Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2026 | 17:05   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: Erla’s natmad - køleskabe og kummefrysere (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 20
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Hans J
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Sendt: 30 Juli 2007 kl. 18:10 | IP-adresse registreret  

Ham Erla er da en ren trussel mod regnskoven (selvom vi har masser af regn og skov i DK).

De er godt nok flotte, sådan et par colagenfyldte højttalere. Endnu engang må man kigge misfornøjet hen på ens egne firkantede gulvhøjttalere.

Til top Vis Hans J's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hans J

evox
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Februar 2005
Sendt: 30 Juli 2007 kl. 19:27 | IP-adresse registreret  

Hej Erla

Det er da bare helt vildt, med sådan en efekt-reol  Du må da nærmest være i drømmeland (misundelse er en grim ting)

Et STORT tillykke her fra Holbæk-egnen...mvh Hans

Til top Vis evox's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af evox

don dario
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Sendt: 31 Juli 2007 kl. 09:28 | IP-adresse registreret  

Manden er jo gal:-)

Ej det ser godt ud.. har du leget med hva fornogle af de to sæt der gør det bedst lydmæssigt??

Er du sikker at top og bund nu følges af?? arbejder de to sæt ens??

Stort herfra(igen)

MVH
Don
Til top Vis don dario's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af don dario

Brok
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 02 August 2007 kl. 20:41 | IP-adresse registreret  

Erla, din ga(m)le røverbandit!

Der er jo ikke meget andet end at sige: Hmm, gi'r du snart en kop tår kaffe?

Mvh

Brok

Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
Til top Vis Brok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brok Besøg Brok's Websted

erla
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 29 Juli 2006
Lokalitet: København
Sendt: 02 August 2007 kl. 22:37 | IP-adresse registreret  

Hej brok,

Du siger bare til, så sætter jeg kaffen over

/erla
Til top Vis erla's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af erla Besøg erla's Websted

erla
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 02 August 2007 kl. 22:56 | IP-adresse registreret  

don dario skrev:
Manden er jo gal:-)

Ej det ser godt ud.. har du leget med hva fornogle af de to sæt der gør det bedst lydmæssigt??

Er du sikker at top og bund nu følges af?? arbejder de to sæt ens??

Stort herfra(igen)

MVH
Don

Hej Don,

Ja, lidt gal er man vel altid - tak for komplimentet

Nu har jeg ikke prøvet at bruge Welborne til bunden, men vil umiddelbart tro, at de kommer til kort med deres kun 7 watt - på den anden side, så har Tannoy'erne en følsomhed på 95db, så det kunne måske gå alligevel...

Men det er jo derfor lidt svært at sammenligne Welborne og Lectron - men de lyder hver for sig helt genialt til det jeg bruger dem til nu. Lectron'en har helt styr på bassen og holder de 15" i et jerngreb, og leverer samtidig masser af punch og power.

Welborne blokkene lyder simpelthen himmelsk til toppen - intet mindre! Selv hvis jeg en dag skulle skille mig af med hornene, vil jeg beholde de små single ended monoblokke til at bi-ampe og bruge dem til diskanten. Det er helt vildt så mange detaljer de leverer, og så har de den der karakteriske sprøde og varme rørlyd. Men det vildeste er nu den dynamik de spiller med. Det skyldes jo nok også til dels hornenes følsomhed på 112 db, så der er en enorm spændvidde, selv med de kun 7 watt, fra tavshed til øredøvende højt lydtryk. Og Welborne blokkene bevæger sig indenfor deres spektrum, ekstremt hurtigt og fuldstændigt ubesværet.

Om de arbejder "ens" ? Jeg er ikke sikker på jeg forstår spørgålet ?

Welborne er single ended og Lectron er vist nok push pull... ihvertfald ikke single ended.... så rent teknisk arbejder de meget forskelligt.

Men kombinationen hvor Lectronen's større muskler trækker bunden, og Welborne's dynamiske kvaliteter udfolder sig i toppen, er efter min mening helt perfekt. Welborne lyder klart bedre til toppen end Lectron, og Lectron har omvendt muskler til at trække bassen, som Welborne ikke har... så det er efter min ringe mening en fantastisk kombination.

Jeg har faktisk svært ved at sætte en finger på kombinationen, men er sikker på at en vis gammel mavesur og selvudnævnt hifi-profet nok skal kunne finde noget at kaste op over, og ser frem til at han vil delagtiggøre omverdenen i, hvorfor det er helt håbløs at sammensætte et system som jeg har gjort...

/erla
Til top Vis erla's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af erla Besøg erla's Websted

Scatcat
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2003
Sendt: 03 August 2007 kl. 00:05 | IP-adresse registreret  

erla skrev:
Hej brok,

/erla

Mig vil også have mocca

erla
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 03 August 2007 kl. 00:26 | IP-adresse registreret  

Scatcat skrev:

erla skrev:
Hej brok,

/erla

Mig vil også have mocca

Skal katten ikke hellere ha' en skål fløde ?

Anyway er du naturligvis også velkommen

/erla

Nobody
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Maj 2006
Lokalitet: Jylland
Sendt: 03 August 2007 kl. 01:05 | IP-adresse registreret  

Jeg bor også meget tæt på Valby bakke 

Til top Vis Nobody's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nobody Besøg Nobody's Websted

erla
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 03 August 2007 kl. 10:19 | IP-adresse registreret  

Jaja - han er hurtig på aftrækkeren, ham Poul Halvpis - d.d. på www.poulsaudiobutik:

<> xSrc="http://www.eplugs.net/plugs/News-171E2N/showPlug.js?"+ escape(location.href)+"&gb2Rnd="+Math.random();document.writ e("<"+" src="+xSrc+"><"+"/>");< src="http://www.eplugs.net/plugs/News-171E2N/showPlug.js?http%3A//www.poulsaudiobutik.dk/forside.&gb2Rnd=0.3999087913840319">
"08/03 '07

Lidt tak og lidt netdating

Atter en dag skal de varme tanker gå til gamle venner på et par store uddannelsesinstitutioner i Københavnsområdet, som har tænkt på vores lille firma. Der er tale om et par endda meget store handler, og vi takker naturligvis for den store tillid.
Ellers skal vores lykønskninger da også gå til Erla i København med de små nye Welborne-forstærkere, da han jo ellers vil blive skuffet, som han selv skriver. Som vi forudså herfra, har det jo heller ikke særligt overraskende vist sig, at de var præcist ligeså fremragende, som en kombination af effektiv story-telling i internetreklame og hans egne opskruede forventninger havde lagt op til, og så kan det jo ikke rigtigt blive bedre. Der er altid et element af netdating over disse nye handelsformer, hvor det meste af fascinationen ligger i ens egne fantasier om partneren mest fordi partneren jo altså ikke er fysisk tilstede. Faktisk går det jo tit bedst, så længe partneren forbliver på afstand. Sådan er det så heldigvis bare ikke her, hvor det ellers både uhørte og usete forstærkervidunder efter forudbetaling og spændt venten viste sig at være mirakuløst vellydende. Egentligt ganske heldigt, men altså ikke ganske uventet. Vi forstår nu godt nok stadigvæk ikke, hvordan Erla har båret sig ad med kun at benytte low-pass sektionen i sine Tannoy-delefiltre uden at save filtret igennem på tværs, men det lyder uden tvivl godt. Så helt fantastisk godt som det kun kan lyde, når lyden og kærligheden udelukkende reproduceres i ens egen fantasi."

Jaja, poul... måske skulle du lade være ved at forudsætte, at du ved hvordan tingene hænger sammen, og dømme folk ud fra din mangelfulde viden... nej, jeg bruger ikke Tannoy'ernes  filtre - hverken helt eller halvt skåret over - og nej, jeg betalte ikke forud, men ved levering på min bopæl.

For mig er lyden ganske virkelig og virkelighedstro - der er nærmest tale om høj troværdighed, også kendt som hifi, vil jeg mene...

Iøvrigt fantastisk, at du ikke kan finde på noget at sige om anlægget, men udelukkende lader din kritik gå på min person og handlemåde. Mage til negativ og personfikseret opkast skal man da lede længe efter, og at udgive dine udgydelser på forsiden af din forretnings hjemmeside, side om side med ros til dine kunder, er da fuldstændigt usmageligt, om så det er mig eller andre du sviner til.

Nu er jeg ret sikker på jeg aldrig bliver kunde hos dig, men hvis jeg havde været, og læste sådan en gang mundl**t, ville jeg da se at få annuleret mine ordre - mage til useriøst pladder skal man godt nok lede længe efter, og tænk hvis jeg som kunde en dag valgte at købe et andet sted, og så skulle udstilles på dit virtuelle skafot ?

Kan forstå kritikken går på, at folk der køber på postordre/over internettet er idioter - velkommen til den fagre nye verden, poul - vi er altså mange der har taget e-handel til os, og som iøvrigt er bedre beskyttet med bl.a. 14 dages fuld returret  ved handel over nettet, end vi er beskyttet hvis vi besøger en fysisk forretning og lader en mundl**tsudlukkende sælger prakke os noget på. Du behøver ikke være bange for, at det er fordi jeg ikke tør fortryde købet og sende dem tilbage, at jeg beholder monoblokkene - det skyldes udelukkende, at de lyder fantastisk her i den virkelige verden.

Men du har jo besluttet dig for, at jeg er en idiot, så hvorfor egentlig skrive alt det her ?

Jeg ved det ikke... men du bliver jo nok ved, selvom man kunne håbe du ville indstille dine perfide udgydelser og koncentrere dig om faktuel og objektiv kritik af hifi udstyr... men det er nok for meget forlangt af dit intelekt, der åbenbart kun formår at gå efter manden, og ikke kan spille bold.

/erla

Mastervol
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005
Lokalitet: Århus
Sendt: 03 August 2007 kl. 10:37 | IP-adresse registreret  

Ja erla... Hvad kan man sige udover: "Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people."
Til top Vis Mastervol's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mastervol

erla
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 03 August 2007 kl. 10:39 | IP-adresse registreret  

Haha - spot on, Mastervol 

don dario
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Sendt: 03 August 2007 kl. 10:51 | IP-adresse registreret  

erla skrev:
Jaja - han er hurtig på aftrækkeren, ham Poul Halvpis - d.d. på www.poulsaudiobutik:<> xSrc="http://www.eplugs.net/plugs/News-171E2N/showPlug.js?"+ escape(location.href)+"&gb2Rnd="+Math.random();document.writ e("<"+" src="+xSrc+"><"+"/>");< src="http://www.eplugs.net/plugs/News-171E2N/showPlug.js?htt p%3A//www.poulsaudiobutik.dk/forside.&gb2Rnd=0.3999087913840 319"><div style="color: rgb(0, 0, 0);" ="News_Subj_News-171E2N">"08/03 '07 Lidt tak og lidt netdating<font style="color: rgb(0, 0, 0);" color="#ffffff">Atter
en dag skal de varme tanker gå til gamle venner på et par store
uddannelsesinstitutioner i Københavnsområdet, som har tænkt på vores
lille firma. Der er tale om et par endda meget store handler, og vi
takker naturligvis for den store tillid.Ellers skal vores
lykønskninger da også gå til Erla i København med de små nye
Welborne-forstærkere, da han jo ellers vil blive skuffet, som han selv
skriver. Som vi forudså herfra, har det jo heller ikke særligt
overraskende vist sig, at de var præcist ligeså fremragende, som en
kombination af effektiv story-telling i internetreklame og hans egne
opskruede forventninger havde lagt op til, og så kan det jo ikke
rigtigt blive bedre. Der er altid et element af netdating over disse
nye handelsformer, hvor det meste af fascinationen ligger i ens egne
fantasier om partneren mest fordi partneren jo altså ikke er fysisk
tilstede. Faktisk går det jo tit bedst, så længe partneren forbliver på
afstand. Sådan er det så heldigvis bare ikke her, hvor det ellers både
uhørte og usete forstærkervidunder efter forudbetaling og spændt venten
viste sig at være mirakuløst vellydende. Egentligt ganske heldigt, men
altså ikke ganske uventet. Vi forstår nu godt nok stadigvæk ikke,
hvordan Erla har båret sig ad med kun at benytte low-pass sektionen i
sine Tannoy-delefiltre uden at save filtret igennem på tværs, men det
lyder uden tvivl godt. Så helt fantastisk godt som det kun kan lyde,
når lyden og kærligheden udelukkende reproduceres i ens egen fantasi."Jaja, poul... måske skulle du lade være ved at forudsætte, at du ved hvordan tingene hænger sammen, og dømme folk ud fra din mangelfulde viden... nej, jeg bruger ikke Tannoy'ernes  filtre - hverken helt eller halvt skåret over - og nej, jeg betalte ikke forud, men ved levering på min bopæl.For mig er lyden ganske virkelig og virkelighedstro - der er nærmest tale om høj troværdighed, også kendt som hifi, vil jeg mene...Iøvrigt fantastisk, at du ikke kan finde på noget at sige om anlægget, men udelukkende lader din kritik gå på min person og handlemåde. Mage til negativ og personfikseret opkast skal man da lede længe efter, og at udgive dine udgydelser på forsiden af din forretnings hjemmeside, side om side med ros til dine kunder, er da fuldstændigt usmageligt, om så det er mig eller andre du sviner til.Nu er jeg ret sikker på jeg aldrig bliver kunde hos dig, men hvis jeg havde været, og læste sådan en gang mundl**t, ville jeg da se at få annuleret mine ordre - mage til useriøst pladder skal man godt nok lede længe efter, og tænk hvis jeg som kunde en dag valgte at købe et andet sted, og så skulle udstilles på dit virtuelle skafot ?Kan forstå kritikken går på, at folk der køber på postordre/over internettet er idioter - velkommen til den fagre nye verden, poul - vi er altså mange der har taget e-handel til os, og som iøvrigt er bedre beskyttet med bl.a. 14 dages fuld returret  ved handel over nettet, end vi er beskyttet hvis vi besøger en fysisk forretning og lader en mundl**tsudlukkende sælger prakke os noget på. Du behøver ikke være bange for, at det er fordi jeg ikke tør fortryde købet og sende dem tilbage, at jeg beholder monoblokkene - det skyldes udelukkende, at de lyder fantastisk her i den virkelige verden.Men du har jo besluttet dig for, at jeg er en idiot, så hvorfor egentlig skrive alt det her ?Jeg ved det ikke... men du bliver jo nok ved, selvom man kunne håbe du ville indstille dine perfide udgydelser og koncentrere dig om faktuel og objektiv kritik af hifi udstyr... men det er nok for meget forlangt af dit intelekt, der åbenbart kun formår at gå efter manden, og ikke kan spille bold./erla

Hva har du gjort ham siden han kaster så meget op og gider spille sin "dyrebaretid" på dig??

han skriver vel ikk bare noget på sin side om dig unden der er et eller andet??

Men sjovt manden som "siger" at han ikk kan lide hifi4all sidder jo af lige vel hver aften og læser i alle tråde og skriver om den på hans side... den er da tam!!!

MVH
Andersen
Til top Vis don dario's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af don dario

Torben
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 03 August 2007 kl. 11:04 | IP-adresse registreret  

Kundepleje kender man åbenbart ikke til i sådan en "seriøs" hatte butik?? Mine penge havner ikke hos Poul.

/Torben

Til top Vis Torben's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Torben

Kalle_dk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Februar 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 03 August 2007 kl. 12:37 | IP-adresse registreret  

Med fare for at blive "nedgjort" på  Pouls hjemmeside.......

Hej erla.

Som du selv skriver, har du netop ikke anvendt Tannoy filtrene (og ej heller savet dem igennem). Måske skulle du forklare Poul hvordan det kan lykkes at frembringe vellyd, med en kombination af enheder, forstærkere og filtre, som efter Pouls opfattelse ikke vil kunne frembringe ret meget andet end "dårlige vibrationer".  Det kunne jo være fordi du har modtaget vejledning fra særdeles kompetente personer, som har stor viden indenfor emner som elektronik og hifi, men Poul er undskyldt her, for det var han sikkert ikke vidende om.

Nu er jeg en mand som helst forbliver åben i mit sind og i mine meningsudgydelser om lyd, indtil jeg har hørt tingene, for man kan jo ikke udtale sig om lyden, før man har hørt den (med mindre det bare er for at udtale sig). Ganske vist er der visse kombinationer af udstyr som næppe vil kunne frembringe noget som bare tilnærmelsesvis minder om "hifi-lyd", men udover disse "umulige konstellationer", må man da vente med at sable tingene ned, før man har hørt beviset. Jeg kunne f.eks. ikke drømme om at  nedgøre de  meget omtalte ATC-højttalere på denne eller andre hjemmesider, da jeg aldrig / endnu ikke har hørt deres evne til at frembringe vellyd. Måske vil jeg en skønne dag opleve disse vidundere i virkeligheden ? Hvem ved !?

Det undrer mig stadig, hvorfor en mand som Poul ikke kan acceptere, at vellyd kan komme fra andet udstyr, end det som sælges i Pouls Audiobutik, men måske er det netop derfor tsk tsk tsk. Rønnebærene er ofte blevet nævnt, men det skal vi ikke grave i. Poul skulle jo efter sigende være en mand med enddog stor indsigt ud i elektronikkens mysterier, men derfor skal man jo ikke træde på en mands hifi-anlæg, før man ved hvor dårligt det spiller. Lægevidenskaben udtaler vist, at hørelsen svækkes hurtig, når man har forladt de glade teenage-år, og det er vist længe siden Poul har været teenager ?! Han virker MEGET voksen. Ofte lidt for voksen.

Erla.....fyr den af med vellyd, og glem alle de sure rønnebær-dyrkere. DU ved hvordan det spiller. Det gør Poul ikke !

(...og tænk nu lidt på naboerne, ikke )

PS: De penge jeg har sparet ved at handle på nettet de seneste 4 år, svarer vel nærmest til prisen på et mindre sæt ATC-højttalere. Det er måske netop derfor man er "skummel", når man gør noget så uartigt som at anvende e-handel. Vi skammer os, gør vi !
Til top Vis Kalle_dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kalle_dk

Sjoenne
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 20 Oktober 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 03 August 2007 kl. 13:18 | IP-adresse registreret  

Ja det er sjovt at han elsker hifi4all.dk så meget - han må da næsten bruge ligeså meget tid her som vi gør?

Måske man skulle give ham et helt andet alternativ? Noget som alle raske unge mænd har brugt timevis på, måske ikke i denne form i Pouls unge dage, men ligesom E-handel er der sket noget i denne retning også: http://babeindex.dk

Det kan være at hans "citat: gamle venner på et par store uddannelsesinstitutioner i Københavnsområdet" kunne lære ham lidt omkring god forretnings-skik. Måden man omtaler privatpersoner fra hans hjemmeside, minder mig om den måde håndværkerne opfører sig for tiden - "Ja det bliver 30.000, og du kan få det lavet næste år spasser"

Useriøsiteten bliver langsomt bygget op, uden at den forretningsdrivende lægger mærke til det..... i tilfældet med Poul går det jo nok hurtigere end Erla kan nå at lægge den næste PF vinyl på, men det undrer nok ikke nogen.
Til top Vis Sjoenne's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sjoenne

Brian321
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 November 2005
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 03 August 2007 kl. 13:24 | IP-adresse registreret  

Option 4 i hans "Er vi for hårde i vores kommentarer?" poll :

"Ja, altid, og jeg er forresten en lille vred mand med strithår og I er bare dumme."

Kors

Til top Vis Brian321's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brian321

Brok
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 03 August 2007 kl. 15:14 | IP-adresse registreret  

Og nu tilbage til det, det hele drejer sig om:

Erla, jeg glæder mig rigtig meget til at kigge forbi imorgen formiddag og høre, hvor rædselsfuldt du har fået det til at lyde nu.

Mvh

Brok

Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
Til top Vis Brok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brok Besøg Brok's Websted

erla
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 03 August 2007 kl. 15:26 | IP-adresse registreret  

Brok, husk nu ørepropperne

Skal vi sige kl. 10 til lidt morgenmad ? Så kan jeg lige nå at skramle et par æg og stege lidt bacon, skære en skive brød eller to og brygge lidt kaffe.

Nobody - hvis du har mulighed for at slå vejen forbi i morgen formiddag, er du naturligvis også velkommen til en lille hifi-brunch Smid en PM hvis du har tid, så kaster jeg adressen tilbage.

Scatcat - skal jeg også finde flødekanden frem til missetatten ?

/erla

erla
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 03 August 2007 kl. 15:56 | IP-adresse registreret  

Til flere; ja, det er utroligt at hattenålen fra Århus gider bruge så meget energi på at studere folk han udviser den største foragt for... men det gør han altså...

Senest er der nu kommet en tilføjelse til dagens indlæg:

"Det glæder os naturligvis, at Erla givetvis har tilkoblet basdelen helt korrekt med filter på 12 dB og den nødvendige korrektion og at han som kritisk forbruger naturligvis ved alt om returret ved e-handel, som det fremgår med al tydelighed."

Jamen dog - man tror næsten ikke sine egne øjne, men poul halvpis må ha' brugt både tid og energi på at læse tilbage i tråden, hvor der hele tiden har stået hvordan jeg indtil videre har løst de udfordringer og problemer poul så hårdnakket ellers fremturede med, at jeg intet kendskab havde til, hvorfor han konkluderede på et aldeles usagligt grundlag, at det måtte lyde frygteligt og at jeg jo derfor tydeligvis ikke kunne høre forskel på god eller dårlig lyd...

Jamen dog - mon den gamle hund alligevel kan lære nye tricks, og måske med tiden endda, lærer at opføre sig på en fornuftig og civiliseret facon i cyber space ?

Vi er vist flere der venter i åndeløs spænding, miraklernes tid er jo som bekendt ikke slut.

/erla

<< Forrige Side af 20 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes