| Sendt: 24 Juni 2026 kl. 14:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er gået lidt sommerferie i den her, forstået på den måde, at jeg ikke arbejder på Equilibrium Enigma højttalerne lige i øjeblikket
Jeg har dog lavet nogle mindre forbedringer på resten af anlægget - og én større forbedring!
De mindre forbedringer lader vi ligge (de er ikke interessante i dette forum), men for en uges tid siden fik jeg fat på en virkeligt god streamer, som jeg er ved at lytte mig ind på
Jeg vender tilbage til såvel selve højttalerne som den nye streamer og dens dyder på et senere tidspunkt - lige nu vil jeg blot ønske alle læsere af tråden en RIGTIGT GOD SOMMER! __________________ mvh
AKSA
"Life is too short for over-expensive hi-fi pretending to be high-end"
|