Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 18:03   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Sim2 D80e (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 01 April 2008 kl. 22:09 | IP-adresse registreret  

Nogle brugere af denne projektor derude?

Hej

Den bedste og mest objektive holdning til et produkt er efter min mening en bruger. Findes der en bruger det tør byde mig på besøg for en kig på sagerne og en snak om produktet. Jeg overvejer nemlig meget kraftigt at købe en sådanne SIM D80E

Eller eventuelt god beskrivelse af D80E i denne tråd.

Hilsen Jonas Bojer
Til top Vis Jonas bojer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas bojer Besøg Jonas bojer's Websted

Gerdes
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 April 2004
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 01 April 2008 kl. 22:34 | IP-adresse registreret  

Jonas bojer skrev:

Den bedste og mest objektive holdning til et produkt er efter min mening en bruger. Findes der en bruger det tør byde mig på besøg for en kig på sagerne og en snak om produktet. Jeg overvejer nemlig meget kraftigt at købe en sådanne SIM D80E

Jeg kan desværre ikke hjælpe med en D80e. Men D80e har arvet meget af teknologien fra HT380, som jeg har stående. Hvis du er interesseret i at se HT380 live så send en PB.

aulkjaer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Februar 2006
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 01 April 2008 kl. 23:07 | IP-adresse registreret  

Jonas bojer skrev:

Hej

Hilsen Jonas Bojer

Hvis du kommer forbi kbh. , så er du velkommen til at komme og se min.. Jeg er super glad for den, men det skal man vel være til den pris :o) Nej men den har et superbillede..

Til top Vis aulkjaer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af aulkjaer

Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 11 Maj 2008 kl. 21:53 | IP-adresse registreret  

Verdens dejligeste kone

JA jeg og konen var nede i Otto's demolokaler og efter en demo af Sim D80E sagde konen det er et flot billede den projektor laver den skal vi da have. I bilen efter demoen ville hun gerne splejse om den ;o) det kan jo ikke blive bedre ;O) hun har også betalt halvdelen af mine højtalere og indfriet restgælden på mit anlæg der var på er lidt over 100k.

Godt vi endelig kunne finde et billede hun kunne lide kvaliteten af, for hun har nemlig tidligere til demos skrottet Infocus IN82, Epsons 1080P maskine, mitsubshi tror det var en HC4900 og så Sanoy 1080P model, hun er lidt krævende med hensyn til skarbhed, opløsning og farvebalance.

D80E laver et fantastisk billede på alle punkter og jeg savnede INGEN sortniveau i det helt mørkelagte lokale samt der er en total fed dynamisk kontrasti dagssener og spark i billedet.

Nu komemr Samsungs 1080P projektor i næste uge så når den er testet ved jeg havd vi skal bestille hos Otto

Hilsen Jonas Bojer
Til top Vis Jonas bojer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas bojer Besøg Jonas bojer's Websted

p.las
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Marts 2005
Lokalitet: Jylland
Sendt: 12 Maj 2008 kl. 10:16 | IP-adresse registreret  

Jonas bojer skrev:
Verdens dejligeste kone

JA jeg og konen var nede i Otto's demolokaler og efter en demo af Sim D80E sagde konen det er et flot billede den projektor laver den skal vi da have. I bilen efter demoen ville hun gerne splejse om den ;o) det kan jo ikke blive bedre ;O) hun har også betalt halvdelen af mine højtalere og indfriet restgælden på mit anlæg der var på er lidt over 100k.

Godt vi endelig kunne finde et billede hun kunne lide kvaliteten af, for hun har nemlig tidligere til demos skrottet Infocus IN82, Epsons 1080P maskine, mitsubshi tror det var en HC4900 og så Sanoy 1080P model, hun er lidt krævende med hensyn til skarbhed, opløsning og farvebalance.

D80E laver et fantastisk billede på alle punkter og jeg savnede INGEN sortniveau i det helt mørkelagte lokale samt der er en total fed dynamisk kontrasti dagssener og spark i billedet.

Nu komemr Samsungs 1080P projektor i næste uge så når den er testet ved jeg havd vi skal bestille hos Otto

Hilsen Jonas Bojer

tillykke med det.vi kan ikke være mere enige.sim2 kan et eller andet med billedet.jeg har set flere sim2 projektorer og de har et specielt billede som jeg ikke har set andre steder.Hvad det er der gør det ved jeg ikke,men hvis der noget der hedder M&K lyd ,må der også være noget som hedder Sim2 agtig billede

Til top Vis p.las's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af p.las

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 4
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes