Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. juni 2026 | 09:11   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD, HD-DVD, Blu-ray
 HIFI4ALL Forum : DVD, HD-DVD, Blu-ray
Emne Emne: Laveste pris på kodefri Panasonic S97? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
jake51
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 April 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 06 Februar 2005 kl. 10:06 | IP-adresse registreret  

Hej

Hvad er den laveste pris i Danmark/Sverige/Tyskland?

På hificomponents.de står der, at den har NTSC-Wiedergabe - betyder det mon, at den er kodefri?

palle2612
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 August 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 06 Februar 2005 kl. 13:05 | IP-adresse registreret  

Hej jake51.

www.promarkt.de ligger i flensborg, d.v.s. 10 km fra grændsen, de har den til 339 euro, så det er jo ikke længere væk en tur til grændse-butikkerne. men det er jo prisen lige nu og den kan jo sikkert ændre sig lidt indenfor én måneds tid.

Palle

Til top Vis palle2612's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af palle2612

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 07 Februar 2005 kl. 11:56 | IP-adresse registreret  

jake51 skrev:

Hej

Hvad er den laveste pris i Danmark/Sverige/Tyskland?

På hificomponents.de står der, at den har NTSC-Wiedergabe - betyder det mon, at den er kodefri?

Det betyder ikke at den er kodefri - den kan bare afspille NTSC-plader hvis de f.eks. er region "ALL". Kodefri er dog den mindste opgave for det kræver bare en service-remote og det tager 10 sekunder for at lave den kodefri!

Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 07 Februar 2005 kl. 12:07 | IP-adresse registreret  

Ronin skrev:
Kodefri er dog den mindste opgave for det kræver bare en service-remote og det tager 10 sekunder for at lave den kodefri!

Hvad er en service-remote? Det er vel noget kun en tekniker har adgang til?

Til top Vis Wymax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wymax

Kim Dahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Marts 2004
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 07 Februar 2005 kl. 17:48 | IP-adresse registreret  

Jeg har selv lige bestilt en S97 fra TSN Versand i Tyskland også til 339 euro. Den fra promakt er da ikke kodefri.
Til top Vis Kim Dahl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kim Dahl

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Sendt: 07 Februar 2005 kl. 18:05 | IP-adresse registreret  

Kim Petersen skrev:

Ronin skrev:
Kodefri er dog den mindste opgave for det kræver bare en service-remote og det tager 10 sekunder for at lave den kodefri!

Det er en lille fjernbetjening som specielt Panasonic-centrene ligger inde med så de hurtigt kan lave kundernes dvd-afspillere kodefri, i de fleste tilfælde gratis ved køb af afspilleren. Prismæssigt koster det sjældent mere end 100 kr. at få dem til at gøre det.

Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 07 Februar 2005 kl. 20:36 | IP-adresse registreret  

Ronin skrev:
Kim Petersen skrev:

Det er en lille fjernbetjening som specielt Panasonic-centrene ligger inde med så de hurtigt kan lave kundernes dvd-afspillere kodefri, i de fleste tilfælde gratis ved køb af afspilleren. Prismæssigt koster det sjældent mere end 100 kr. at få dem til at gøre det.

Så nytter det jo ikke meget at købe den i Tyskland  Jeg kommer selv i ProMarkt ca. hver anden måned, og har ikke indtryk af at det er andet end et supermarked udi elektronik, så det kunne sikkert blive besværligt at få den gjort kodefri ad den vej.

Jeg kan heller ikke forestille mig at en dansk forhandler gider gøre dette for 100 kr. efterfølgende. Dertil kommer fragt begge veje, og så er besparelsen næsten ædt væk.

Jens Jørgen Otk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004
Sendt: 15 Februar 2005 kl. 21:28 | IP-adresse registreret  

Er der nogen der har bestilt panasonic s97 som har modtaget den endnu, jeg bestilte den hos technikdirekt.de den 18.01 men har ikke modtaget den endnu.
Til top Vis Jens Jørgen Otk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jens Jørgen Otk

Hardy
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 December 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 16 Februar 2005 kl. 21:16 | IP-adresse registreret  

Jens Jørgen Otk skrev:
Er der nogen der har bestilt panasonic s97 som har modtaget den endnu, jeg bestilte den hos technikdirekt.de den 18.01 men har ikke modtaget den endnu.

Jeg bestilte hos TSN Versand d. 6/2, og den ankom d. 10/2.  

Leveringstiden er dog nu ændret til 2-3 uger (og prisen øget med 10 euro til 349).

Til top Vis Hardy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hardy

Kim Dahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Marts 2004
Sendt: 16 Februar 2005 kl. 21:57 | IP-adresse registreret  

Jeg har også modtaget den fra Versand til 339 euro kodefri og jeg har allerede opdateret firmware i den fra 528 til version 536.
Til top Vis Kim Dahl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kim Dahl

Hardy
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 December 2003
Sendt: 17 Februar 2005 kl. 17:14 | IP-adresse registreret  

Kim Dahl skrev:
Jeg har også modtaget den fra Versand til 339 euro kodefri og jeg har allerede opdateret firmware i den fra 528 til version 536.

Samme her - og det skal måske lige tilføjes, at den stadig er kodefri (og spiser RCE-skiver) efter opdateringen!

