Bruger siden: 14 November 2005 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 8
Sendt: 18 November 2011 kl. 10:05 | IP-adresse registreret
Som tidligere foreslået: få en Apple TV af første generation med indbygget harddisk og sync filerne dertil og betjen det hele med Remote fra iPod. Når først filerne er lagret der, skal pc'en ikke tændes før biblioteket skal opdateres.
Fandt en version med en 500GB harddisk på ebay.co.uk og det kører prima.
Bruger siden: 01 Juli 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 185
Sendt: 18 November 2011 kl. 12:40 | IP-adresse registreret
Hnielsen skrev:
Som tidligere foreslået: få en Apple TV af første generation med indbygget harddisk og sync filerne dertil og betjen det hele med Remote fra iPod. Når først filerne er lagret der, skal pc'en ikke tændes før biblioteket skal opdateres.
Jeg troede kun den kunne fås i 160gb version...ville gerne have mere plads
Sendt: 18 November 2011 kl. 12:45 | IP-adresse registreret
Hnielsen skrev:
Det lyder da helt sikkert som det jeg skal have. den har også optisk lydudgang?
Sendt: 18 November 2011 kl. 14:14 | IP-adresse registreret
hvis jeg køber en logitec squeezebox touch kan den så overføre mine filer digitalt via toslink til min dac? Og kan den få tilsluttet en ekstern usb hd hvorpå filerne kan ligge?
Bruger siden: 31 December 2008 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1532
Sendt: 18 November 2011 kl. 14:22 | IP-adresse registreret
Soma skrev:
hvis jeg køber en logitec squeezebox touch kan den så overføre mine filer digitalt via toslink til min dac? Og kan den få tilsluttet en ekstern usb hd hvorpå filerne kan ligge?
Ja, det kan den
__________________ "What this country needs is a good 5 watt amplifier!" (Paul Klipsch)
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum