Så er det blevet min tur til at oploade nogle billeder, puha det var da ikke nemt at få dem ned under 35 kb, min bio er ikke fyldt med det nyeste og dyreste grej, men noget der var tiloveres efter mange år interrese , syntes selv at rummet er blevet ganske fedt, og lyden/billied , jaja her er plads til forbedringer, men det må komme hen af vejen, nu er vi i gang,
kaos herskede de første mange dage.
alle kabler skulle fræses ind i væggene,for selv om det er gjordt billigt, så må det jo gerne se godt ud.
så er der kommet plader på gulvet & mine "lyd" ispinde er på vej op på væggene.
en for en, blev de limet op, ca.45 kg. i stave på ca. 3x14 cm. det tog omkring 22-25 timer at sætte op.
her er så lige en stribe af det færdige rum

og her med mørklægning og lys

respekt til Jimmi & chaplin ,to store kunstre uden dem hvor var vi så.
jojo en rigtig nødudgang må en bio da ha`
soround prosser ;en gammel hund , amc ht81, gør det udmærket, dvd no name, gør det skidt,står til udskiftning, længere nede en foto af min fantastiske efekt forstærker som min gode ven har bygget, tak til Axel, den spiller formidabel, center+rear, bliver i øjeblikket trukket af nogle gamle hunde som jeg ikke vil nævne navet på her, men venter på min gamle nad 906 skal komme hjem fra rep. og så lige et stemning pic. fra sweet spot.

ja, det er sandt, det er C.V `er der spiller,
fordi her fik jeg et realistisk lyd tryk ved en AC/DC dvd-koncert, til små penge, kunne drømme om udskiftning senere til måske klpisch. håber i kan li` hvad i ser , måske få noget sat i gang der ude, den her bio kostede under 20 kilo i alt.