| Sendt: 23 November 2011 kl. 20:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Moke skrev:
Der er et spændende produkt. Når man får den i hånden tænker man, den kan da umuligt være pengene
værd, for det er et tyndt kabel der på ingen måde ser prangende ud. Jeg havde egentlig købt det til et sekundært projekt,
men da jeg testede det op mod min moddede Squeezebox Touch, blev Haliden forfremmet til mit primære system, selv om
squeezebox plus mods plus ny strømforsyning, plus dyrt spdif kabel løb op til noget langt over prisen på Halide kablet.
Desuden må så indregnes den tid jeg har brugt på at software modde Touch'en. Jeg kan godt anbefale det. |
|
|
Takker, det passer også meget godt med det jeg har læst, at den skulle være rigtig god
Tror den form for Interface er fremtiden, :-)
'Xonar Essence One' reklamer ikke med at der er Linux driver, men på deres hjemme siden kan man download en GPIO
driver til Linux, så måske den også er lidt i samme skuffe,
The Essence One preserves faithful details of your music collection. While common upsampling USB DACs just transfer
whatever audio source to 192kHz indistinguishably, the Essence One upsamples 44.1/88.2 /176.4kHz input to 352.8kHz and
48/96/192kHz input to 384kHz in a symmetrical manner. The Essence One also supports to increase data volume by
upsampling the bit-rate to 32bit corresponding to the original content. (Note: 44.1*8=352.8kHz; 48*8=384kHz)
Xonar_Essence_One/
__________________ vh Hans Lund
|