Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 15:46   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Fladskærms-junglen! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
interfacelift
Lukket konto
Lukket konto
Lukket, eget ønske!

Bruger siden: 07 Oktober 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 28 April 2008 kl. 15:23 | IP-adresse registreret  

Naiera skrev:
Mortus skrev:
Der hvor jeg stejler er når Naiere på arrogant hvis argumenterer for, at ALLE 32" skærme er skod (...)

Det er slet ikke arrogance. Det er i nærmere et udtryk for, at jeg stiller højere krav til tv, end f.eks. dem i denne tråd, som synes der findes masser af gode 32" tv at vælge imellem. Faktum er dog, at hvis man interesserer sig for god/korrekt billedkvalitet, så er der meget, meget lidt at komme efter, i den størrelse.

Man kan som jeg har sagt før godt få gode tv på 32"
Til top Vis interfacelift's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af interfacelift

pinkfloydhomer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 April 2004
Sendt: 28 April 2008 kl. 15:45 | IP-adresse registreret  

interfacelift skrev:

Man kan som jeg har sagt før godt få gode tv på 32"

Bestemmer hvem? Ifølge hvem? Ifølge hvilke krav og standarder? Hvis det er forkert/for galt/meningsløst af sige at der kun findes dårlige 32" tv på markedet, så er det også det samme at påstå det modsatte. Begge dele er jo holdninger. Det sådan lidt "jo, nej, jo, nej, jo, nej, etc.".

På et forum som dette hvor folk der er enthusiastiske omkring lydkvalitet og billedkvalitet, der skal man ikke pive hvis man får svar fra folk som har højere kvalitetskrav end en selv. Så kan man jo bare læse Ekstra Bladets fladskærmstest istedet.

/David
Til top Vis pinkfloydhomer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pinkfloydhomer

LilleNørd
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 Oktober 2004
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 28 April 2008 kl. 16:14 | IP-adresse registreret  

Hehe hvad med sådan et her ?

http://www.t3danmark.dk/index.php?module=Pagesetter&func =viewpub&tid=1&pid=5157

http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id =1194505054

Lyder som et super spændene alternativ til lcd junglen. og specielt hd ready udgaven.

Til top Vis LilleNørd's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LilleNørd

Exxtreme
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 28 April 2008 kl. 19:18 | IP-adresse registreret  

pinkfloydhomer skrev:
Exxtreme skrev:

Det er også sagen fuldstændig uvedkommende... For hvis trådstarteren siger at det max skal være en 32 tommer skærm, så har han nok en grund til at sige det uden du behøver at vide hvorfor... Og kom da for fanden videre nu!... MANDEN VIL HAVE EN 32 TOMMER SKÆRM!!!

Slap nu lige lidt af, ikke? Og kom selv videre.

/David

Nej jeg vil ej... Det kan ikke være så svært at forstå at manden vil have en 32 tommer skærm...

Til top Vis Exxtreme's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Exxtreme Besøg Exxtreme's Websted

Exxtreme
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 28 April 2008 kl. 19:31 | IP-adresse registreret  

pinkfloydhomer skrev:
Jannick skrev:

Jeg kan da godt forstå Exxtremes udtryk. Han prøver jo faktisk at komme til sagens kerne, men når der så er nogen der forhindre det, må man jo gøre yderligere modstand.

Jeg ville godt nok blive irreteret hvis jeg ville have nogle små legetøjs-fodbold mål i min baghave til mine børn, hvis så nogen blev ved med at anbefale mig top professionelle 11 mands mål.

Jeg kan også godt forstå Exxtremes reaktion. Han er irriteret over at han ikke kan få lov at bestemme hvad folk skriver.

Jeg vil/kan ikke bestemme hvad folk skal skrive, men det er åbenbart nødvendigt at skære det hele ud i pap mere end EN gang for et par stykker i denne tråd...

Jeg kan også godt forstå Naieras reaktion. Han vil gerne have lov at fremføre sin (væsentlige) pointer omkring billedkvalitet og størrelse i bedste mening, uden at skulle forsvare sig mod angreb af den type.

Han HAR allerede MANGE gange nu skrevet at man kan få væsentlig bedre billedkvalitet ved at vælge en 37 tommer skærm, og det har han helt ret i, og det har jeg også skrevet. Men når manden VIL have en 32 tommer skærm, så kommer han ikke nogen vejne med at blive ved og ved med at foreslå en 37 tommer skærm... Men det kan du åbenbart heller ikke forstå...

Jeg påpeger sådan set bare at det som Exxtreme laver er det samme som han beskylder Naiera for: Han bliver ved og ved og ved. Han stopper ikke før han får ret.

Nej det er ikke det samme... Jeg prøver på at få ham (jer) til at indse at det ikke nytter en hat at blive ved med at anbefale 37 tommer skærm, når han vil have en 32 tommer... Hvordan ville du have det hvis sælgeren i Fona blev VED og VED med at insistere på at du skulle købe en større skærm end den du ville have??? Hvor længe gad du så høre på ham??? Tyg lige lidt på den...

Det er mindst lige så irriterende som det Naiera gør. Og i det mindste har Naiera i sine gentagelser en pointe som er relevant for "sagen". Exxtreme vil bare bestemme. Det ville jeg også reagere på.

Ja det havde relevans for sagen FØRSTE gang han anbefalede en 37 tommer skærm og blev afslået fordi manden kun ville have en 32 tommer... ANDEN, TREDJE og FJERDE gang havde det mistet sin pointe... Igen, han har ret i at man vil kunne få et væsentligt bedre billede med en 37 tommer skærm, men det vil manden STADIG ikke have... Og det er DET der er pointen!... Ikke om Naiera har ret eller ej...

/David

Til top Vis Exxtreme's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Exxtreme Besøg Exxtreme's Websted

andebio
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 04 Maj 2008 kl. 23:09 | IP-adresse registreret  

Hej dkrath.

Jeg har lige fået et sony LCD-tv ind af døren i denne uge. Modellen hedder Sony 32s3000. Den er helt ny - har pakket den op fordi jeg ikke kunne lade være med at se hvad det var for noget, men det er også det :-D Jeg skal nemlig ud og have en  42" plasma som har været meningen hele tiden. Det er en jeg har fået fra arbejde i bonus, men følgeseddel osv medfølger, så der er slvfølglig fuld garani på.

Du kan få den for 5 kilo. Skriv en privat besked hvis du er interesseret.

Mvh Anders

wildstyle
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006
Lokalitet: København
Sendt: 04 Maj 2008 kl. 23:12 | IP-adresse registreret  

andebio skrev:

Hej dkrath.

Jeg har lige fået et sony LCD-tv ind af døren i denne uge. Modellen hedder Sony 32s3000. Den er helt ny - har pakket den op fordi jeg ikke kunne lade være med at se hvad det var for noget, men det er også det :-D Jeg skal nemlig ud og have en  42" plasma som har været meningen hele tiden. Det er en jeg har fået fra arbejde i bonus, men følgeseddel osv medfølger, så der er slvfølglig fuld garani på.

Du kan få den for 5 kilo. Skriv en privat besked hvis du er interesseret.

Mvh Anders

Der må ikke opfordres til salg via forum.
Til top Vis wildstyle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wildstyle

andebio
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 06 Maj 2008 kl. 00:23 | IP-adresse registreret  

Undskyld. Der var jeg ikke klar over. Skal ikke ske igen :-s

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 4
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes