Forfatter |
|
Mr. Brownstone Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juni 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 118
|
Sendt: 23 Maj 2009 kl. 07:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den er 1½ år gammel, og jeg måtte slippe 19.000,- den. Den er hver en krone værd. Kan ikke få linket til at virke. Google siger, at det ikke matcher nogen dokumenter..?
__________________ I used to do a little but a little wouldn't do, so the little got more and more
|
Til top |
|
|
sHaCk_kO Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1488
|
Sendt: 23 Maj 2009 kl. 12:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
underligt, men det er en af de første tråde når du går her ind i "billeder af min hjemmebiograf"
de står for sig selv øverst da de er lavet af adminstrator
__________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
:o)
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 23 Maj 2009 kl. 13:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for hjælpen, jeg prøver igen:

__________________ I used to do a little but a little wouldn't do, so the little got more and more
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 23 Maj 2009 kl. 13:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kablet mellem for- og effektforstærker er et Nordost Red Dawn RCA, og højttalerkablet mellem McIntosh'en og S3'erne er et Nordost Solar Wind bi-wire.
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 24 Maj 2009 kl. 14:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 24 Maj 2009 kl. 14:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 06 Juni 2009 kl. 15:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Efter de første par uger med McIntosh-Audiolab-Audiovector S3-kombinationen, kan jeg nu bedre bedømme, hvad der er sket med lyden i forhold til Holfi Pre 5.1 & Power 8-Audiovector M3 Super-comboen. Da jeg fik Audiolaben blev lyden markant klarere og renere ift. Holfien, lavere noise floor og dybere, strammere bas. Overgangen til S3 betød yderligere forbedring på samtlige parametre, men spillestilen kom til at hælde mod den lidt kolde og analytiske side. Især kunne diskanten godt være lidt skarp til tider, og det til trods for, at Holfis lyd jo er kendt for at hælde mod det varme. Jeg begyndte derfor at spekulere i rør, da de jo netop er kendt for en lækker blød top. Efter at have (gen-)læst anmeldelsen af McIntosh MC275 i High Fidelity nr. 1/06, og derpå undersøgt hvad der kunne findes om den på nettet, forelskede jeg mig hovedkulds i sådan én. Efter korte overvejelser endte jeg med at købe en MC275 fra nærværende KSB-marked. Og sikke en forandring! Diskanten er fantastisk lækker, mellemtonen (som vel er rørforstærkernes adelsmærke) gengives med en naturlighed og et engagement af den anden verden. Bassen (traditionelt et svagt punkt for rør...) er både stram og dyb, der savnes absolut intet i den afdeling. Dertil kommer et kolossalt stort lydbillede og en forbedret punktformighed. MC275eren kan også sagtens bruges til film, den falder fint ind i lydbilledet når den "samarbejder" med min 3-kanals Holfi-effekt. Jeg er i dag en MEGET tilfreds audioholiker!
|
Til top |
|
|
nhj4 Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 11 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3481
|
Sendt: 06 Juni 2009 kl. 17:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej der ! tilykke med de nye ting, jo rør kan bare spille musik  nu kan du jo skifte til bedre rør en dem der sider i for de er for det meste nogle standarter, ved udskiftning vil du hendte mere vel lyf frem
|
Til top |
|
|
Ghump Forum Bruger

Bruger siden: 26 Juli 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 154
|
Sendt: 06 Juni 2009 kl. 17:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg hørte selv S3 Signature for at par uger siden. Og jeg kan kun sige jeg er rigtigt grimt misundelig på dig  __________________ My hovercraft is full of eels...
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 06 Juni 2009 kl. 20:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for de venlige ord. Ja, med tiden skal rør skiftes, og så kan man jo "opgradere" på den led.
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 29 April 2010 kl. 15:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er jeg kommet med i Vinylklubben! Har længe næret ønske om at fodre min rørforstærker med vinyl, da jeg har hørt et par vellydende kombinationer rundt omkring. Da jeg faldt over en Thorens TD 320 (sandsynligvis Mk. I) med tilhørende Denon DL-304 MC pick-up og Holfi Ellipse Riaa, samt en hylde til at hænge hele herligheden på, slog jeg til. Jeg må indrømme, at lyden fra en velproduceret, ridsefri LP lyder både varmere, luftigere og mere frigjort end CD. Den skarpe iagttager vil i øvrigt bemærke, at jeg igen har min Arcam CD92 tilbage i folden. Den er nu alligevel den bedste CD-afspiller jeg har haft. På sofabordet foran anlægget, anes "Valleys Of Neptune" med Jimi Hendrix på dobbelt 180 grams vinyl, samt "Forever" med danske On Trial. Begge anbefales varmt herfra!

|
Til top |
|
|

|
Sendt: 29 April 2010 kl. 15:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der kommer lige et billede mere:  __________________ I used to do a little but a little wouldn't do, so the little got more and more
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 29 April 2010 kl. 15:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og endnu et:  __________________ I used to do a little but a little wouldn't do, so the little got more and more
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 29 April 2010 kl. 15:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det hele set fra siden:  __________________ I used to do a little but a little wouldn't do, so the little got more and more
|
Til top |
|
|