Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. maj 2025 | 19:50   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: Erla’s natmad - køleskabe og kummefrysere (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 20
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
erla
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 29 Juli 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 23 April 2007 kl. 20:37 | IP-adresse registreret  

Rotel dyr skrev:
erla skrev:
Rotel dyr skrev:

du må tag et billedet når den spiller sikke et fed maskine men den ville kærsten ikke kunne li

Så må du finde dig en anden kæreste

/Erla

he he tro jeg finder mig noget andet udstyr ..p.s dette skal jeg skrive

Tøffelhelt!  

Til top Vis erla's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af erla Besøg erla's Websted

erla
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 26 April 2007 kl. 18:04 | IP-adresse registreret  

Referat af ordinært medlemsmøde i de hovedløse ridderes klub d. 25/4 2007

Så blev det igen tid til at tilbringe nogle hyggelige timer i riddernes selskab - desværre måtte Scatcat melde fra, og Torben var på Fyn og kunne først komme senere - men ikke desto mindre blev det en vellykket dag med en del kaffe, masser af Pågen, og også lidt hifi-nørderi ind imellem.

Som aftalt ankom brok imellem 12:55 og lidt i et - helt præcist kl 12.57 - medbringende hans Electrocompagniet effektblokke, som vi startede med at bære op til 3. sal. Da morgen gynmastikken således var vel overstået, skulle brok naturligvis udsættes for en af perlerne i min nye vinylsamling - Blue Öuster Cult / Cultösaurus erectus røg på grammofonpladeafspilleren og startede ballet.

Til at starte blev lydbilledet dog noget forstyrret af nogle rumlende mislyde, der hurtigt viste sig at stamme fra vaskemaskinen som lige skulle vaske og centrifugere en maskine færdigt... af samme grund blev strømmåleren ikke aflæst før efter opvarmningen, der således ikke tæller med i strømregnskabet for dagen.

Nå - men mens vi ventede på at kunne gå igang blev der fundet kabler frem til tilslutning af effektfiduserne... og en gammel NAD106 pre blev fundet frem under sengen og støvet af.

Det stod hurtigt klart, at vi dels pga. kabler og dels. 106'eren, ikke ville kunne yde effekterne retfærdighed i de forestående tests - som højtalerkabel blev brugt 2x10m Tara Labs Omni ST singlewire (tidligere brugt til baghøjtalerne i mit surround setup, derfor de lange længder), som dog blev rullet ud så de ikke lå og lavede spoler. Som signalkabel mellem pre- og effekter endte vi med noget no-name-rimelig-kvalitet-men-absolut-lavpris. Mit eksisterende anlæg er udelukkende kablet op med ViaBlue, både som signal og ht-kabel, så det var jo ikke helt fair...

Nå... hele øvelsen kom af, at jeg egentlig er temmelig glad for mit anlæg som det er nu, og sådan set synes det lyder okay. Men ind imellem kan jeg godt synes der liiige mangler lidt punch i bunden, og jeg har haft en mistanke om, at det kunne skyldes min rørforstærker - det burde ihvertfald ikke skyldes mine højtalere...

Det vidste sig da også hurtigt at - for at citere brok - "kælderdybt, massivt, meget artikuleret, og med oceaner af overskud spiller erlas køleskabe i den dybe ende, når de får lidt at leve af". Så det var jo herligt

Men samtidigt syntes vi begge, at vi savnede glød og luft i toppen, sammenlignet med lyden fra rørslæden, hvilket naturligvis meget vel kan skyldes 106'eren og de ringere kabler. For sjovs skyld prøvede vi også at smide en af mine 216'ere på som effekt og kunne konstatere at tendensen var den samme: dybere og tørrere bas, men mindre luft og gennemsighed i toppen, end via rørene.

Vi blev dog heldigvis også enige om, at selvom rørslæden nok lige manglede en smule attack i de allerdybeste oktaver, så lyder mit anlæg jo faktisk ikke decideret dårligt... som brok udtrykte det; "det er svært med rette at finde noget grimt at sige om lyden", og da Torben dukkede op ved halvseks tiden og lige havde fået lyttet lidt, måtte han også indrømme, at han nok godt "ville kunne leve med det".

Se, det er jo meget rosende omtale, når det kommer fra de hovedløse riddere, som jo ikke er kendt for ligefrem at smide om sig med superlativerne

Den gamle videobåndafspiller blev naturligvis også lige sat til, og vi røg lidt ud på et sidespor der handlede om undertegnedes dunkle fortid som producent af undergrunds-tv med mere heavy metal og større bryster... METALFABRIKKEN - det hårdeste fjernsyn du kan ta'!

Efter indtagelse af mere kaffe, flere Pågen gifler og udbragte pizzaer, kom en gammel ven forbi medbringende noget meget underlig musik, som ingen af os havde hørt før - Eels - det var faktisk heller ikke så ringe endda, og ovenpå al analysen var det rigtig hyggeligt at bruge de sidste timer på at lytte til musik, og ikke til anlæg.

broks effektbamser, en NAD 216 og 106...

De obligatoriske High End Pågen kanelgifler ... og... hvad er nu det ?

Min Pågen-pusher havde ikke bare kanelgifler, men også disse creme muffins i sortimentet - de måtte naturligvis prøves... desværre formåede de ikke at tilføre yderligere kvaliteter til lydbilledet for nogle af deltagerne, men hvis nogen har lyst at eksperimentere på egen hånd, kan der afhentes 4 stk. uden beregning i Valby.

Til sidst et billede af de omtalte Eels-skiver... meget mærkelig musik, men aldeles anbefalelsesværdig!

Tilbage er kun et stort tak til fremmødte riddere og gæstestjerne, for en hyggelig dag og aften

/Erla
Til top Vis erla's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af erla Besøg erla's Websted

Sjoenne
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 20 Oktober 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 26 April 2007 kl. 18:21 | IP-adresse registreret  

Det lyder til at der har været Råhygge4all @ erla's

Det er i øvrigt første gang jeg har set en NAD halløj-pre spændt for et par EC monotrin!!

Til top Vis Sjoenne's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sjoenne

erla
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 26 April 2007 kl. 18:25 | IP-adresse registreret  

Sjoenne skrev:
Det lyder til at der har været Råhygge4all @ erla's

Ja, det var trist du ikke kunne komme..

Sjoenne skrev:

Det er i øvrigt første gang jeg har set en NAD halløj-pre spændt for et par EC monotrin!!

Jeg ved det.. det var jo nærmest blasfemisk... vi har da også snakket om at gentage eksperimentet, med broks egen pre og ens højtalerkabler, så vi kan få konstateret om det virkelig var den 106'er der lagde et tæppe over, eller om rør bare lyder bedre i toppen.

/Erla

Brok
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 26 April 2007 kl. 21:18 | IP-adresse registreret  

Hej erla

Jep, det var en rigtig hyggelig dag og aften. Og spændende at høre lidt frem og tilbage med forskellige typer grej. Det bedste ved det hele er nu musikken. det er rigtig fedt at blive inspireret af noget, man ikke har hørt før. Lytteindtryk skal jeg ikke komme nærmere ind på, dem har erla på fornem vis ridset op.

Dog må jeg lige kommentere på Sony-båndspillen: Den er sååå cool. Og billedet fra den er bestemt også helt i orden, og mere til

Mht. de der citroncreme-Pågen kan jeg kun sige: Prøv det!

Hvor meget strøm var det, vi fik fyret af, erla?

Endnu engang tak for en super hyggelig dag.

Mvh

Brok

Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
Til top Vis Brok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brok Besøg Brok's Websted

erla
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 26 April 2007 kl. 22:12 | IP-adresse registreret  

Hej brok,

Åh ja - det havde jeg helt glemt... vi brugte 11kWh, godt to poser Pågen kanelgifler, 4 creme muffins, omkring 200g kaffe, 3 øl, en pose peanuts og 3 pizzaer...

