh.

min Expower stod sgu derinde , jeg tænket sgu også mit hvad laver den der det er min den vil jeg have . Den skulle gerne komme imorge da jeg ikke kan unvære den efter at have lånt en her fredag og lørdag , den giver så meget bedre lyd at jeg var ved at gå bagover . Jeg fik af vide jeg ville få den tirsdag idag af KT da de ved at jeg kan ikke vente når jeg er ude efter noget .

Og så lige et dumt spørgsmål: Hvad er Expower? Hvad er jeg gået glip af?

Mvh.

ja jeg er jo god at lave reklame for andre men det er sådan en dims

http://www.exactpower.com/ep15a.html

snurrelyd83
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 September 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 20 Oktober 2004 kl. 12:52 | IP-adresse registreret  

var der nogle inde og opleve System Audio.. synes faktisk, efter omstændighederne, at de gjorde et godt stykke arbejde i at få så mange folk i sånanne et lille rum, til at blive intrasseret, jeg kunne høre flere blev imponerede over både deres hi-fi og surrond opstillinger. og ikke mindst Primare's forstærker var der mange som synes var lækre. fik ihvertfald gjort det bedre en Harman kardon og JBL, lidt tyndt.       
Til top Vis snurrelyd83's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af snurrelyd83

kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Oktober 2004 kl. 13:09 | IP-adresse registreret  

synes faktisk SudioSound gjorde det bedst og Interceptor værst....

Densen og Dynaudio lå således at man følte man var på vej i mod Orange scene, og den nød der havde placeret Studio Sound burde have et spark...

men på den anden side, så var det måske netop derfor at SS virkede bedst, da det var en rimeligt kontrolleret menneske mængde der var til stede.

JJAZ
Branchemedlem
Branchemedlem
JJAZ

Bruger siden: 21 September 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 20 Oktober 2004 kl. 13:23 | IP-adresse registreret  

jold skrev:
Come on man

Et sæt seriøse højtallere i den prisklasse sætter man ikke en 10 år gammel harman forforstærker til 10k samt en dvdafspiller til 2500 kr. og igen noget isepower som er så lys lyden (og da ikke til hornhøjtallere)

DVD'en var ikke primær signalkilde, det var derimod den WADIA CD-spille som også stod i racket!
Desuden er vores ICEpower forstærkere ikke lyse i lyden, dem har du helt klart aldrig lagt ører til.

jold skrev:
Det kan jeg da jeg har hørt dem under ordenlige forhold samt  mrd ML udstyr.

og hvordan kan du så bedømme om det var de ordentlige forhold eller ML som gjorde du syntes de lød godt?

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Sendt: 20 Oktober 2004 kl. 13:29 | IP-adresse registreret  

kim olsen skrev:

synes faktisk StudioSound gjorde det bedst og Interceptor værst....

Densen og Dynaudio lå således at man følte man var på vej i mod Orange scene, og den nød der havde placeret Studio Sound burde have et spark...

men på den anden side, så var det måske netop derfor at SS virkede bedst, da det var en rimeligt kontrolleret menneske mængde der var til stede.

Jeg synes at Karsten havde messens bedste rum.. det var stort og han havde formået at lave det lækkert og hyggeligt. Ja, det var ikke velbesøgt de gange vi var derinde. men tilgengæld kan han ikke klage over larm fra naboen..

Interceptor var uheldige med pladsen, men havde tilgengæld en god placering. og med de mange fede ting derinde, er det jo klart at de er velbesøgte hele tiden.

Og det var da en oplevelse at høre Nik & Jay på Densen..

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

dige
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter egen anmodning fra bruger

Bruger siden: 27 Oktober 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Sendt: 20 Oktober 2004 kl. 13:39 | IP-adresse registreret  

Det er jo osse bare flot af SA + Primare at prøve at lave god lyd; var der ikke andre end mig som så de brugte Valhalla kabler på både strømside, HT og interconnector??

