Bruger siden: 30 Oktober 2010 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 106
Sendt: 28 Oktober 2011 kl. 16:40 | IP-adresse registreret
Hejsa
Har fået en Argon DAC1 fra hifi Klubben til min bærbar
Når jeg hører musik fra sportyfi og så er det i mellem nummerne at den laver et knald i højttalerne Osse når jeg fx i internetexplore navigere frem og tilbage og i andre sammen hæng
Det er når den slår til play fra usb stikket Alså den kobler sig til hvergang der kommer signal i usb gangen
Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
Sendt: 30 Oktober 2011 kl. 12:31 | IP-adresse registreret
Har den Argon DAC1 ikke ekstern forsyning i form af en lille trafo? Så skal du prøve, at få strømledningen mere væk fra den bærbare. En pc støjer som et skibsværft i myldre tiden, så ledningen opsamler det. En USB kabel med ferrit ring i hver ende, vil være en god ide også.
__________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
Bruger siden: 30 Oktober 2010 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 106
Sendt: 30 Oktober 2011 kl. 14:16 | IP-adresse registreret
allanowich skrev:
Har den Argon DAC1 ikke ekstern forsyning i form af en lille trafo? Så skal du prøve, at få strømledningen mere væk fra den bærbare. En pc støjer som et skibsværft i myldre tiden, så ledningen opsamler det. En USB kabel med ferrit ring i hver ende, vil være en god ide også.
Hejsa Det er prøvet Men jeg lavede bare en MP3 der var tom i en time og lavede replay på en medieafspilller alså et looop Så er DAC1 aktiv heletiden og så er der ikke støj og skrald
Det er okay til mit forbrug pt Ved godt at det ikke er optimalt (pinligt)
If you cant make it fake it
Vender tilbage (Hat købt den ground loop til 69 kr denne for at se om det afhjælper)
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum