Hej,
Jeg er lige begyndt at arbejde i England, hvor jeg skal være de næste 9 måneder. Dvs. at jeg skal være adskilt fra mit
elskede anlæg så længe

Så jeg havde tænkt mig at købe noget brugt herovre, som jeg kan sælge igen når jeg tager
hjem. Det skal være så billigt at jeg kan give det væk, hvis jeg ikke lige kan få det solgt.
Mit budget er pinligt lille, da jeg lige har købt mig fattig i hifi i dk :-) Gerne 1500-2000 til integreret forstærker og
Standerhøjtalere....

Den gode nyhed er at jeg i forvejen er til Engelsk hifi (f.eks. Sugden og noget B&W) og det er
meget billiggere at købe brugt herovre. En anden fordel er at "wife factor" ikke kommer i spil her, så grejets udseende må
godt være "eksotisk" :-o
Jeg har kig på en meget billig Sugden a28mkII, som en mulighed. Dertil skal jeg bruge en ikke alt for tung højtaler (En
stakkels a28p kom til kort med mine n805, trods overbevisende musikalitet). Evt. en gammel b&w, der matcher, har bl.a.
kig på et sæt dm110, som jeg dog ikke ved om vil passe med a28. Det kan også være jeg skal gå en helt anden vej.
Computer, Dacmagic, signal- og højtalerkabel har jeg selv. Evt. højtalerstativer, kan bygges ud af mdf...
Voldsomme hi-fi højder bliver det nok ikke til, men bare jeg kan få mig nogle gode musikalske stunder er jeg glad. Alt input
er velkomment!
God søndag,
Sune