| Forfatter |
|
jake51 Forum Bruger

Bruger siden: 22 April 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 23
|
| Sendt: 06 Februar 2005 kl. 10:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Hvad er den laveste pris i Danmark/Sverige/Tyskland?
På hificomponents.de står der, at den har NTSC-Wiedergabe - betyder det mon, at den er kodefri? __________________ mvh
Jakob
|
| Til top |
|
| |
palle2612 Forum Bruger

Bruger siden: 05 August 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 68
|
| Sendt: 06 Februar 2005 kl. 13:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej jake51.
www.promarkt.de ligger i flensborg, d.v.s. 10 km fra grændsen, de har den til 339 euro, så det er jo ikke længere væk en tur til grændse-butikkerne. men det er jo prisen lige nu og den kan jo sikkert ændre sig lidt indenfor én måneds tid.
Palle
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 07 Februar 2005 kl. 11:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
jake51 skrev:
|
Hej
Hvad er den laveste pris i Danmark/Sverige/Tyskland?
På hificomponents.de står der, at den har NTSC-Wiedergabe - betyder det mon, at den er kodefri?
|
|
|
Det betyder ikke at den er kodefri - den kan bare afspille NTSC-plader hvis de f.eks. er region "ALL". Kodefri er dog den mindste opgave for det kræver bare en service-remote og det tager 10 sekunder for at lave den kodefri! __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
| Sendt: 07 Februar 2005 kl. 12:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
| Kodefri er dog den mindste opgave for det kræver bare en service-remote og det tager 10 sekunder for at lave den kodefri! |
|
|
Hvad er en service-remote? Det er vel noget kun en tekniker har adgang til?
|
| Til top |
|
| |
Kim Dahl Forum Bruger

Bruger siden: 10 Marts 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 37
|
| Sendt: 07 Februar 2005 kl. 17:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har selv lige bestilt en S97 fra TSN Versand i Tyskland også til 339 euro. Den fra promakt er da ikke kodefri.
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
|
| Sendt: 07 Februar 2005 kl. 18:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kim Petersen skrev:
Ronin skrev:
| Kodefri er dog den mindste opgave for det kræver bare en service-remote og det tager 10 sekunder for at lave den kodefri! |
|
|
|
|
|
Det er en lille fjernbetjening som specielt Panasonic-centrene ligger inde med så de hurtigt kan lave kundernes dvd-afspillere kodefri, i de fleste tilfælde gratis ved køb af afspilleren. Prismæssigt koster det sjældent mere end 100 kr. at få dem til at gøre det. __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 07 Februar 2005 kl. 20:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
Kim Petersen skrev:
|
|
|
|
Det er en lille fjernbetjening som specielt Panasonic-centrene ligger inde med så de hurtigt kan lave kundernes dvd-afspillere kodefri, i de fleste tilfælde gratis ved køb af afspilleren. Prismæssigt koster det sjældent mere end 100 kr. at få dem til at gøre det.
|
|
|
Så nytter det jo ikke meget at købe den i Tyskland Jeg kommer selv i ProMarkt ca. hver anden måned, og har ikke indtryk af at det er andet end et supermarked udi elektronik, så det kunne sikkert blive besværligt at få den gjort kodefri ad den vej.
Jeg kan heller ikke forestille mig at en dansk forhandler gider gøre dette for 100 kr. efterfølgende. Dertil kommer fragt begge veje, og så er besparelsen næsten ædt væk.
|
| Til top |
|
| |
Jens Jørgen Otk Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 136
|
| Sendt: 15 Februar 2005 kl. 21:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogen der har bestilt panasonic s97 som har modtaget den endnu, jeg bestilte den hos technikdirekt.de den 18.01 men har ikke modtaget den endnu.
|
| Til top |
|
| |
Hardy Forum Bruger

Bruger siden: 27 December 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 79
|
| Sendt: 16 Februar 2005 kl. 21:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jens Jørgen Otk skrev:
| Er der nogen der har bestilt panasonic s97 som har modtaget den endnu, jeg bestilte den hos technikdirekt.de den 18.01 men har ikke modtaget den endnu. |
|
|
Jeg bestilte hos TSN Versand d. 6/2, og den ankom d. 10/2. 
Leveringstiden er dog nu ændret til 2-3 uger (og prisen øget med 10 euro til 349). 
|
| Til top |
|
| |
Kim Dahl Forum Bruger

Bruger siden: 10 Marts 2004 Lokalitet: Midtjylland
|
| Sendt: 16 Februar 2005 kl. 21:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har også modtaget den fra Versand til 339 euro kodefri og jeg har allerede opdateret firmware i den fra 528 til version 536.
|
| Til top |
|
| |
Hardy Forum Bruger

Bruger siden: 27 December 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 79
|
| Sendt: 17 Februar 2005 kl. 17:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kim Dahl skrev:
| Jeg har også modtaget den fra Versand til 339 euro kodefri og jeg har allerede opdateret firmware i den fra 528 til version 536. |
|
|
Samme her - og det skal måske lige tilføjes, at den stadig er kodefri (og spiser RCE-skiver) efter opdateringen! 
|
| Til top |
|
| |
syska Forum Bruger