The leftovers....

Lidt af den vinyl der snurrede på grammofonpladeafspilleren i løbet af dagen:

Heeelt vildt fed skive, jeg ikke havde hørt siden firserne, indtil den pludselig var med i den samling jeg købte.

Adrian Beleu / Lone Rhino - købte jeg selv engang tilbage i firserne... generelt syret guitar og helt vild fed bas på "Adidas in heat"

Norah pigen behøver vel ingen præsentation - de hovedløse ridderes faste testskive når det gælder vokal...

Heavy Weather og heavy bas - Birdland

Man er vel en gammel hippie... Cream / Disraeli Gears...

Og lidt sjov og spas var der også plads til - Brodtgård taber det hele på gulvet og vi måtte selv lige tjekke klokken

Der er sikkert mange der kender 1991, som kan huske de mærkelige musikstykker imellem de forskellige sketches - men hvor mange ved hvor musikken kom fra ?

The Residents / Intermission - der er ikke fra denne plade Monrad og Rislund har sakset musikken til 1991, men fra pladen "commercials" der så vidt jeg husker indeholder 30 numre på hver side, af nøjagtigt 1 minuts varighed - denne Residentsplade er dog mindst lige så mærkelig, og så folder de sig ud i længere numre... en blanding af kraftwerk og einsturtsen neubaum meets Phillip Glass - meget spøjst... vi holdt dog kun til et enkelt nummer, men vi havde heller ikke indtaget andet end kaffe og Pågens, til forskel fra i mine teenageår hvor jeg købte pladen

Puha - lige falde ned på jorden og slappe lidt af igen med Fleetwood Mac...

... og lidt jazz fra Miles Davis mere funky periode.

Sidst, men absolut ikke mindst, de hovedløse ridderes kendingsmelodi - Led Zeppelin med Whole lotta love! For FUUUULD skrue, først på det ene anlæg, så på det andet, så i original-presning, så i 180g presning - og så lige een gang mere, bare for sjov

/Erla

Brok
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 April 2007 kl. 01:48 | IP-adresse registreret  

Endvidere hørte vi Emmylou Harris - Spyboy, Peter Gabriel - So, Moby - Play, Ben Harper - Live on Mars og Daniel Lanois - Shine. Vi nåede aldrig til R.L Burnside, Cowboy Junkies, Kari Bremnes og Massive Attack.

TP Musik blev iøvrigt sat på den anden ende i formiddags. Det lykkedes den ihærdige ekspedient at finde 2 Eels-albums: Electric Shock Blues og Beautiful Freak. Begge kan varmt anbefales til seriøs lytning, men det er nok ikke lige noget, man sætter på til en candlelight dinner med trunten og rø'vin etc.

Tak til Henrik for inspirationen

Mvh

Brok

Til top Vis Brok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brok Besøg Brok's Websted

Cyber-Frog
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2003
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 28 April 2007 kl. 07:58 | IP-adresse registreret  

Der ser jo vældig hyggeligt ud.  Ingen mavebilleder denne gang? 

De EC effekter er en fryd for det simple øje jo.

I burde prøve de Pågan muffins der findes i samme slags poser som kanelgiflerne, det er chokolade muffins med chokoladestykker i... Det er kræs.

Mit Setup
Til top Vis Cyber-Frog's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Cyber-Frog

erla
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 28 April 2007 kl. 13:50 | IP-adresse registreret  

Cyber-Frog skrev:

I burde prøve de Pågan muffins der findes i samme slags poser som kanelgiflerne, det er chokolade muffins med chokoladestykker i... Det er kræs.

Uhh... dem må vi bestemt se om vi kan støve op til næste gang... lyder noget mere tiltalende end de citronmånemuffins der kom på testbænken...

