| Forfatter |
|
cktoft Forum Bruger

Bruger siden: 17 Oktober 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 69
|
| Sendt: 12 Februar 2008 kl. 10:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
www.cdjshop.com
De har både en dvd og blu-ray udgave til salg. Og prisen er vist mege fair
|
| Til top |
|
| |
MC_Disko Forum Bruger

Bruger siden: 09 August 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 383
|
| Sendt: 12 Februar 2008 kl. 11:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
cktoft skrev:
|
www.cdjshop.com
De har både en dvd og blu-ray udgave til salg. Og prisen er vist mege fair
|
|
|
link til blu-ray disken
ja prisen virker overkommelig, men ved så ik helt med den hjemmeside ser ikke så pålidelig ud. __________________ Se min lille bio her.
|
| Til top |
|
| |
cktoft Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Februar 2008 kl. 11:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har handlet rigitg mange gange hos cdjshop og jeg har endnu ikke oplevet noget negativt. Anjunabeats oline-shop blev også nedlagt for ikke så længe siden og nu ligger alle deres releases på den her side, så der er ikke noget at være bange for
|
| Til top |
|
| |
MC_Disko Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Februar 2008 kl. 11:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
okay. hva med told og afgift når det bliver sendt til danmark ? __________________ Se min lille bio her.
|
| Til top |
|
| |
cktoft Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Februar 2008 kl. 11:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er fra England så vi holder os indenfor EU
|
| Til top |
|
| |
MC_Disko Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Februar 2008 kl. 11:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
har bare hørt om folk som har fået deres varer fortoldet da de blev sendt fra england. men har aldrig prøvet det fra eksempelvis tyskland. __________________ Se min lille bio her.
|
| Til top |
|
| |
cktoft Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Februar 2008 kl. 11:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
MC_Disko skrev:
| har bare hørt om folk som har fået deres varer fortoldet da de blev sendt fra england. men har aldrig prøvet det fra eksempelvis tyskland. |
|
|
kan være du tænker på varer leveret fra cd-wow. Deres hjemmeside ser englesk ud, men jeg mener at deres varer blev sendt fra Hong Kong, hvilket betyder at der kommer told på hvis de bliver fanget. Jeg har aldrig oplevet det fra cdjshop, men det kan også bare være jeg er heldig. 
Så vidt jeg ved skal der ikke told på når det er inden for et EU, men ret mig endelig hvis jeg tager fejl
|
| Til top |
|
| |
MC_Disko Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Februar 2008 kl. 12:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
de jeg kender som har fået sendt fra england. (amazon.co.uk) de har både været heldige, men os uheldige.
jeg mener heller ik der er told på varer sendt i eu. men om det så gælder op til et hvis beløb, ved jeg så ikke.
ved dog ik hvornår jeg får købt tv og ny medie afspiller.. så det bliver muligvis ikke en blu-ray Tiësto koncert til at starte med. __________________ Se min lille bio her.
|
| Til top |
|
| |
MC_Disko Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Februar 2008 kl. 19:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
man har vel lov at tænke lidt ud i fremtiden ? vil skyde på det svarer til ca. 64"

__________________ Se min lille bio her.
|
| Til top |
|
| |
abel Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juli 2005 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 566
|
| Sendt: 19 Februar 2008 kl. 19:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu må du da virkelig snart have din fladskærm - alt andet lever jo op til en top hjemmebio :-)
Hvis jeg havde været dig, havde jeg nok ikke købt en sub, men brugt pengene her til fladskærm.....mener ikke en sub er nødvendigt i det setup,
men der er jo nogen der er meget bas-liderlige :-)
__________________ /Abel
|
| Til top |
|
| |
MC_Disko Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Februar 2008 kl. 20:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har dog heller ikke købt sub, den swa12 jeg har nu, har jeg haft et lille års tid.. næste indkøb blir en fladskærm  __________________ Se min lille bio her.
|
| Til top |
|
| |
Roky Forum Bruger

