| Sendt: 12 December 2011 kl. 10:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har fået lyttet godt og grundigt til B&W 804 Diamond og de falder fuldstændig i min smag, så dem skal jeg 100% have. Men med forstærkere er jeg i tvivl. Er meget lun på Classé's nye CP-800 stereo forforstærker og effektforstærkeren CA-2300 med 2x300watt i 8 ohm - især de hav af muligheder CP-800 har og fordi jeg hører musik igennem computeren + de er egnet til at stå inde i et lukket tv møbel pga. deres nye kølesystem. Har også et godt øje til Mcintosh, som har et godt ry med at skulle spille rigtig godt sammen med B&W diamond modeller. Har specielt kigget på MC-302 til 40.000 hos ktradio som er 10.000 billigere end Classé http://www.ktradio.dk/product_detail.asp?id=1391 Men ved ikke hvor meget varm sådan en satans bliver, da de helst skal kunne skjules inde i tv møblet, hvis man en dag skulle finde en kæreste, som ikke vil have dem synligt i stuen  Er der ellers andre mærker, som I synes jeg skal give et lyt til som vil passe til Diamond serien? Er åben for forslag. Krav er at de skal kunne tåle og stå inde i et lukket møbel - selvfølgelig med mulighed for udluftning bagved og så skal de ikke være dybere end 45cm. __________________ Stuebiografen med stil og power i ét
|