/Erla

Torben
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 28 April 2007 kl. 14:55 | IP-adresse registreret  

Hej erla

Ja, det var en hyggelig aften og se og høre dit setup. Og det lød jo sådan set ganske godt

Fint anlæg du der har fået dig banke sammen!!

Og det bragte en masse gode minder frem, der vi så METALFABRIKKEN..... det jo helt kult.

Og så var der jo lige billed og lyd på din "lille" Sony videobåndoptager.... det er analog i topklasse.

Alt i alt... en hyggelig og inspirerende aften.

Mvh
Torben

Til top Vis Torben's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Torben

Scatcat
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 28 April 2007 kl. 18:22 | IP-adresse registreret  

Og jeg kan stadig kun sige "Damn" at jeg ikke kunne komme den dag

Men catten vender stærkt tilbage

erla
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 30 April 2007 kl. 20:28 | IP-adresse registreret  

Torben: Ja, det var sgu' sjovt at se den MF compilation igen - og tak for roserne til båndspillen (også til brok), jeg nyder stadig synet hver gang jeg ser den (altså, synet af maskinen), og gi'r den ofte en kærlig krammer (dog kun når gardinerne er trukket for, så jeg ikke risikerer at naboerne melder mig til politiet for uterlig omgang med stort maskineri)

Scatcat: Du var også savnet (der blev drukket alt for lidt kaffe hørt for lidt Zappa) - du er altid velkommen til at slå på tråden og kigge op til en lille optankning, hvis vejen falder forbi.

Bare husk, at også ridderes våben skal deponeres i våbenhuset før man træder ind

Mastervol
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005
Lokalitet: Århus
Sendt: 30 April 2007 kl. 20:38 | IP-adresse registreret  

Jeps, her er så et billede af den ædle Sir Cattalot med sin højrepote solidt plantet på sit favorit "våben" som det højst sansynligt kommer til at tage sig ud til næste riddermøde om "Den Runde Enhed"!

Til top Vis Mastervol's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mastervol

erla
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 02 Maj 2007 kl. 23:20 | IP-adresse registreret  

NAD 3020 inda hauze!

Jæs - så har jeg erhvervet mig lidt mere gammelt skrammel af absolut ubetalelig affektionsværdi.

Et eksemplar af den legendariske NAD 3020'er!

okay - fandme et af de mest uskarpe billeder jeg har taget... men kendere vil vide det er den ægte vare :-)

NAD 3020 stereo amplifier...

... series 20

Alt virker upåklageligt, på nær de taktindikerende lysdioder - det kan jeg fint leve med :-)

Bagsiden er mærkelig - mildt sagt:

Meget underlig måde at placere stikkene...

- her fra den ene side...

- og her fra den anden side - og meget godt kan man sige om 3020, men noget er jo gået helt galt for dem her!

Klemterminaler til højtalerne! Argh... det er sgu lige lovlig firser-agtigt :-(

Jeg har derfor bestilt nogle bananbøsninger, som jeg vil se om jeg kan montere på en eller anden snedig vis, til erstatning for fordums tiders fejldisposition...

Skulle der sidde nogle derude med erfaringer og tips til denne modifikation, er jeg naturligvis meget interesseret i at høre om det!

Jeg vender naturligvis løbende tilbage på denne kanal, med nyt om projektet... stay tuned!

/erla

Brok
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 Maj 2007 kl. 22:52 | IP-adresse registreret  

Hvaeee, sker der noget med de billeder af flaskerne?

Mvh

Brok

erla
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 13 Maj 2007 kl. 22:54 | IP-adresse registreret  

Den store rør shoot out!

Ja - så måtte MingDa'en ud... efter at ha' hørt broks EC-blokke på køleskabene kunne jeg godt høre, at der manglede lige noget i bunden... men hvad skulle det være ?

Jeg startede med at låne et sæt Rouge M150 monoblokke - forøvrigt fantastisk god servivce fra Rene / Vassago hifi!

Umiddelbart var mit indtryk at de lyder rigtig rigtig godt - de går monsterdybt og spiller rigtig fint!

Men på chatten faldt jeg en aften i snak med senser, som havde noget gammelt rør-l**t stående ingen ville røre med en ildtang - jeg skrev at hvis de kunne hamle op med Roguerne, ville jeg da godt overveje at skille ham af med dem. Man er vel en kammerat?

senser havde så ikke bare en, men to rørbamser, som han kom slæbende med til den store rør shoot out - gulvet flød mildt sagt med rørbamser:

Forrest: Rouge M150, derefter beard-noget, en Rouge mere og til sidst Lactron JH50

Et totalt rystet oversigtsbillede:

"Det er sjovt når bassen er så høj at man ikke kan fokusere" - er der en gang een der har sagt... om det er derfor billedet her blev så uskarpt skal jeg ikke kunne sige - men de spillede alle MEGET dybt og vi spillede MEGET højt! Efter 10 timer med fuld skrue på anlægget, kom overboen da også ned og klagede... kan man måske godt forstå...

Kombetanterne enkeltvis:

Rogue M150 monoblok på KT88-rør. Et kraftværk af dimensioner! Jeg tror ikke man kan få en bedre rørforstærker fra ny, til den pris Vassago pt. sælger dem for - den spiller hamrende godt... og den har så meget power, at den må kunne trække hvad som helst - selv Mastervol's Gale tror jeg vil begynde at spille noget der tilnærmelsesvis minder om musik, hvis de bliver spændt for sådan et sæt...

Beard-et-eller andet.. engelsk monsterkonstruktion, ligeledes på KT88-rør. Bygget som en kampvogn og med de vildeste retro VU-metre i fronten - super cool :-)

Vi spillede højt! Vi spillede rigtig højt! Men det lykkedes os ikke at få meterne til at bevæge sig mere end lige over 5 watt...

I lydkarakteristik er den meget lig Rougerne - blød og fyldig . Diskant og mellemtone en smule tilbagelænet, men stadig åben og luftig som rør nu er.

Sidste kombetant var så noget helt andet:

En konstruktion af Jean Hiraga - efter sigende en legedarisk rør-teknikker.

Absolut et kompromisløst "design" - kortest mulige signalvej og den mest optimale ledningsføring indebærer, at de smukke rør skjules bag to store trafoer.

Til forskel fra de to andre, basserer Lectronen sig på EL34-rør. Lydkarakteristikken var da også helt anderledes. Ekstremt åben og klingende top. Bassen så stram at men næsten tror den er væk i direkte sammenligning med de andre - men den er der fuldt ud og hele vejen ned, den er bare så knastør, fordi højtalerne holdes i så stram snor, at man tror det er løgn.

And the winner is ?

Ja - som det måske anes af ovenstående, løb Lectronen med mit hjerte i sidste ende... den lyder bare så gennemmusikalsk, og mine køleskabe er så følsomme, at jeg slet ikke kan udnytte 150 watt, og de spiller så meget bas, at det nærmest bliver for meget med KT88-rørernes dybde...

Så her er den nye beboer i casa lange på sin plads:

- og sådan ser det ud i sin helhed...

Den opmærksomme seer vil måske ha' opdaget en anden ny beboer under Apolloen - da jeg solgte MingDa'en og begyndte at gå efter en rør-effekt, måtte jeg jo også finde en forforstærker...

På KSB faldt jeg over denne:

- en Yamaha CX1. En rigtig fed forforstærker, fra dengang Yamaha stadig lavede high end stereo gear...

Her med bukserne trukket ned...

Så sådan endte den store rør shoot out i casa Lange - tak til Rene fra Vassago, til senser for en god handel og til overboen for den trods alt udviste tålmodighed.

Snip snap snude, så er den historie ude - hip hap tønde, en ny kan begynde - eller noget i den dur...

/erla

mathias 2
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juni 2006
Lokalitet: Århus
Sendt: 13 Maj 2007 kl. 23:02 | IP-adresse registreret  

kan du fortælle noget om lyden, erla?

Brok
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 Maj 2007 kl. 23:09 | IP-adresse registreret  

Hej erla.

Super fede billeder

Jeg var forbi erla idag. Vi lyttede på både Rogue-fætrene og den ældgamle Lectron-ib.

Begge har tydeligt mange kvaliteter, men er dog vidt, vidt forskellige. Hvor M150'erne på erlas køleskabe næsten blev for meget af det gode i den dybe ende, holdt Jh50'eren de små tannoy-basser i et jerngreb. En anelse slankt, men til gengæld med en helt formidabel åbenhed opefter. Tannoy D-6000 kan godt virke tilbagetrukne i sig selv, med fokus på hvad der sker længere nede i registret, men jeg skal da lige love for, at de også kan spille åbent, luftigt og detaljeret, når de får de rette betingelser! Den gamle, grimme effektforstærker kan altså noget med overtonestrukturer, som er ganske unikt.  Damn... jeg sidder jo her og får helt lyst til at "starte forfra" med at sætte et anlæg sammen.

Rogue M150 er uden tvivl en killer effektforstærker, som vil være det helt rigtige valg for mange, som ømsker en rigtig lækker, fed bund i deres system, og særligt, hvis højttalerne hælder en anelse til den kølige side. På erlas køleskabe kom de dog til kort på parametre som åbenhed, luft, detaljering og, tør jeg sige det, udklingning af overtoner.

Som altid handler det om synergi, samspillet mellem de enkelte komponenter. Min oplevelse er, at erla har ramt en balance, der er værd at efterstræbe

Mvh

Brok

erla
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 13 Maj 2007 kl. 23:17 | IP-adresse registreret  

mathias 2 skrev:
kan du fortælle noget om lyden, erla?

Lyden... ja, hvordan skal jeg forklare det... rør lyder generelt meget "bløde" i toppen - diskanten bliver aldrig skarp og skærende som på transistorer... hvis det altså er ordentlige rør...

På Lectronen klinger toppen desuden helt fantastisk - overtoner i f.eks. bækkener klinger virkelig ud - og så er den ekstremt dynamisk og ultrahurtig. Et slag på en lilletromme kan smælde sindsygt hårdt, noget der er meget svært at gengive troværdigt. Her er det knaldhårdt, og fuldstændig rent, uanset hvor højt jeg spiller.

Bassen er simpelthen den tørreste jeg har hørt... enhederne er holdt i et jerngreb, så de ikke selv producerer lyd fordi de står og danser efter et anslag. Og stadigvæk er det så dybt at hele opgangen synger med - faktisk er jeg begyndt at eksperimentere med at proppe noget i basportene, fordi der muligvis ikke er brug for den ekstra bund der kommer ud af porten.

Og så er det luftigt! Luftigt så du fuldstændigt kan pege enhver solist ud i lydbilledet, og luftigt så du kan mærke luften fra blæsere og kontrabas - nogle gang er det så jeg er liuge ved at tro håret flagrer når jeg lytter, fordi jeg kan høre luften der pustes i et horn

Konklussion - det lyder himmelsk, efter min beskedne mening

/erla

erla
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 13 Maj 2007 kl. 23:30 | IP-adresse registreret  

brok,

Tak for de fine ord :-)

Jeg tror som sagt også, jeg efterhånden vil kunne lære at leve med det - det er slet ikke så ringe endda - sagt på meget jydsk

Om det er værd at efterstræbe er jo op til den enkeltes smag og præferencer... nu er jeg jo en gammel hippie med hang til rock og anden elektrificeret rytmisk musik. Desuden slæber jeg rundt på en erhvervsskade, der har givet mig en forkærlighed for analytisk monitorlyd...

Men jeg skal ikke klage - og nu, nu, NU - er det definitivt slut med investeringerne på stereo-fronten!!!

Ihvertfald indtil næste gang...

/erla

<< Forrige Side af 20 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes