Forfatter |
|
evox Forum Bruger

Bruger siden: 17 Februar 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 399
|
Sendt: 05 Marts 2007 kl. 20:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Erla
SUPER ting, du har få'et fingerne i der.....
Stort tillykke herfra. 
mvh Hans
ps. Hylde...eks. project fra lydbutikken 895.-. super hylde (har den selv, jo)
|
Til top |
|
|
erla Udelukket fra forum

Bruger siden: 29 Juli 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1081
|
Sendt: 05 Marts 2007 kl. 21:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
evox skrev:
Hej Erla
SUPER ting, du har få'et fingerne i der.....
Stort tillykke herfra. 
mvh Hans
ps. Hylde...eks. project fra lydbutikken 895.-. super hylde (har den selv, jo) |
|
|
Hej Hans, Mange tak - er også rigtig rigtig glad for det  Tak for tippet med hylde - havde egentlig tænkt på en kvart bordplade fra Silvan og nogle vægbøjler, men kan da godt være jeg lige skal suse forbi lydbutikken og se på den hylde der... problemet med Diva'en er jo, at den fylder rimelig godt, så jeg er lidt bange for den måske ikke helt kan være på en standard hifi-enheds-størrelse hylde... men tjekker det da klart lige ud :-) MVH.
|
Til top |
|
|
Brok Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3133
|
Sendt: 05 Marts 2007 kl. 21:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej erla.
Jamen, jeg glæder mig også til at komme forbi og lytte til sagerne. 
Når du nu alligevel smutter forbi Lydbutikken, vil jeg anbefale dig at kigge på Ahlgreen-væghylden også. Selve hylden er i hærdet glas, og beslaget sidder på oversiden, så der ikke er noget der stikker ud nedenunder. 495,-, if memory serves.
Mvh
Brok __________________ Skodgrej og popmusik
Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
|
Til top |
|
|
don dario Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2317
|
Sendt: 07 Marts 2007 kl. 23:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
erla skrev:
Okay - her kommer så lidt billeder af de nye familiemedlemmer... Først kom denne store kasse ved middagstid - hvad mon den indeholder ? ;-) Øverste lag i kassen... Nederste lag i kassen... - og der var en kasse kasse mere med... - med sådan en fætter i... - og denne lille bitte kasse var der også... - indeholdende sådan en lille fætter. - og så er det jo bare at gå igang med at samle! - først "sub-chassi'et" ... Arm og tallerken er monteret... det gik rimelig nemt, da alle delene på Diva'en er farvekodede, og brugsanvisningen er meget overskuelig. Skal dog ikke garantere at en vis personage herinde ikke vil løbe ind i problemer, skulle han en dag selv samle sådan en edderkop - men så ringer du bare, brok ;-) - men der manglede stadig noget... Børn og brok: Don't do this at home! Efter justering af sporing med protracter, udbalancering af arm og indstilling af nåletryk, spiller den første plade så - uhhmmm :-)Herligt, herligt ... men det skulle blive bedre end det... En times tid efter Diva'en var samlet, kom don dario og MC955 forbi og afleverede denne sprøde sag:-)Som lovet skulle don naturligvis høre DSOTM, og plomberingen på 30 års jubilæumsudgaven blev brudt .. det blev til en lille hyggelig kaffestund, med Pink Floyd, Norah Jones og lidt Miles Davis, før de to herrer måtte videre... Tak for tip vedr. justering af fjedrene, René - ja, okay, det var måske gået liiige hurtigt nok med at læse den sidste side af samleanvisningen - men sådan er det jo tit med manualer og rigtige mænd... nu skulle det hele være tip top - mangler nu bare en væghylde til svinet, da den godt nok fjedrer meget når man bumper i gulvet... det er dog heldigvis en forholdsvis beskeden investering, i forhold til hvad jeg lige har været ude i, så det er nok til at overkomme.Sidder i skrivende stund og hører Lou Reed / Transformer ... iihhhh, hvor det spiller - og som don også måtte konstatere, der er sgu' go' bund i de køleskabe der :-)Det var alt for nu - men det var da heller ikke så ringe endda...MVH. |
|
|
Hej Erla.
Jamen tak for sidst.. og ja tak for kaffe det er en lækker plov du har fået dig der og den lille fine riaa fra stenn  ... og ja resten af dit overkill anlæg...hehe
og damm en lækker bund der er i de store kasser
Og tak for din åbning af din pink floyd:-)
Tak for en hyggelig lille session
MVH
Don
|
Til top |
|
|
erla Udelukket fra forum

