| Forfatter |
|
BinX Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 363
|
| Sendt: 05 Maj 2006 kl. 08:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
tobywan Forum Bruger

Bruger siden: 10 Maj 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 465
|
| Sendt: 05 Maj 2006 kl. 09:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Jesper Mulighederne er jo nok lidt begrænsede, når du ikke har mere at gøre godt med. 2000kr til 5 højtalere, subwoofer og reciever er bare ikke ret meget. Hvis du dertil også skal have en dvdafspiller og kabler oveni, ja du kan jo selv prøve at regne enhedsprisen ud. Hvis ikke du vil købe noget brugt, og eventuelt købe systemet hen af vejen som du får flere penge, så synes jeg næsten bare du skal gå ned i Fona, Merlin, Bilka etc. og finde det system du synes er pænest, når du nu har et specifikt krav om udseende. Men husk igen på at det er dig selv der skal lytte/se på det, så hvis du er tilfreds med lyden på et anlæg til 2000kr, så er det jo helt fint. Personligt ville jeg nok købe noget brugt eller vente. Held og lykke med det.
__________________ Min Hjemmebio
|
| Til top |
|
| |
BinX Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Maj 2006 kl. 09:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
tobywan skrev:
Hej Jesper
Mulighederne er jo nok lidt begrænsede, når du ikke har mere at gøre godt med. 2000kr til 5 højtalere, subwoofer og reciever er bare ikke ret meget. Hvis du dertil også skal have en dvdafspiller og kabler oveni, ja du kan jo selv prøve at regne enhedsprisen ud. Hvis ikke du vil købe noget brugt, og eventuelt købe systemet hen af vejen som du får flere penge, så synes jeg næsten bare du skal gå ned i Fona, Merlin, Bilka etc. og finde det system du synes er pænest, når du nu har et specifikt krav om udseende.
Men husk igen på at det er dig selv der skal lytte/se på det, så hvis du er tilfreds med lyden på et anlæg til 2000kr, så er det jo helt fint. Personligt ville jeg nok købe noget brugt eller vente.
Held og lykke med det.
|
|
|
Jeg har heller ikke spor imod at købe det brugt... Og jeg aner ærlig talt ikke om jeg kan høre forskel på et billigt Denver anlæg og så et par Dali højttalere ;) Men jeg kan da lige prøve at se hvad i har at sælge af brugte ting herinde :) Hvilket sæt vil du anbefale, hvis det skal leve op til mine kriterier? __________________ - 5.1 Panasonic/Pioneer/Sony surround -
- Min DVD Samling -
|
| Til top |
|
| |
BinX Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Maj 2006 kl. 13:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Fenris Forum Bruger

Bruger siden: 10 August 2005
Status: Offline Indlæg: 802
|
| Sendt: 05 Maj 2006 kl. 14:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
BinX Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Maj 2006 kl. 14:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Fenris Forum Bruger

Bruger siden: 10 August 2005
Status: Offline Indlæg: 802
|
| Sendt: 05 Maj 2006 kl. 22:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm ja, de er vist ikke lige hvad du ledte efter designmæssigt;-)
SONY's DAV (mener det er hvad de hedder) har højtalere, der ligner den slags du søger. Det er dog en ret dyr løsning i forhold til dit budget men måske at du kan finde dem brugt et sted. De udgaver jeg har hørt giver faktisk ganske god lyd i forhold til deres pris.
|
| Til top |
|
| |
Makrelsalat Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 992
|
| Sendt: 05 Maj 2006 kl. 22:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Køb dig nogle brugte Dali højtalere fra den blå serie (evt. 104, 102 og SC-5) Det burde kunne skaffes for under 2000...
__________________ Med venlig hilsen
Rasmus
|
| Til top |
|
| |
BinX Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Maj 2006 kl. 00:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fenris skrev:
|
SONY's DAV (mener det er hvad de hedder) har højtalere, der ligner den slags du søger. Det er dog en ret dyr løsning i forhold til dit budget men måske at du kan finde dem brugt et sted. De udgaver jeg har hørt giver faktisk ganske god lyd i forhold til deres pris.
|
|
|
Okay, jeg prøver lige at kigge på dem, takker :)
Makrelsalat skrev:
|
Køb dig nogle brugte Dali højtalere fra den blå serie (evt. 104, 102 og SC-5) Det burde kunne skaffes for under 2000...
|
|
|
Ja, Dali er rigtig gode, men det er jo et surround sæt jeg leder efter, ikke et par centerhøjttalere... __________________ - 5.1 Panasonic/Pioneer/Sony surround -
- Min DVD Samling -
|
| Til top |
|
| |
BinX Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Maj 2006 kl. 00:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Makrelsalat Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 992
|
| Sendt: 06 Maj 2006 kl. 18:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
BinX skrev:
Fenris skrev:
|
|
|
|
Makrelsalat skrev:
|
|
|
|
Ja, Dali er rigtig gode, men det er jo et surround sæt jeg leder efter, ikke et par centerhøjttalere...
|
|
|
HAHA! Det er kun den ene der er en center højttaler! Mener du får meget for pengene med det sæt... 
__________________ Med venlig hilsen
Rasmus
|
| Til top |
|
| |
BinX Forum Bruger

|
| Sendt: 07 Maj 2006 kl. 21:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Makrelsalat skrev:
BinX skrev:
Fenris skrev:
|
|
|
|
Makrelsalat skrev:
|
|
|
|
Ja, Dali er rigtig gode, men det er jo et surround sæt jeg leder efter, ikke et par centerhøjttalere...
|
|
|
HAHA! Det er kun den ene der er en center højttaler! Mener du får meget for pengene med det sæt... 
|
|
|
gimme a break, i'm new ;) __________________ - 5.1 Panasonic/Pioneer/Sony surround -
- Min DVD Samling -
|
| Til top |
|
| |