| Forfatter |
|
Boydman Forum Bruger

Bruger siden: 04 Marts 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 10
|
| Sendt: 30 April 2006 kl. 23:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan se, at der er en ML No 39 til salg på brugtmarked. Jeg har prøvet at søge lidt, men har ikke kunne finde så meget info om den på debat forumet. Er der nogen herinde, som har erfaringer med denne CD-afspiller? Up and down sides etc?
|
| Til top |
|
| |
Jesper Juul Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
| Sendt: 01 Maj 2006 kl. 19:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kender ikke de intregrerede, men har selv haft en No 36 D/A konverter og den lyder fremragende. Dog synes jeg nok at 21K er klart i overkanten for en No 39, og så mener jeg ikke den kostede 65K fra ny af men det muligt det er mig som husker galt.
__________________ Jesper Juul
|
| Til top |
|
| |
winter Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1611
|
| Sendt: 01 Maj 2006 kl. 19:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Denne model har problemer med transporten det samme har ML 390s & 37. Og det koster at faa lavet.Prov bare at send en mail til audiovision for at hore hvad en ny transport koster
|
| Til top |
|
| |
Ikke Slipsefyr Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2871
|
| Sendt: 01 Maj 2006 kl. 20:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jesper Juul skrev:
| Kender ikke de intregrerede, men har selv haft en No 36 D/A konverter og den lyder fremragende. Dog synes jeg nok at 21K er klart i overkanten for en No 39, og så mener jeg ikke den kostede 65K fra ny af men det muligt det er mig som husker galt. |
|
|
Jooo, jeg mener rent faktisk at prisen var 65.000 , så vidt jeg husker, så 21.000 er vel ok taget i betragtning at den også har fået ny loader og man derved må regne med mange års problemfri drift. __________________ Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
|
| Til top |
|
| |
yanomami Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 245
|
| Sendt: 01 Maj 2006 kl. 20:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ny loader koster 15000+, man skal bare være sikker på det er ML egen nye loader der sidder i den og ikke den gamle modificerede Philips loader, da den ikke kan repareres!
__________________ M.v.h.
Yanomami
|
| Til top |
|
| |
Jesper Juul Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
| Sendt: 02 Maj 2006 kl. 19:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke Slipsefyr skrev:
Jesper Juul skrev:
| Kender ikke de intregrerede, men har selv haft en No 36 D/A konverter og den lyder fremragende. Dog synes jeg nok at 21K er klart i overkanten for en No 39, og så mener jeg ikke den kostede 65K fra ny af men det muligt det er mig som husker galt. |
|
|
Jooo, jeg mener rent faktisk at prisen var 65.000 , så vidt jeg husker, så 21.000 er vel ok taget i betragtning at den også har fået ny loader og man derved må regne med mange års problemfri drift.
|
|
|
Ok tak for rettelsen, syntes nemlig bare ikke at de var så dyre i starten men det lader de til at de var. Og ja hvis der er kommet ny loader i, så skulle de funke i meget lang tid. __________________ Jesper Juul
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1646
|
| Sendt: 02 Maj 2006 kl. 19:04 | IP-adresse registreret
|
|
|