| Sendt: 14 Juni 2008 kl. 01:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu er det lidt over et år siden, jeg fik mit fjernsyn. Det er ikke noget fremragende fjernsyn, men i forhold til mit gamle 25" CRT-fjernsyn er det
GULD værd!
Dét jeg tilgengæld vil skrive om, er servicen hos GodPris.dk.
Det er sjældent at jeg bliver væltet bagover i forbavselse over god service - jeg erindrer faktisk kun at det er sket én enkel gang før - men jeg er
nødt til at tage hatten af for GodPris! Jeg fik problemer med mit fjernsyn. Halvdelen af skærmen var fyldt med blinkende pixels, og det var umuligt
at se både analog TV og DVD på den! Jeg skrev til Casper fra GodPris, og han svarede tilbage samme dag... 30 minutter efter jeg havde sendt
mailen. Efter en mindre "guide" fra Casper gik jeg igang med at pakke fjernsynet ned, og sendte det den efterfølgende dag, en lørdag. Nu, kun to
uger efter, har jeg så modtaget et fjernsyn, der fungerer som var det fuldstændig nyt! Og jeg har under hele forløbet kunne følge med i status, både
omkring status på reparationen, men også leveringen.
Det blev en del længere end jeg havde forudset, men jeg synes egentligt jeg skylder det, når jeg er blevet behandlet så godt! :)
Edith siger at jeg glemte at nævne, at det hele blev ordnet kvit og frit ;)
|