Bruger siden: 10 Juli 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 493
|
| Sendt: 17 Februar 2005 kl. 18:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er den Panasonic så god? står selv og skal have ny CD/DVD ting.....
|
| Til top |
|
| |
jeskris Forum Bruger

Bruger siden: 10 August 2004 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 28
|
| Sendt: 24 Februar 2005 kl. 15:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mon Fona skulle ligge inde med sådan en special remote? Jeg købte min DVD der for nogle år siden og vil gerne have gjort den kodefri. Men det er ikke sådan lige til med en Sony DAV serie. Faktisk umuligt troro jeg uden specialudstyr.
__________________ Hvorfor skriver TV kanalerne nogen gange at der f.eks. er udfald på køgesenderen. Folk i Køge kan jo ikke se det alligevel?????
|
| Til top |
|
| |
CRiM Forum Bruger

Bruger siden: 23 Februar 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 148
|
| Sendt: 08 Marts 2005 kl. 09:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Boye Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2019
|
| Sendt: 08 Marts 2005 kl. 09:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg havde bestilt et eksemplar hos TSN Versand, men da de for nyligt har sat leveringstiden op fra 2-3uger til 3-5 uger har jeg droppet det.
Nu vil jeg i stedet vente på afløseren S77, som stort set skulle være samme maskine men til en lavere pris. http://surfremotecontrol.com/Jan-DVD.htm
- eller måske en af de nye modeller fra Samsung - hvis de får løst problemet med black crush.
|
| Til top |
|
| |
Jalle Forum Bruger

Bruger siden: 08 April 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 95
|
| Sendt: 09 Maj 2005 kl. 17:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Prøv lige at kigge her en gang .
http://www.klausgarde.dk/p/10942
Ved ikke rigtig hvad der er for et firma . men hvis nogen kender eller har handlet med dem . kunne det da være godt at hører om .
Billigt må man sige ! __________________ Jalle
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 09 Maj 2005 kl. 17:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Klaus Garde har været uheldigt omtalt en del gange, vist også her i forum'et.
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
|
| Sendt: 10 Maj 2005 kl. 01:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kim Petersen skrev:
Ronin skrev:
Kim Petersen skrev:
|
|
|
|
Det er en lille fjernbetjening som specielt Panasonic-centrene ligger inde med så de hurtigt kan lave kundernes dvd-afspillere kodefri, i de fleste tilfælde gratis ved køb af afspilleren. Prismæssigt koster det sjældent mere end 100 kr. at få dem til at gøre det.
|
|
|
Så nytter det jo ikke meget at købe den i Tyskland Jeg kommer selv i ProMarkt ca. hver anden måned, og har ikke indtryk af at det er andet end et supermarked udi elektronik, så det kunne sikkert blive besværligt at få den gjort kodefri ad den vej.
Jeg kan heller ikke forestille mig at en dansk forhandler gider gøre dette for 100 kr. efterfølgende. Dertil kommer fragt begge veje, og så er besparelsen næsten ædt væk.
|
|
|
Altså - problemet er ikke større end at du finder det lokale Panasonic-center. Der er ingen grund til at sende den hvis du skal køre et par kilometer. Desuden er de bedøvende ligeglade med hvor du har købt den - det bliver processen ikke anderledes af. Skal du endelig sende den, kan det vist godt betale sig med den besparelse du har på apparatet - fragten er måske 100 kr/hver vej, så alt i alt 300 kr. og du har en kodefri DVD-afspiller der stadig er meget billig! __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 10 Maj 2005 kl. 07:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
Kim Petersen skrev:
Ronin skrev:
Kim Petersen skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Altså - problemet er ikke større end at du finder det lokale Panasonic-center. Der er ingen grund til at sende den hvis du skal køre et par kilometer. Desuden er de bedøvende ligeglade med hvor du har købt den - det bliver processen ikke anderledes af. Skal du endelig sende den, kan det vist godt betale sig med den besparelse du har på apparatet - fragten er måske 100 kr/hver vej, så alt i alt 300 kr. og du har en kodefri DVD-afspiller der stadig er meget billig!
|
|
|
Jeg har faktisk forsøgt at købe S97 i både MediaMarkt og ProMarkt, men ingen af dem har den. Jeg har også forsøgt at bestille den hos www.totaldigital.biz hvor de har den til 135£, men efter modtaget ordrebekræftelse har de bare slettet min ordre, og min mail med spørgsmål til hvorfor ignorerer de bare Andre har oplevet det samme. Mærkelig markedsføringsskik når man under kundeoprettelse kan vælge Danmark som land - hvis ikke man gider sælge til Danmark kan man da bare skrive det 
Nu er vi så langt fremme at jeg hellere afventer S77'erens komme, eller eventuelt kigger på Philips 9000.
|
| Til top |
|
| |
IzeBreaker Forum Bruger

Bruger siden: 24 Maj 2004 Lokalitet: Midtjylland
|
| Sendt: 10 Maj 2005 kl. 12:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hov det gik lige for hurtigt for mig 
Ja det ser ikke ud til at noget firma i England er villige til at sende til Danmark - Jeg har forespurgt hos 2-3 andre engelske firmaer, men alle siger nej.
Hvornår forventes S77 at komme på markedet?
|
| Til top |
|
| |