Til top Vis Hardy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hardy

syska
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Juli 2003
Sendt: 17 Februar 2005 kl. 18:23 | IP-adresse registreret  

Er den Panasonic så god? står selv og skal have ny CD/DVD ting.....
Til top Vis syska's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af syska Besøg syska's Websted

jeskris
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 August 2004
Lokalitet: Fyn Syd
Sendt: 24 Februar 2005 kl. 15:00 | IP-adresse registreret  

Mon Fona skulle ligge inde med sådan en special remote? Jeg købte min DVD der for nogle år siden og vil gerne have gjort den kodefri. Men det er ikke sådan lige til med en Sony DAV serie. Faktisk umuligt troro jeg uden specialudstyr.

CRiM
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Februar 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 08 Marts 2005 kl. 09:22 | IP-adresse registreret  

Okay kan det passe at Panasonic s97 IKKE kan afspille DVD+R???

det er fandme for dårligt hvis den ikke kan det... men det står der at den ikke kan her: http://technikdirekt.de/main/page.xp?pageid={32B12E27-44F5-4 D87-8E98-61B33D8A2406}&SESSIONID=E/E156B71QGTR7WG75C3FU& amp;DS=1&TS=0809203730&type=focus&doctype=articl e&focus=710659&focuslayout=full5&focuslayout=ful l5&history=add

Til top Vis CRiM's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CRiM

Boye
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003
Sendt: 08 Marts 2005 kl. 09:38 | IP-adresse registreret  

Jeg havde bestilt et eksemplar hos TSN Versand, men da de for nyligt har sat leveringstiden op fra 2-3uger til 3-5 uger har jeg droppet det.

Nu vil jeg i stedet vente på afløseren S77, som stort set skulle være samme maskine men til en lavere pris. http://surfremotecontrol.com/Jan-DVD.htm 

- eller måske en af de nye modeller fra Samsung - hvis de får løst problemet med black crush.

Til top Vis Boye's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Boye

Jalle
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 April 2005
Lokalitet: Århus
Sendt: 09 Maj 2005 kl. 17:32 | IP-adresse registreret  

Prøv lige at kigge her en gang .

http://www.klausgarde.dk/p/10942

Ved ikke rigtig hvad der er for et firma . men hvis nogen kender eller har handlet med dem . kunne det da være godt at hører om .

Billigt må man sige  !

Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 09 Maj 2005 kl. 17:42 | IP-adresse registreret  

Jalle skrev:
http://www.klausgarde.dk/p/10942

Klaus Garde har været uheldigt omtalt en del gange, vist også her i forum'et.

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Sendt: 10 Maj 2005 kl. 01:19 | IP-adresse registreret  

Kim Petersen skrev:
Ronin skrev:
Kim Petersen skrev:

Så nytter det jo ikke meget at købe den i Tyskland  Jeg kommer selv i ProMarkt ca. hver anden måned, og har ikke indtryk af at det er andet end et supermarked udi elektronik, så det kunne sikkert blive besværligt at få den gjort kodefri ad den vej.

Jeg kan heller ikke forestille mig at en dansk forhandler gider gøre dette for 100 kr. efterfølgende. Dertil kommer fragt begge veje, og så er besparelsen næsten ædt væk.

Altså - problemet er ikke større end at du finder det lokale Panasonic-center. Der er ingen grund til at sende den hvis du skal køre et par kilometer. Desuden er de bedøvende ligeglade med hvor du har købt den - det bliver processen ikke anderledes af. Skal du endelig sende den, kan det vist godt betale sig med den besparelse du har på apparatet - fragten er måske 100 kr/hver vej, så alt i alt 300 kr. og du har en kodefri DVD-afspiller der stadig er meget billig!

Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 10 Maj 2005 kl. 07:56 | IP-adresse registreret  

Ronin skrev:
Kim Petersen skrev:
Ronin skrev:
Kim Petersen skrev:

Altså - problemet er ikke større end at du finder det lokale Panasonic-center. Der er ingen grund til at sende den hvis du skal køre et par kilometer. Desuden er de bedøvende ligeglade med hvor du har købt den - det bliver processen ikke anderledes af. Skal du endelig sende den, kan det vist godt betale sig med den besparelse du har på apparatet - fragten er måske 100 kr/hver vej, så alt i alt 300 kr. og du har en kodefri DVD-afspiller der stadig er meget billig!

Jeg har faktisk forsøgt at købe S97 i både MediaMarkt og ProMarkt, men ingen af dem har den. Jeg har også forsøgt at bestille den hos www.totaldigital.biz hvor de har den til 135£, men efter modtaget ordrebekræftelse har de bare slettet min ordre, og min mail med spørgsmål til hvorfor ignorerer de bare  Andre har oplevet det samme. Mærkelig markedsføringsskik når man under kundeoprettelse kan vælge Danmark som land - hvis ikke man gider sælge til Danmark kan man da bare skrive det

Nu er vi så langt fremme at jeg hellere afventer S77'erens komme, eller eventuelt kigger på Philips 9000.

IzeBreaker
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Maj 2004
Sendt: 10 Maj 2005 kl. 12:38 | IP-adresse registreret  

Hov det gik lige for hurtigt for mig

Ja det ser ikke ud til at noget firma i England er villige til at sende til Danmark - Jeg har forespurgt hos 2-3 andre engelske firmaer, men alle siger nej.

Hvornår forventes S77 at komme på markedet?

Til top Vis IzeBreaker's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af IzeBreaker

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes