| Sendt: 07 December 2009 kl. 22:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej lyd-entusiaster,
Jeg leder efter en fed løsning til at spille musik fra min computer. Jeg har et par B&W 684 højttalere som jeg er super glad for. Jeg vil selvfølgelig gerne opnå den bedste lyd som muligt, men jeg ejer ingen CD'er eller anlæg og har desværre heller ingen planer herom. I steder vil jeg have en fed løsning hvor jeg kan afspille al min musik fra computeren.
Lige nu sætter jeg et eksternt lydkort (creative xmod) i computeren, som er forbundet til min forstærker (NAD 335). Dette virker såmænd også ok, selvom det er lidt besværligt og jeg ikke kan styre musikken fjernbetjent.
Min fætter har lige været i Hifi klubben og købe et sæt B&W 683 højttalere. Her fortalte de ham, at Zonos er den klart bedste løsning hvis han alligevel vil spille al musik fra computeren. Så i stedet for en normal forstærker købte han sig en Zoneplayer 120. Jeg synes den virker skide smart, så nu ville jeg lige høre eksperterne herinde om det kan betale sig? I så fald ville jeg sælge min forstærker eller købe en Zoneplayer 90... Er der er bedre alternativer??
Håber i kan hjælpe mig lidt på vej. Det ville virkelig glæde mig.
|