| Forfatter |
|
Jens Jørgen Otk Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 136
|
| Sendt: 19 April 2005 kl. 23:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har sat min dvd til 16:9 standard under display-other settings-display menu-just fit zoom, og det er også godt nok, men den glæmmer denne indstilling når jeg har haft slukket for den i et stykke tid. Er der andre der har problemer med det, er der en save knap man skal trykke på før den husker indstillingerne.
Jeg kører med firmware 536, der er også en firmware 540 men den bruger jeg ikke da nogen skriver at den ikke er så god hvis man har en pal maskine, nogen der ved om det er rigtigt.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 20 April 2005 kl. 14:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ingen der ved hvad der er galt, det er lidt trals at den ikke kan huske de indstillinger man laver.
|
| Til top |
|
| |
Insaniac Forum Bruger

Bruger siden: 14 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 720
|
| Sendt: 23 April 2005 kl. 18:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kender desværre ikke løsningen, men ville høre om du er tilfreds med den? Er det en du kan anbefale?
Nogen problemer med DVD-R?
Til sidst, så ville jeg høre om du gad tage nogle billeder af den. Det eneste jeg synes jeg kan finde af den er sådan nogle producentbilleder, hvilket ikke altid giver det helt rigtige indtryk. Den har nemlig ikke samme design som min Marantz 5500, så derfor skal jeg se om jeg kan leve med forskellen.
Tak 
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 23 April 2005 kl. 19:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Insaniac skrev:
|
Kender desværre ikke løsningen, men ville høre om du er tilfreds med den? Er det en du kan anbefale?
Jeg kan helt klart anbefale den.
Nogen problemer med DVD-R?
Der er ingen problemer med dvd-r
Til sidst, så ville jeg høre om du gad tage nogle billeder af den. Det eneste jeg synes jeg kan finde af den er sådan nogle producentbilleder, hvilket ikke altid giver det helt rigtige indtryk. Den har nemlig ikke samme design som min Marantz 5500, så derfor skal jeg se om jeg kan leve med forskellen.
Jeg har ikke nogen digitalkamara lige nu så jeg kan ikke tage nogen billeder lige nu. Jeg har min til at stå oven på min Marantz 7400 og jeg syntes ikke det ser dumt ud, jeg syntes faktisk at den er fed at se på især når der er tændt for den.
Tak  |
|
|
|
| Til top |
|
| |
Insaniac Forum Bruger

|
| Sendt: 23 April 2005 kl. 19:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okay, det lyder jo super :)
Er Marantz 7400 også børstet stål ligesom SR5500? Går ikke ud fra at S97 er i børstet stål, men da jeg køber et Acuoustic S3 rack skal de ikke stå på samme hylde, så derfor tror jeg godt jeg kan leve med det.
Hvad hedder sådan et kabel der kører fra HDMI i dvd til Z3?
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 23 April 2005 kl. 20:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Insaniac skrev:
|
Okay, det lyder jo super :)
Er Marantz 7400 også børstet stål ligesom SR5500? Ja
Går ikke ud fra at S97 er i børstet stål, men da jeg køber et Acuoustic S3 rack skal de ikke stå på samme hylde, så derfor tror jeg godt jeg kan leve med det.
Hvad hedder sådan et kabel der kører fra HDMI i dvd til Z3?
Det hedder et hdmi-hdmi kabel, kan købes hos http://avconnection.dk/ |
|
|
|
| Til top |
|
| |
Insaniac Forum Bruger

|
| Sendt: 24 April 2005 kl. 08:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 25 April 2005 kl. 20:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Hardy Forum Bruger

Bruger siden: 27 December 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 79
|
| Sendt: 27 April 2005 kl. 00:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Som Jens Jørgen Otk kan jeg ikke udtale mig om Samsungen, men jeg er voldsomt tilfreds med min S97'er!  __________________ A break-in period is an excuse made up by some audio manufacturers to get your ears used to the bad sound.
|
| Til top |
|
| |
berl Forum Bruger

Bruger siden: 11 Maj 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 121
|
| Sendt: 13 Maj 2005 kl. 09:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
heysa, jeg er sku glad for at du er tilfreds med den, jeg har nemli lige bestilt en s97.
jeg har lige købt projektor og lærred, og vil jo selvf. køre med HDMI hele vejen, og det var der nemli ikke i min H/K dvd25. utroligt de ikke er kommet med det endnu. hvordan er lyden på den? __________________ H/K AVR7500
H/K DVD25
H/K DAB-radio
HT: JBL Xti serien
TV LG 42
lissau rullelærred, panasonic PT-AE700E projektor og samsung HD850
|
| Til top |
|
| |
Hardy Forum Bruger

Bruger siden: 27 December 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 79
|
| Sendt: 14 Maj 2005 kl. 08:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lyden er også glimragende i mine ører (og jeg bruger den både som cd- og dvd-afspiller)!  __________________ A break-in period is an excuse made up by some audio manufacturers to get your ears used to the bad sound.
|
| Til top |
|
| |