| Sendt: 28 Oktober 2009 kl. 22:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Opfatter du tv & lydanlæg som et status symbol? Nej aldrig. B&O har bare designet med sig hvilket jeg finder cool men det er også med til at have det. Altid godt for øjet.
Ja jeg har Beovision AV9000 fra 1998. Det kan enhver gøre for en små 5-6000kr. Det er bare gammledags CRT og 28 tommer skærm med VHS.
Hvad er den vigtigste aspekt for dig når du køber elektronik? Design? Funktionalitet? Eller pris? Og hvorfor?
Design først. Det skal stå i mit hjem så hvis jeg ikke syntes det er cool nok bliver det brugt mindre. B&O har fantastisk funktionalitet og med Beolink uovertruffene muligheder. 1 tryk of du har lyd, billede eller fortager styringer af hvad du nu har lyst til. Pris? Nyere B&O er pebret medmindre men kender til B&Os produkter i forvejen og kan se med andre øjne på det. At det er for dyrt er for nem en undskyldning brugt af for mange.
Hvordan vil det påvirke dig hvis et brand som B&O spiller på de nationale værdier i forhold til deres markedsføring?
Aner det ikke. De har kørt på kvalitetsmærket fra Danmark for årtier siden og sålænge at jeg finder produktet nummer 1 til mine behov så betyder det ikke det store.
Hvordan ville et prisfald på 50 % på B&O’s produkter påvirke dit syn på brandet?
Aner det ikke. Hvis jeg kan bruge produktet og det passer til mit behov så er den ikke længre. Hvis min personlig økonomi var til at B&O's priser virkede overkommende så havde jeg ikke noget problem med at priserne er som de er. Jeg har fået oplyst at mit Beovision AV9000 kostede som komplet system 125000kr. omkring 1992-1998. Det for du et komplet Beovision 7 for idag. Det er egentlig ikke meget dyrere.
Hvad ville få dig til at vælge B&O frem for andre elektroniske brands?
Behovet. I starten 2003 en tilfældighed. Nu godt kendskab til old school produkt line fra '80 til '90 på audio siden. 1998 på Beovision siden.
|