|
Sendt: 08 Marts 2007 kl. 00:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
don dario skrev:
Hej Erla.
Jamen tak for sidst.. og ja tak for kaffe det er en lækker plov du har fået dig der og den lille fine riaa fra stenn ... og ja resten af dit overkill anlæg...hehe
MVH
Don
|
|
|
Jamen selv tak da :-) - og det manglede jo bare, at du var med til jomfrukørslen af Pink Floyd... ærgeligt I ikke havde mere tid, så skulle du ha' hørt DSOTM i SACD/multichannel på et seriøst snurrerundt setup, men det må blive næste gang :-) MVH, Erik P.S: Han er jo bestemt fin nok, ham René, men husk nu også tøsebørnene som du snakkede om, næste gang du kommer til øen - så kan det være jeg også tager hul på japan-presset! ;-)
|
Til top |
|
|
don dario Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2317
|
Sendt: 10 Marts 2007 kl. 18:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
erla skrev:
don dario skrev:
Hej Erla.
Jamen tak for sidst.. og ja tak for kaffe det er en lækker plov du har fået dig der og den lille fine riaa fra stenn ... og ja resten af dit overkill anlæg...hehe
MVH
Don
|
|
|
Jamen selv tak da :-)- og det manglede jo bare, at du var med til jomfrukørslen af Pink Floyd... ærgeligt I ikke havde mere tid, så skulle du ha' hørt DSOTM i SACD/multichannel på et seriøst snurrerundt setup, men det må blive næste gang :-)MVH,ErikP.S: Han er jo bestemt fin nok, ham René, men husk nu også tøsebørnene som du snakkede om, næste gang du kommer til øen - så kan det være jeg også tager hul på japan-presset! ;-) |
|
|
Ja det må jeg da lige hører næste gang:-)
Jamen han er da en rar gut, pænt af ham at jeg måtte kører med til kbh...
Jamen dem tager jeg med næste gang:-) så ska der åbnes japan pres
MVH
Don
|
Til top |
|
|
Scatcat Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
Sendt: 13 Marts 2007 kl. 04:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej erla
Tak for sidst og kaffe Og NADDEN har det godt
Den plov er sq bare for lækker.
Ser frem til en lytning, når du er oppe og køre med din nye RIAA
Og de køleskabe er sq bare helt i orden __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
Til top |
|
|
Brok Forum Bruger

|
Sendt: 13 Marts 2007 kl. 12:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Halløj erla 
Det forlyder fra Rüchters Bureau (og TV2News), at du pusler med noget RIAA-opgradering.
Kan du bekræfte dette, og i givet fald give et fingerpeg om, hvad du kigger efter? 
Mvh
brok __________________ Skodgrej og popmusik
|
Til top |
|
|
erla Udelukket fra forum

|
Sendt: 13 Marts 2007 kl. 12:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey Brok,
Ja, husk altid at se TV2 News hvis du vil være opdateret med de sidste nyheder! :-)
Den er god nok ... efter lang tids ovartalelse og manipulerende argumentation på chatten, fik Jean Michell Jare mig overbevidst om, at mit liv generelt vil blive bedre, aktienedturen vil vende, den globale opvarmning vil stoppe, og jeg vil i løbet af kort tid møde min eneste og og vi vil leve lykkeligt til vores dages ende, hvis bare jeg køber hans aflagte Opera RIAA...
Af hensyn til verdensfreden og de kommende generationer, er jeg indvilget i at ofre mig, og den skulle være på vej fra Århus til Valby.
MVH.
|
Til top |
|
|
Brok Forum Bruger

|
Sendt: 13 Marts 2007 kl. 12:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hæhæ, så slap han af med den, hva'?
Det' gaaazz, mester 
Godt man lige har investeret i ny dunjakke, for de vil da stige gevaldigt i pris, nu middeltemperaturen ikke længere forventes at stige.
Du siger bare til, når den tid kommer. Jeg ligger stadig inde med en del tøj, i størrelse nyfødt
Glæder mig til at se, og høre den, sammen med din superlækre grammofonpladeafspiller, når tid kommer.
Mvh
|
Til top |
|
|
erla Udelukket fra forum

|
Sendt: 13 Marts 2007 kl. 14:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Brok, Mange tak for tilbuddet - men er du sikker på du ikke selv får brug for sparkedragterne? At dømme efter dit gode humør og høje fraværsprocent på chatten på det sidste, er det vist ikke længere bare naboens datter du passer?  Hvis du kan løsrive dig er du dog velkommen til at komme og høre grammofonpladeafspilleren med den nye RIAA når den er i hus. Mvh.
|
Til top |
|
|
Scatcat Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
Sendt: 13 Marts 2007 kl. 14:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
erla skrev:
Hej Brok,
Mange tak for tilbuddet - men er du sikker på du ikke selv får brug for sparkedragterne? At dømme efter dit gode humør og høje fraværsprocent på chatten på det sidste, er det vist ikke længere bare naboens datter du passer? 
Hvis du kan løsrive dig er du dog velkommen til at komme og høre grammofonpladeafspilleren med den nye RIAA når den er i hus.
Mvh.
|
|
|
Ja, det er kommet os for øre at du holder "gallerparty" når det er oppe og køre. Senere på aftenen vil brok forsøge sig ud i den ædle kunst at prøve at få køleskabene gennem vinduet
(det er broks frustration af, at blive afvist at det smukke køn)  __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
Til top |
|
|
erla Udelukket fra forum

|
Sendt: 13 Marts 2007 kl. 16:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå... er der mon nogen der kan gætte hvad der ellers er på vej ?

Mvh.
|
Til top |
|
|
Brok Forum Bruger

|
Sendt: 13 Marts 2007 kl. 16:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
En Rega Apollo!
hehehe
Hva' skal du dog med sådan 1? 
Mvh
|
Til top |
|
|
Brok Forum Bruger

|
Sendt: 13 Marts 2007 kl. 16:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
erla skrev:
Hej Brok,
Mange tak for tilbuddet - men er du sikker på du ikke selv får brug for sparkedragterne? At dømme efter dit gode humør og høje fraværsprocent på chatten på det sidste, er det vist ikke længere bare naboens datter du passer? 
Hvis du kan løsrive dig er du dog velkommen til at komme og høre grammofonpladeafspilleren med den nye RIAA når den er i hus.
Mvh.
|
|
|
ehm...hehe...
Jep, det kører.
Mon ikke jeg kan løsrive mig et par timer eller 3? Det vil jeg tro. Hvornår lander Opera'en?
Mvh
Brok
__________________ Skodgrej og popmusik
|
Til top |
|
|
erla Udelukket fra forum

|
Sendt: 13 Marts 2007 kl. 17:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Brok,
Ja... tænkte det jo nok - kør nu pænt! 
Såfremt NASA og postguderne vil, lander både raketten og operaen i Valby imorgen...
MVH.
|
Til top |
|
|
erla Udelukket fra forum

|
Sendt: 13 Marts 2007 kl. 17:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
brok skrev:
En Rega Apollo!
hehehe
Hva' skal du dog med sådan 1? 
Mvh
Brok
|
|
|
Tjah... kunne jo nok godt leve uden... men når nu resten af anlægget er ved at bevæge sig op i graderne, tænkte jeg det kunne være sjovt at prøve en kvalitets CD-pladeafspiller og sammenligne lyden fra den med grammofonpladeafspilleren - og så bliver jeg iøvrigt fri for at kable DVD'en om når den skal hhv. spille musik og vise films...
Om ikke andet kan jeg nok skyde den af til Mastervol, hvis jeg fortryder - den burde kunne spille lige op med hans Gale ;-)
Mvh.
|
Til top |
|
|
Brok Forum Bruger

|
Sendt: 13 Marts 2007 kl. 17:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
hmm... jeg tror umiddelbart, at du vil finde lyden fra stort set alle cd-afspillere lidt bovlamme, sammenlignet med grammofonpladeafspilleren... Men jeg kan sq godt følge dig i, at det må være rart ikke at skulle om og rode med ledninger, hver gang du skifter fra films til musik og omvendt.
Hvad dens matching med mastervols Gale angår, forbliver jeg tavs. Dér er alt vist sagt i en anden tråd et sted heromkring 
Mvh
|
Til top |
|
|
erla Udelukket fra forum

|
Sendt: 13 Marts 2007 kl. 18:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, det er vist ikke nemt at finde udstyr der matcher de Gale, det er jo efter sigende endnu ikke lykkedes Mastervol at finde en forstærker, der kan trække dem ordentligt...
Anyway - et modelbillede af raketten, mens vi venter:

MVH.
|
Til top |
|
|
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Juli 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2382
|
Sendt: 13 Marts 2007 kl. 18:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
erla skrev:
Ja, det er vist ikke nemt at finde udstyr der matcher de Gale, det er jo efter sigende endnu ikke lykkedes Mastervol at finde en forstærker, der kan trække dem ordentligt...
Anyway - et modelbillede af raketten, mens vi venter:

MVH.
|
|
|
Super spille 
Apolloen lyder så dejlig analog, og så kan den jo (som en af de meget få) være sin pris bekendt  __________________ HYGGE HEJSA!
|
Til top |
|
|