Bruger siden: 31 Januar 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1974
|
| Sendt: 19 Februar 2008 kl. 22:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
MC_Disko skrev:
Roky:
der var selvfølgelig mere bass før, nu er det bare en mere præcis bass, og syntes bass niveauet er ganske godt til tros for de små bass enheder og når man kommer godt op i volume, så er der stadig en go bass  |
|
|
Hey ups havde slet ikke set du havde svaret  Ja man må sige at de Dali ikon 6 sagtens kan flytte lidt luft  - Nogle gange synes jeg faktisk det var lidt for meget (ved tung elektronisk musik) men der er jo nogen der ikke kan få nok- og så med sub endda    Du må da have den skruet meget langt ned, ellers må den da være alt for dominerende på så lille et værelse? MVH Roky
|
| Til top |
|
| |
MC_Disko Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Marts 2008 kl. 14:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
da jeg indenfor en kort fremtid køber nyt tv, ville jeg gerne ha nogle nye skilte. De gamle blev solgt og en bunke nye rammer blev indkøbt og de nye billederne blev sendt til fremkaldelse.
det ende op med dette resultat (billederne er 20x30) 

hvor blir det tv af må snart få købt det.
__________________ Se min lille bio her.
|
| Til top |
|
| |
MC_Disko Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Marts 2008 kl. 20:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
sådan her ser fremtiden formentelig ud. Philips 37PFL9632D og Samsung BD-P1500 blu-ray afspiller. den nye model skulle komme i April/maj måned

der skal dog laves en fod til fladskærmen, da jeg ikke på nuværende tidspunkt kan fyre et vægbeslag op på vægen.
kom meget gerne med forslag til andre skærme og blu-ray afspiller jeg bør overveje ? __________________ Se min lille bio her.
|
| Til top |
|
| |
MC_Disko Forum Bruger

|
| Sendt: 25 Marts 2008 kl. 15:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
så har jeg fået bestilt fladskærm, det blev en Philips 37PFL9632D, så nu det bare og vente på den kommer. så skal jeg bare lige ud og bruge en formue på Supra kabler   det blir så et 10 m Supra DVI-HDMI fra HTPC og så HDMI fra receiver til fladskærmen. skal nok blive godt  __________________ Se min lille bio her.
|
| Til top |
|
| |
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
| Sendt: 25 Marts 2008 kl. 15:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke med skærmen.  Hvad måtte du slippe for den?
|
| Til top |
|
| |
2ben.dk Forum Bruger

Bruger siden: 27 September 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 347
|
| Sendt: 25 Marts 2008 kl. 16:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvorfor valgte du PHILIPS og hvad kostede det ?
__________________ Mvh. Torben
Denon PMA1500 - Denon DCD1500 - Denon TU1800 - DLS R66 - SONOS - MF DAC v3 - MF X-PSU v3 - MF X10 v3 - AudioQuest - TaraLabs - Supra - QNAP 409 PRO TURBO - TViX HD 6500A - Panasonic PX80.
|
| Til top |
|
| |
MC_Disko Forum Bruger

|
| Sendt: 25 Marts 2008 kl. 16:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
wildstyle
tak tak. det blev lidt over 13.000 kr hos SHG.dk købte hos dem da jeg altid har fået en go service der. Det er parrallelimport. men alt efter fejlen så bliver fladskærmen lavet i danmark, på samme service center som Philips og Samsung Danmark bruger, efter hvad jeg kan få oplyst.
2ben.dk
fordi jeg syntes det har et godt billede, go opløsning og go responstid på 3 ms (skal os bruges til spil fra HTPC) og en masse andet, og så ser det heller ik værst ud dog er det jo lidt i den dyre ende, iforhold til andre mærker, men så er det tros alt os en af philips top modeller. __________________ Se min lille bio her.
|
| Til top |
|
| |
MC_Disko Forum Bruger

|
| Sendt: 25 Marts 2008 kl. 17:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogen som kan oplyse mig om hvordan philips danmark håntere pixel fejl, og andre fejl på deres skærme ? om der er nogle grunde til at give næsten 5000 kr mere for at få denne Danske garanti ? __________________ Se min lille bio her.
|
| Til top |
|
| |
KrammeAcoustics Forum Bruger

Bruger siden: 20 Marts 2006 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1443
|
| Sendt: 25 Marts 2008 kl. 18:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Forstærker og DVD afspiller fortjener at stå i betjeningshøjde ...right ? bare min mening. 

|
| Til top |
|
| |