Tilbage til HIFI4ALL.DK 14. juni 2026 | 07:30   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: Forstærker til Audiovector SI6 Avangarde (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
sl1234
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Marts 2009
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 04 December 2011 kl. 18:45 | IP-adresse registreret  

Hej!

Jeg er på jagt efter en ny forstærker og evt. CD-afspiller til mine Audiovector SI6 Avangarde.

Jeg har kigget på: Densen (både integr. og for/effekt), Lyngdorf, Primare I32...

Hvad siger i? Synes den virker som en god forstærker med Primare I32 hvis man ønsker at benytte "den digitale verden" med IPOD, USB etc.

Kan også godt li Densen... ved dog ikke hvilken model jeg skulle gå efter..

Kom med jeres synspunkter...

Til top Vis sl1234's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sl1234

Westergaard
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 November 2005
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 04 December 2011 kl. 19:39 | IP-adresse registreret  

Jeg har ikke nogen direkte anbefaling til dig, men jeg mener at have læst her inde at der skulle komme en afløser af TDAI2200
i løbes af næste år. Og med hensyn til at benytte den digitale verden, så er Wadias (eller andre producenters) ipod dock der
tager det digitale signal vel en oplagt mulighed, til brug sammen med en hver forstærker med indbygget dac.
Til top Vis Westergaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Westergaard

Darwin
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Februar 2010
Lokalitet: Århus
Sendt: 04 December 2011 kl. 20:37 | IP-adresse registreret  

Lidt input fra min side

jeg kan sige at primare er et dejligt setup masser af muskler , flot, rigtig god til højttaler som kan klare hurtige transinter,

I32 er en lækker sag og sættes den sammen med cd32 så har du en cd afspiller uden jitter og noget som passer fint sammen med også i stuen ;-)

jeg spiller selv primare  for/eff  sp32 og 2xA33.2 det kan trække næsten alt med kontrol uden at miste puste

jeg spillede også på Audiovector S3Avangarde gennem et par år i min stue..men de højttaler kræver luft rundt sig højt til loftet  der er så meget drev i både mellem tone og bånd diskant og specielt diskanten kræver noget med muskler men har du kontrol på det så  får du masser af musik i stuen..

Primare spiller godt sammen med audiovector  men pas på toppen   så kan du låne forstærkeren med hjem  for at se hvordan det spiller sammen hos dig  det må være udgangs punktet..

jeg har dog solgt mine audiovector  og fik høre  hvordan de spillet sammen med Densen`s to monoblokke og en densen forforstærker Densen var af ældre dato ca 5-6 år  husker ikke model nummer  men må bare side at højttaleren performet meget bedre  mere varme og fylde i det setup og rummet  der blev brugt Linn Snakey som streaming   og det hele var sat samme med kimber kabel..

jeg spiller dog forsat på mit primare  og på nogle finske dipol højttaler  det passer beder i mit rum

men et godt råd  prøv om du kan låne forstærker / CD med hjem  lyt lyt og lyt  det er dig og dine øre som bestemmer hvad der er godt

Til top Vis Darwin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Darwin

dan a.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 04 December 2011 kl. 21:50 | IP-adresse registreret  

sl1234 skrev:

Hej!

Jeg er på jagt efter en ny forstærker og evt. CD-afspiller til mine Audiovector SI6 Avangarde.

Jeg har kigget på: Densen (både integr. og for/effekt), Lyngdorf, Primare I32...

Hvad siger i? Synes den virker som en god forstærker med Primare I32 hvis man ønsker at benytte "den digitale verden" med IPOD, USB etc.

Kan også godt li Densen... ved dog ikke hvilken model jeg skulle gå efter..

Kom med jeres synspunkter...

Jeg syntes du skulle spare dine penge, det er ikke fordi det er dårlige forstærker du remser om men en AV SI6 Avangarde bør trækkes af forstærkere af en helt anden kaliber, Primare er rimelig fedt men så gå op i en pre32/A32 combo.

kvickly
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Marts 2008
Lokalitet: Øerne
Sendt: 04 December 2011 kl. 23:18 | IP-adresse registreret  

Naim er sagen til AV
Til top Vis kvickly's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kvickly

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes