| Forfatter |
|
Otto J Branchemedlem

Dynaudio
Bruger siden: 04 Marts 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3050
|
| Sendt: 28 Maj 2007 kl. 17:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
brasch skrev:
|
burde alle så ikke være lige langt i næste generation, når nu pioneer endelig har ramt 1080p?
|
|
|
Ik' forstået? __________________ Otto Jørgensen, Dynaudio A/S
|
| Til top |
|
| |
Tommy21 Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juli 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 597
|
| Sendt: 28 Maj 2007 kl. 18:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
´hvis man går ud fra at man kan købe en 507xd her og nu til under 20k og en 508 til 35k her og nu, (eller når den kommer) så er det da ikke at sammenligne pærer og bananer, men jeg sammenlignere "her og nu" prisen på de 2 modeller
så vidt jeg ved har der hver gang en ny model er kommet er prisen gået ned ikke op som denne gang.
Tommy __________________ Setup
MartinLogan Vantage, Motif, Fresco i, encore TF
Parasound A21
Parasound C1 Processor
Oppo Bdp-95
Ps3, xbox 360, Wii, PsP
|
| Til top |
|
| |
lunddal Forum Bruger

Bruger siden: 02 Februar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 815
|
| Sendt: 28 Maj 2007 kl. 18:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tommy21 skrev:
så vidt jeg ved har der hver gang en ny model er kommet er prisen gået ned ikke op som denne gang.
|
|
|
Vejledende pris på 507XD er 37.000, så 508XD er da 2.000 billigere.
|
| Til top |
|
| |
Tommy21 Forum Bruger

|
| Sendt: 29 Maj 2007 kl. 15:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
ok.
__________________ Setup
Parasound A21
Parasound C1 Processor
Oppo Bdp-95
Ps3, xbox 360, Wii, PsP
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 29 Maj 2007 kl. 20:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
AV Precision skrev:
brasch skrev:
|
burde alle så ikke være lige langt i næste generation, når nu pioneer endelig har ramt 1080p?
|
|
|
Ik' forstået?
|
|
|
nevermind __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
Go4it Forum Bruger

Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1186
|
| Sendt: 01 Juni 2007 kl. 13:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
lunddal Forum Bruger

Bruger siden: 02 Februar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 815
|
| Sendt: 01 Juni 2007 kl. 17:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu er der jo andet i en skærm en bare opløsning.
|
| Til top |
|
| |
Ayla Forum Bruger

Bruger siden: 08 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 304
|
| Sendt: 01 Juni 2007 kl. 17:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er et underligt design godt nok:  Det fly på kom jeg ind på, hvis jeg klikkede på linket i min subscribe mail :) __________________ /Martin
|
| Til top |
|
| |
Tommy21 Forum Bruger

|
| Sendt: 01 Juni 2007 kl. 18:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
kan også fås til 19440dkr i tyskland, plus forsendelse.
http://www.preissuchmaschine.de/psm_frontend/main.asp?suche= th50pz700
glæder mig til at se om pioneers bliver den kæmpe prisforskel værd hvis prisen bliver ca det dobbelte.
Tommy __________________ Setup
Parasound A21
Parasound C1 Processor
Oppo Bdp-95
Ps3, xbox 360, Wii, PsP
|
| Til top |
|
| |
texe Forum Bruger

Bruger siden: 11 April 2007 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 401
|
| Sendt: 03 Juni 2007 kl. 02:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
frozen Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juni 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 17
|
| Sendt: 03 Juni 2007 kl. 18:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle
Har læst jeres beskeder frem og tilbage og syntes lige jeg ville hilse på. Tror der er mange der følger med og som gerne vil være med på et fælleskøb på de nye pioneer når den tid kommer hvor vi kan få fingre i det nye udstyr. Har set en del efterhånden og der er ingen tvivl om at pioneer efter min opfattelse er nummer 1 når det gælder plasma Desværre er prisen bare hamrende afskrækkende så glæder mig til at finde frem til hvad det ender med prismæssigt så jeg kan finde frem til hvor længe jeg skal leve af paste og vand fra hanen. __________________ Brian
|
| Til top |
|
| |
Fremmede Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger
Bruger siden: 07 Oktober 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 450
|
| Sendt: 03 Juni 2007 kl. 23:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg finder Pioneers pris ganske utålelig! Tænk på, at det er et produkt der er forældet om ganske få år. Hvorfor så smide så mange penge i det? 
I München så jeg både Pioneer og Panasonic demonstreret. Begge 1080p! Ingen tvivl om at der var et godt billede på Pioneer. Det var simpelthen enestående. - Indtil jeg kiggede på Panasonic.!
TH-50PZ700E et formidabelt tv. Fuld på højde med Pioneer. Jeg foretrak faktisk billedet på Panasonic. Jeg har netop bestilt et Panasonic. Jeg finder ingen grund til at betale næste 20000 kr for et navn ( Pioneer) , når det er billedkvalitet jeg er ude efter. 
mvh
|
| Til top |
|
| |
Go4it Forum Bruger

Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1186
|
| Sendt: 03 Juni 2007 kl. 23:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fremmede skrev:
|
Jeg finder Pioneers pris ganske utålelig! Tænk på, at det er et produkt der er forældet om ganske få år. Hvorfor så smide så mange penge i det? 
I München så jeg både Pioneer og Panasonic demonstreret. Begge 1080p! Ingen tvivl om at der var et godt billede på Pioneer. Det var simpelthen enestående. - Indtil jeg kiggede på Panasonic.!
TH-50PZ700E et formidabelt tv. Fuld på højde med Pioneer. Jeg foretrak faktisk billedet på Panasonic. Jeg har netop bestilt et Panasonic. Jeg finder ingen grund til at betale næste 20000 kr for et navn ( Pioneer) , når det er billedkvalitet jeg er ude efter. 
mvh |
|
|
Dejligt med lidt provokation  men for mit vedkommende er det ikke mærket Pioneer der er altafgørende - det er kun billedkvaliteten, og ikke andet  Og det vil glæde mig hvis Panasonic er bedre og billigere...
|
| Til top |
|
| |
texe Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Juni 2007 kl. 01:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu ville jeg ikke smide penge efter TH-50PZ700E, når 750 er rundt om hjørnet. Viser det sig at selv TH-50PZ700E er bedre en G8 må det da siges at være meget positivt. Jeg skal dog se det før jeg tror på det  Mit umiddelbare indtryk er at G8 bliver den nye konge. 2nd to none. Hvis blot Panasonic lægger sig på linje med den kommende Pioneer-generation, må det siges at være mere end fantastisk. Med deres pris kontra Pioneers ville de fleste antageligt vælge Panasonic hvis forskellen bliver marginal. Meeeeen, lad os nu se hvad der sker. Spændende bliver det i hvert fald.
|
| Til top |
|
| |
Mortino Forum Bruger

Bruger siden: 10 Maj 2007 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 20
|
| Sendt: 04 Juni 2007 kl. 20:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu vi snakker om andre konkurrenter...
Jeg var inde i hifi-klubben forleden. De havde netop fået et af de nye Samsung LCD hjem i forretningen - nærmere betegnet 52" modellen Le-52m86bd http://www.jaman.dk/product.asp?product=305
Jeg har altid svoret til plasma og har i lang tid nu glædet mig til G8 udkommer, men må indrømme jeg er kommet i tvivl, siden jeg så kvaliteten af billedet på denne skærm. Skærmbilledet jeg så på havde stofa som signalkilde og selv med denne kilde stod billedet KNIVSKARPT, farverne var i top, sortniveauet var rigtig imponerende, og ja selve helheden ved billedeoplevelsen var nærmest fejlfri - i hvert fald efter min opfattelse.
Har set mange LCD fjernsyn gennem tiderne, og har aldrig rigtig været imponeret i forhold til plasma, men denne gang var altså klart en overraskelse og undtagelse. Samtlige af de tidligere LCD modeller jeg har set har bl.a. også haft problemer med responstiden, når der er hurtige bevægelser. Denne model havde intet efterslør overhovedet.
Er der nogen af jer, der har set dette tv live? Vil gerne høre jeres mening, og evt. kritik af ovenstående. Måske der jo er nogle ting jeg har overset, da jeg bedømte... Men glæder mig selvfølgelig stadigvæk til det blir G8-tid, og man kan lave en ordentlig sammenligning
|
| Til top |
|
| |
luis figo Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 456
|
| Sendt: 04 Juni 2007 kl. 20:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Fremmede Lukket konto

|
| Sendt: 04 Juni 2007 kl. 22:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kunne folk ikke bare følge deres sunde fornuft. Gå ud og kig på skærmene! Hvad er ens personlige preferencer? Hvad er et godt billede? Til ens stue og ens andet udstyr. Hvad er godt hos naboen er ikke nødvendigvis det bedste hos en selv!
Jeg synes, der er en tendens til, at for mange kigger på navnet frem for kvaliteten. Lad dog være med at hylde Pioneer for at være så enestående. Det er det ikke! Pioneer er en god skærm, men det er a,b,c og f sikkert også. Analogt med biler; Mercedes er da dejlig, men BMW eller Audi er da også godt. Toyota, Peugeot, Lada, Skoda, Volvo, VW, m.fl. er jo også biler!
mvh
|
| Til top |
|
| |
texe Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Juni 2007 kl. 00:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mortino: Jeg har set den omtalte skærm. Umiddelbart så det særdeles fornuftigt ud, men det er sammenlignet med de andre nuværende skærme som er på markedet. Vi er nødt til at se hvad 8G kan, og lave en head-to-head, før vi erklære en vinder. Men jeg giver dig ret i, at det potentielt kunne være en konkurrent. Personligt fandt jeg prisen og de to ekstra tommer mest tiltalende på Samsung TVet  Faktisk er det ikke kun en head-to-head, men en head-to-head-to-head vi skal have gang i når tid er. Vi må jo ej forglemme Panasonics 50PZ750U Plasma! Jeg kan dårligt vente med at se de 3 ovennævnte mod hinanden. The winner takes it all  
|
| Til top |
|
| |
Fremmede Lukket konto

|
| Sendt: 05 Juni 2007 kl. 00:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvem snakker om 50PZ750U? Her er jeg vist bagud! Modellen 700 er netop kommet på markedet. Jeg har ikke hørt om en 750 Hvad er nu det.
Ja, der kommer også en G9 fra Pioneer!
|
| Til top |
|
| |
Fremmede Lukket konto

|
| Sendt: 05 Juni 2007 kl. 00:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sorry! Jeg sover. Alle de tal! Ja, selvfølgelig kommer der en 50PZ750U. Er kommet i Staterne til en vejledende pris på 3995$! 22K kr.
Den må lande i dk når som helst. Jeg har vist en bestilling der skal ændres
|
| Til top |
|
| |