Iøvrigt vil jeg sige at deres lydbillede larmede ret meget. Det klinger og klanger simpelthen for meget, som om alt det drejher sig om er transientopstarter.

Jeg synes de efterhånden tager prisen for værste designlyd, en pokal de overtager fra Linn!

Til top Vis dige's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dige

F.Christians
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 20 Oktober 2004 kl. 16:31 | IP-adresse registreret  

Det bedste ved messens massive lytte- og sanseindtryk er, at det var så meget mere roligt da jeg kom hjem og lagde mine nyindkøbte CD-plader i maskinen (een af gangen naturligvis) og så på med mine nye Grado SR125!!! Ahr, så mangler man bare en nisse-øl!!!
Til top Vis F.Christians's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af F.Christians

Acer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003
Sendt: 20 Oktober 2004 kl. 17:43 | IP-adresse registreret  

F.Christians skrev:
Ahr, så mangler man bare en nisse-øl!!!

De uorginale nisse-øl er allerede i handelen  

F.Christians
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 Oktober 2004 kl. 04:12 | IP-adresse registreret  

Acer; det er da også den første af de tre julemåneder, lad mig se oktober, november og december, jo det passer!!! Meeen jeg venter på trapiste-herreøl og så kan de SQ kalde det jul eller påske!!!  

Hvad med Raidho´s lyd (Eben)??? Er det blevet bedre med deres gjalden??? Klipsch HORN har en hornvirkning, men gjalder ikke en tiendedel hørt i forhold til Raidho´s!!! Kun syndt at Cyrus og Nordost skal sælges med det højttalermærke, det gik bedre dengang Cyrus og Mission stadig var under samme skatteindkræver, men sådan er det altså ikke mere!!! Et sæt Raidho gør bedst gavn slæbt ud til et lille vandhul med en halv kilometer højttalerkabel efter sig og så spillende et test-"track" med ænder. Efter ganske kort tid skulle det være muligt at få lokale trækfugle på sigtekornet. Husk at Raidho´erne skal placeres spillende op mod vinden, lige der hvor svømmefuglene normalt gør klar til landing!!! 

Til top Vis F.Christians's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af F.Christians

Acer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003
Sendt: 21 Oktober 2004 kl. 07:24 | IP-adresse registreret  

Er vi ikke på kant med dyreværnslovgivningen her ?

kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 Oktober 2004 kl. 08:20 | IP-adresse registreret  

jeg synes faktisk at de små emilie spillede ok... men jeg mangler stadigt en ordentlig demo af hele "familie".

F.Christians
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 Oktober 2004 kl. 10:05 | IP-adresse registreret  

Jo Acer, men højttalerne skal selvfølgelig være tilspillede, alt andet er det rene dyreplageri!!!

Hr Olsen; jeg synes nu de lyder direkte anmassende/pågående med en råbende mellemtone! Man fatter det ikke; det er jo en bånddiskant med 1-2stk små bas/mellemtoner, afhængig af modellen!

Onde tunger påstår, at man lige akkurat kan nå at få dem tilspillet inden garantien udløber, altså hvis man starter med det samme!!!  

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Sendt: 28 Oktober 2004 kl. 22:13 | IP-adresse registreret  

hej

så fik jeg den EXpower idag . men men .

Den har det med at sende støj ud i mine speaker og det var nu heller ikke den nye model jeg fik , dette var den gammel model .

Men heldigvis ikke KT fejl eller system-audio , der kommer en ny i næste uge (den nye model) .

Så venter lige lidt med at skriv om lyden til jeg har fået den nye model .

kennethjensen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Branchemedlem Audioheaven

Bruger siden: 10 Oktober 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 11 November 2005 kl. 22:01 | IP-adresse registreret  

Milu skrev:

Den nye Marantz SA11S1, uha den vil jeg gerne ha' lyttet mere til, nam-nam.

Den spiller også ret charmerende, har den selv

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 6
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes