Jannick skrev:
Jeg kan da godt forstå Exxtremes udtryk. Han prøver jo faktisk at komme til sagens kerne, men når der så er nogen der forhindre det, må man jo gøre yderligere modstand.
Jeg ville godt nok blive irreteret hvis jeg ville have nogle små legetøjs-fodbold mål i min baghave til mine børn, hvis så nogen blev ved med at anbefale mig top professionelle 11 mands mål. 
|
|
|
Jeg kan også godt forstå Exxtremes reaktion. Han er irriteret over at han ikke kan få lov at bestemme hvad folk skriver.
Jeg vil/kan ikke bestemme hvad folk skal skrive, men det er åbenbart nødvendigt at skære det hele ud i pap mere end EN gang for et par stykker i denne tråd...
Jeg kan også godt forstå Naieras reaktion. Han vil gerne have lov at fremføre sin (væsentlige) pointer omkring billedkvalitet og størrelse i bedste mening, uden at skulle forsvare sig mod angreb af den type.
Han HAR allerede MANGE gange nu skrevet at man kan få væsentlig bedre billedkvalitet ved at vælge en 37 tommer skærm, og det har han helt ret i, og det har jeg også skrevet. Men når manden VIL have en 32 tommer skærm, så kommer han ikke nogen vejne med at blive ved og ved med at foreslå en 37 tommer skærm... Men det kan du åbenbart heller ikke forstå...
Jeg påpeger sådan set bare at det som Exxtreme laver er det samme som han beskylder Naiera for: Han bliver ved og ved og ved. Han stopper ikke før han får ret.
Nej det er ikke det samme... Jeg prøver på at få ham (jer) til at indse at det ikke nytter en hat at blive ved med at anbefale 37 tommer skærm, når han vil have en 32 tommer... Hvordan ville du have det hvis sælgeren i Fona blev VED og VED med at insistere på at du skulle købe en større skærm end den du ville have??? Hvor længe gad du så høre på ham??? Tyg lige lidt på den...
Det er mindst lige så irriterende som det Naiera gør. Og i det mindste har Naiera i sine gentagelser en pointe som er relevant for "sagen". Exxtreme vil bare bestemme. Det ville jeg også reagere på.
Ja det havde relevans for sagen FØRSTE gang han anbefalede en 37 tommer skærm og blev afslået fordi manden kun ville have en 32 tommer... ANDEN, TREDJE og FJERDE gang havde det mistet sin pointe... Igen, han har ret i at man vil kunne få et væsentligt bedre billede med en 37 tommer skærm, men det vil manden STADIG ikke have... Og det er DET der er pointen!... Ikke om Naiera har ret eller ej...
/David |