| Forfatter |
|
MC_Disko Forum Bruger

Bruger siden: 09 August 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 383
|
| Sendt: 25 Marts 2008 kl. 20:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
KrammeAcoustics
tjo det jo nok som man tar det. bruger stort set altid min multifjernbetjening, så har ik så meget berøring med udstyret. så syntes ikke rigtig der var nogen grund til at alt skulle stå i toppen. samt at centeren gerne skulle være oppe i en hvis højde, for ikke at ødelægge lydbilledet helt.
men fin løsning ellers   __________________ Se min lille bio her.
|
| Til top |
|
| |
MC_Disko Forum Bruger

|
| Sendt: 03 April 2008 kl. 21:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
MC_Disko Forum Bruger

|
| Sendt: 11 April 2008 kl. 17:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
så prøver jeg igen. Jeg har nu besluttet mig for at det skal være den nye Sony KDL40W4000 fladskærm jeg skal ha. Samt en Samsung BD-P1500 blu-ray afspiller. Det er nu bestilt hos shg. så nu er det bare at vente til de får det hele hjem om en lille måned men glæder mig 
skal så os ha bestilt nået Supra DVI-HDMI og HDMI kabel til HTPC og blu-ray afspiller __________________ Se min lille bio her.
|
| Til top |
|
| |
Mr. Anderson Forum Bruger

Bruger siden: 30 Marts 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 343
|
| Sendt: 12 April 2008 kl. 07:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har ikke lige læst hele tråden igennem, men hvor har du fået dit stykke film rulle fra? __________________ Min Bio
|
| Til top |
|
| |
MC_Disko Forum Bruger

|
| Sendt: 12 April 2008 kl. 09:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mr. Anderson skrev:
|
Har ikke lige læst hele tråden igennem, men hvor har du fået dit stykke film rulle fra?
|
|
|
har sendt dig en PM __________________ Se min lille bio her.
|
| Til top |
|
| |
kaizer Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2005
Status: Offline Indlæg: 437
|
| Sendt: 12 April 2008 kl. 10:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
cktoft skrev:
MC_Disko skrev:
| har bare hørt om folk som har fået deres varer fortoldet da de blev sendt fra england. men har aldrig prøvet det fra eksempelvis tyskland. |
|
|
kan være du tænker på varer leveret fra cd-wow. Deres hjemmeside ser englesk ud, men jeg mener at deres varer blev sendt fra Hong Kong, hvilket betyder at der kommer told på hvis de bliver fanget. Jeg har aldrig oplevet det fra cdjshop, men det kan også bare være jeg er heldig. 
Så vidt jeg ved skal der ikke told på når det er inden for et EU, men ret mig endelig hvis jeg tager fejl
|
|
|
Cd-wow sender godt nok nogle gange fra Hong Kong, men det ryger via et EU land, så der er ikke nogle problemer med told.
|
| Til top |
|
| |
MM84 Forum Bruger

Bruger siden: 25 Marts 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 14
|
| Sendt: 12 April 2008 kl. 13:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
kaizer skrev:
| Cd-wow sender godt nok nogle gange fra Hong Kong, men det ryger via et EU land, så der er ikke nogle problemer med told. |
|
|
Og det er via cdwow.us? Og er det altid sådan, gider ikke at ryge i told-fælden... __________________ Min Bio: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=51318&PN=3
|
| Til top |
|
| |
MC_Disko Forum Bruger

|
| Sendt: 12 April 2008 kl. 21:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
når man handler udenfor EU, så er det ofte som at vinde i Lotto, nogen gange går det, andre gange gør det ikke.
jeg har fået købt den tidligere diskuteret Tiësto Elements of life tour på Blu-ray, så nu venter den bare på at afspilleren kommer, det samme gør min dts demo blu-ray disk men der kommer jo nok snart flere til
__________________ Se min lille bio her.
|
| Til top |
|
| |
Nobody Forum Bruger

Bruger siden: 13 Maj 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 693
|
| Sendt: 12 April 2008 kl. 22:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
MM84 skrev:
kaizer skrev:
| Cd-wow sender godt nok nogle gange fra Hong Kong, men det ryger via et EU land, så der er ikke nogle problemer med told. |
|
|
Og det er via cdwow.us? Og er det altid sådan, gider ikke at ryge i told-fælden... |
|
|
Det kommer nu helt an på hvilket selskab tingene bliver sendt med. Er det fedEx, så skal de nok være så flinke at sørge for at der kommer told på. De vil gerne tage sig af det, men de vil de gerne overlade til en selv, men det kan ikke betale sig, da man skal ind på toldkontoret 2 gange mener jeg. Lavede selv en handel i Singapore. Pakken var her i løbet af et par dage, men.... så legede de lige toldere...    Men har aldrig oplevet noget med CDWOW da de sender via Luxenborg mener jeg. Så er det inden for EU´s rammer  __________________ Nobody is perfect. I´m Nobody !
|
| Til top |
|
| |
MC_Disko Forum Bruger

|
| Sendt: 22 April 2008 kl. 20:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
hejsa.
Jeg fandt lige ud af, at vi på mit arbejde har en skilte fræser. så den måtte jeg da lige igang med at leje med.. fik så lavet nogle design skilte til mit nuværende DIY projekt (se det her) (og lidt til kommende projekter) 

så der billeder af mit opdaterede rack. fremtiden byder nok på nogle nye Rustfrie stål rør som ben, som så kan blive fyld med sand.
ps. min fladskærm og blu-ray afspiller skulle komme omkring 5-6 maj. jeg glæder mig har derfor os lige købt lidt supra kabler
edit: leverings datoen er nu blevet ændret til omkring 8 maj 
ris eller ros ?
mvh __________________ Se min lille bio her.
|
| Til top |
|
| |
interfacelift Lukket konto

Lukket, eget ønske!
Bruger siden: 07 Oktober 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2224
|
| Sendt: 23 April 2008 kl. 12:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvorfor er spiksene ikke kommet på
|
| Til top |
|
| |
MC_Disko Forum Bruger

|
| Sendt: 23 April 2008 kl. 13:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
interfacelift skrev:
hvorfor er spiksene ikke kommet på  |
|
|
de er skam på. men det skyldes at jeg lige skulle rode med nogle kabler bag i receiveren, så var det nemmere lige at sætte mine "sko" på, så det var til at trække ud fra vægen de kommer på igen. men først når jeg får mit fladskærms stativ og de nye kabler trukket. skulle der jo ik være så forfærtelig længe til.
__________________ Se min lille bio her.
|
| Til top |
|
| |
MC_Disko Forum Bruger

|
| Sendt: 24 April 2008 kl. 16:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
så fik jeg mine nye kabler, ville ha købt flere. men må hellere stoppe med indkøbene for denne gang  

supra 10 m DVI - HDMI fra HTPC og 2 x 3 M HDMI fra blu-ray til receiver og fra receiver til tv Lindy premium gold toslink kabel (fra tv til receiver) Tech-Link Sølv phono kabler 3 x 1 M (dog kun 2 på billedet, da de manglede et på lager) det skal bruges til analog overførsel af de nye lydformater.
glæder mig til skærmen og blu-ray afspilleren kommer 
|
| Til top |
|
| |
2ben.dk Forum Bruger

Bruger siden: 27 September 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 347
|
| Sendt: 24 April 2008 kl. 20:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad syntes du om supra kablerne ?
__________________ Mvh. Torben
Denon PMA1500 - Denon DCD1500 - Denon TU1800 - DLS R66 - SONOS - MF DAC v3 - MF X-PSU v3 - MF X10 v3 - AudioQuest - TaraLabs - Supra - QNAP 409 PRO TURBO - TViX HD 6500A - Panasonic PX80.
|
| Til top |
|
| |
2ben.dk Forum Bruger

Bruger siden: 27 September 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 347
|
| Sendt: 24 April 2008 kl. 20:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Forresten pas på med støv og træ når du sætter skiltene op. Det kan ødelægge dit hifi.
__________________ Mvh. Torben
Denon PMA1500 - Denon DCD1500 - Denon TU1800 - DLS R66 - SONOS - MF DAC v3 - MF X-PSU v3 - MF X10 v3 - AudioQuest - TaraLabs - Supra - QNAP 409 PRO TURBO - TViX HD 6500A - Panasonic PX80.
|
| Til top |
|
| |
MC_Disko Forum Bruger

|
| Sendt: 24 April 2008 kl. 21:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
2ben.dk skrev:
| Hvad syntes du om supra kablerne ? |
|
|
kan jeg desvære ikke kommentere endnu, da jeg ikke har fået en skærm og teste på  
2ben.dk skrev:
| Forresten pas på med støv og træ når du sætter skiltene op. Det kan ødelægge dit hifi. |
|
|
ja ved jeg, men det er taget forsigtigt med et stemmejern, så det er kun støre træ spåner som er faldet lige ned. der har ikke været støre maskiner i gang her  __________________ Se min lille bio her.
|
| Til top |
|
| |
MC_Disko Forum Bruger

|
| Sendt: 01 Maj 2008 kl. 18:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
en lille skitse over mit setup. Dog mangler skærmen og blu-ray afspilleren endnu, skærmen skulle komme indenfor, forhåbentlige max 8 dage og leveringen blu-ray afspilleren står i det uvisse, da samsung har rykket udgivelsesdatoen til juni

|
| Til top |
|
| |

Lukket, eget ønske!
|
| Sendt: 01 Maj 2008 kl. 19:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Glæder mig til at se billeder af dit færdige rack og tvet.
|
| Til top |
|
| |
MC_Disko Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Maj 2008 kl. 11:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
interfacelift skrev:
Glæder mig til at se billeder af dit færdige rack og tvet.  |
|
|
Det gør jeg os jeg er forresten os igang med tv foden. det blir nået slebet rustfrit 30x60 firkant rør.

på billedet er det dog lidt for langt, regner med at selve foden vil blive 1100 mm høj. men det et skud, da jeg venter til jeg har skærmen og måle efter. det er så meningen at kabler bliver skjult inde i røret.
giv gerne forslag til ændringer og forbedringer
|
| Til top |
|
| |

Lukket, eget ønske!
|
| Sendt: 02 Maj 2008 kl. 11:16 | IP-adresse registreret
|
|