| Forfatter |
|
Yoshimura Forum Bruger

Bruger siden: 04 Juli 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 404
|
| Sendt: 12 Juli 2007 kl. 14:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor finder man de billigste 7. g'er? Speakers Corner i København sælger 507XD for 21.500,- Er det en god pris, eller fås det billigere andetsteds?
__________________ Pathos Logos // Esound E5 Signature Edition // PURE DRX 702 // GamuT L5 // Analog Research Gold Raincoat Reference RCA + XLR // S.O.S. interconnect // Teflar ell. Xindak ht. kabler
|
| Til top |
|
| |
oo27 Forum Bruger

Bruger siden: 15 August 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 444
|
| Sendt: 12 Juli 2007 kl. 15:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
i dk: hifipriser.dk eller pricerunner.dk
i tyskland: idealo.de __________________ Samsung LE-32R51B
Samsung HT-P70
|
| Til top |
|
| |
lennon Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2005
Status: Offline Indlæg: 1076
|
| Sendt: 12 Juli 2007 kl. 16:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
oo27 skrev:
|
i tyskland: idealo.de
|
|
|
Vil lige gøre opmærksom på denne "fysiske" butik i Hamburg, - hvor man altså selv kan køre ned og hente varen.Der skal mailes/ringes , for at få en aktuel pris : http://plasmacity.de/
|
| Til top |
|
| |
boffer24 Forum Bruger

Bruger siden: 15 September 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 93
|
| Sendt: 12 Juli 2007 kl. 17:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er skærmen i hus 
Kom lige en dag før tid 
|
| Til top |
|
| |
texe Forum Bruger

Bruger siden: 11 April 2007 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 401
|
| Sendt: 12 Juli 2007 kl. 17:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du skal endelig ikke være genert med billederne! Hvad har bæstet den kostet dig? 5080 er den billigste 50" overhovedet, right? Anyhow, anywho. Tillykke med det
|
| Til top |
|
| |
boffer24 Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Juli 2007 kl. 17:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg måtte slippe 35k og jeg ved godt at mange vil sige at jeg kunne have fået det billigere hvis jeg havde ventet eller købt det i Tyskland men jeg kunne ikke vente en dag mere 
Nu står det her og min bror kommer forbi lige om lidt for at hjælpe mig med at smide det op på væggen...
Billeder og første indtryk kommer snart 
|
| Til top |
|
| |
elmfelt Forum Bruger

Bruger siden: 27 August 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 69
|
| Sendt: 12 Juli 2007 kl. 18:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kanon og tillykke 
Vi er sikkert mange der godt vil høre nærmere (allerede i aften) __________________ I stuen: AV-P. kalibreret Pioneer PDP-428XD, Receiver Yamahe RX-V1800, Blue Ray Yamaha 1900, HDD Panasonic DMR-EH58
Højt. Yamaha 225 PMD Series
I køkken: NAD 325BEE, 525BEE & Dali Elegance.
|
| Til top |
|
| |
Ayla Forum Bruger

Bruger siden: 08 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 304
|
| Sendt: 12 Juli 2007 kl. 18:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke til alle jer der har købt en af de nye Pioneer 8G
Jeg var selv henne og se den i dag. Var ikke super imponeret, men det er ikke til at bedømme i dagslys og med SD materiale.
Jeg skal forbi igen med min bærbar og en ordentlig bunke HD film (720p/1080p), har jeg aftalt med dem. Det bliver den rigtige test for mig
Jeg kunne dog se at de sorte bjælker forsvandt ind i rammen ind imellem, mens de var meget mere grå på Panasonic PZ700 skærmen. __________________ /Martin
|
| Til top |
|
| |
oo27 Forum Bruger

Bruger siden: 15 August 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 444
|
| Sendt: 12 Juli 2007 kl. 18:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
lennon skrev:
oo27 skrev:
|
i tyskland: idealo.de
|
|
|
Vil lige gøre opmærksom på denne "fysiske" butik i Hamburg, - hvor man altså selv kan køre ned og hente varen.Der skal mailes/ringes , for at få en aktuel pris : http://plasmacity.de/
|
|
|
Jeps der er også www.el-maxi.de der ligger i Flensborg så det er endnu tættere på der har de en 507XD til 2250 euro
Tillykke med din nye 8G - fortæl endelig lidt førstehåndsindtryk. __________________ Samsung LE-32R51B
Samsung HT-P70
|
| Til top |
|
| |
texe Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Juli 2007 kl. 18:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ah man bliver pokkers ivrig når man hører om det TV. Det bliver spændende at se de første billeder! Det er synd at der ikke er mere knald på recordere.dk's fælleskøb, men det forventede vi nu engang heller ikke efter Pioneers statement. Ayla: Du røg på septembers FHD model ikke sandt? At det kan blive meget bedre er der vel næppe nogle som tror på!  Lad os håbe at os andre dødelige kan få et 508/5080 til under 30k inden alt for længe. Jeg går helst ikke 2008 i møde uden et TV og fandeme nej om man gider tage til takke med et 507 efter alt den ros G8 har fået 
|
| Til top |
|
| |
boffer24 Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Juli 2007 kl. 19:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu er det sat til 
Øv hvor er det fedt...Out-of-the-box står billedet umiddelbart perfekt. Det er lige før jeg ikke har lyst til at røre ved ndstillingerne. Alm. tv står ualmindelig godt, fuldt på højde med mit PV60 hvis ikke bedre og det syntes jeg så rigtig godt ud i forvejen.
Nu har jeg kun lige testet kort med Superman Returns på blu-ray og jeg må indrømme at jeg ikke kan forestille mig at det kan blive bedre. Næsten som at se ud af et vindue. Jeg tester lige videre med HDDVD og alm.dvd....Vender tilbage senere hvis jeg kan løsrive mig 
|
| Til top |
|
| |
texe Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Juli 2007 kl. 19:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
BILLEDER!
|
| Til top |
|
| |
boffer24 Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Juli 2007 kl. 20:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Billeder kommer snart...
HDDVD og alm. dvd sparker også røv...Jeg har bemærket en lille hyletone når der ikke er anden lyd. Ikke noget vanvittigt men den er der. Måske er det fordi skærmen er helt ny og at den lige skal "køres til". Det må tiden jo vise...
|
| Til top |
|
| |
Smurf Forum Bruger

Bruger siden: 04 Marts 2007 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 137
|
| Sendt: 12 Juli 2007 kl. 20:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
boffer24 skrev:
|
Billeder kommer snart...
HDDVD og alm. dvd sparker også røv...Jeg har bemærket en lille hyletone når der ikke er anden lyd. Ikke noget vanvittigt men den er der. Måske er det fordi skærmen er helt ny og at den lige skal "køres til". Det må tiden jo vise.
|
|
|
Misundelse er jo en grim ting men damn jeg glæder mig til at høre mere ligesom RIGTIGT mange andre herinde fra dine oplevelser og gerne lidt om hyletonen fortager sig lidt over tid (jeg er bare ikke god til hyletoner sikkert fordi man har haft 3984238 høreprøver pga- dårlige øre med tiden) :)
|
| Til top |
|
| |
Otto J Branchemedlem

Dynaudio
Bruger siden: 04 Marts 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3050
|
| Sendt: 12 Juli 2007 kl. 23:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
boffer24 skrev:
|
Nu har jeg kun lige testet kort med Superman Returns på blu-ray og jeg må indrømme at jeg ikke kan forestille mig at det kan blive bedre.
|
|
|
Så skulle du se hvordan det ser ud når tv'et får lov at vise hvad det kan... __________________ Otto Jørgensen, Dynaudio A/S
|
| Til top |
|
| |
texe Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Juli 2007 kl. 18:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg var i FONA i Lyngby storcenter i dag og så på deres 50" skærme. De har fjernet 507 fra udstillingen, sandsynligvis pga. de skal have G8 op og hænge. Stadig hang der en 50" Samsung skærm og en SONY. Jeg tror sidstnævnte var en Bravia-model. Begge kørte HD materiale. Samsung var til at dø af grin over, men SONY skærmen var fantastisk, til trods for det hæslige design. Det bliver super fedt at få en 508(0) op ved siden af til sammenligning. Jeg synes gennemgående vi mangler at se G8 op imod andre skærme nemlig.
Som flere allerede har udtrykt: det er svært at forestille sig at det kan blive meget bedre!!
|
| Til top |
|
| |
Rasmus Larsen Branchemedlem

Flatpanels.dk
Bruger siden: 05 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 962
|
| Sendt: 13 Juli 2007 kl. 18:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
texe skrev:
Jeg var i FONA i Lyngby storcenter i dag og så på deres 50" skærme. De har fjernet 507 fra udstillingen, sandsynligvis pga. de skal have G8 op og hænge. Stadig hang der en 50" Samsung skærm og en SONY. Jeg tror sidstnævnte var en Bravia-model.
|
|
|
Samtlige af Sonys Tv går under Bravia brandet  __________________ www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
|
| Til top |
|
| |
texe Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Juli 2007 kl. 18:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Haha okay, det var jeg ikke klar over, jeg troede Bravia blot var et af de nye skud på stammen.
Hvilken specifik model det så har været ved jeg ikke, men flot så det ud.
|
| Til top |
|
| |
Tommy21 Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juli 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 597
|
| Sendt: 13 Juli 2007 kl. 20:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
texe Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Juli 2007 kl. 20:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har ikke engang set den mindre 5080-model til den pris nogle steder. Noget af et scoop at være franskmand  Det er i hvert fald et prisniveau jeg ville være med på. Bon Bon.
|
| Til top |
|
| |