| Forfatter |
|
hilfiger Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 26
|
| Sendt: 16 Juli 2007 kl. 19:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Texe har set det til 13999 hos elgiganten via deres hjemmeside.
|
| Til top |
|
| |
texe Forum Bruger

Bruger siden: 11 April 2007 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 401
|
| Sendt: 16 Juli 2007 kl. 19:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg skulle selvf. have været mere specifik. Undskyld. Jeg mente billigste 507 med fysisk butik    Men tak alligevel ;)
|
| Til top |
|
| |
Tommy21 Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juli 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 597
|
| Sendt: 19 Juli 2007 kl. 20:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Smurf Forum Bruger

Bruger siden: 04 Marts 2007 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 137
|
| Sendt: 19 Juli 2007 kl. 20:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja 10.000 i forskel på dk pris sådan cirkus det er da vist værd at tage med, eneste minus er reklamtioner :)
|
| Til top |
|
| |
Tommy21 Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Juli 2007 kl. 21:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja, men på den anden side så er den pris ikke så langt fra den svenske på ca 31k, så den skal længere ned i tyskland før jeg hopper på.
Men mon ikke priserne kommer ned hurtigt når de har solgt ud af 7g. De har jo heller ikke 8g de fleste steder endnu, så den skal jo nok lige "på gaden" inden vi ser prisfald.
__________________ Setup
MartinLogan Vantage, Motif, Fresco i, encore TF
Parasound A21
Parasound C1 Processor
Oppo Bdp-95
Ps3, xbox 360, Wii, PsP
|
| Til top |
|
| |
Smurf Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Juli 2007 kl. 21:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Man har vel lov at drømme? :)
Spørgsmålet er også hvad introduktions prisen har været i fx England og Tyskland så får man nok et ok billedet er hvad de kan falde i prisleje cirkus, det danske afgifts system er jo som ofte med til at sætte lidt andre standarder her i landet 
|
| Til top |
|
| |
Tommy21 Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Juli 2007 kl. 21:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvilket afgiftssystem???
__________________ Setup
Parasound A21
Parasound C1 Processor
Oppo Bdp-95
Ps3, xbox 360, Wii, PsP
|
| Til top |
|
| |
texe Forum Bruger

Bruger siden: 11 April 2007 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 401
|
| Sendt: 19 Juli 2007 kl. 21:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg troede netop ikke vi skulle forvente noget nævnbart prisfald på G8 lige foreløbig?
|
| Til top |
|
| |
lunddal Forum Bruger

Bruger siden: 02 Februar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 815
|
| Sendt: 20 Juli 2007 kl. 10:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Smurf skrev:
Ja det er jo ment inddirekte. For det skal jo ligge i prisen, hvis der er defekt eller ting der skal laves uden beregning for kunden indenfor 2 år
(reklamationsretten). Der er vel ingen af os der er så naive og tro producenterne betaler det gilde - det er kalkuleret med ind i prisen ikke med så
stor en del som de danske afgifter men det er den del. |
|
|
Undskyld at jeg svarer så sent, men der er to års reklamationsret i hele EU. Derudover har vi svjv. ikke haft nævneværdige afgifter på tv m.m.
siden engang i 80'erne.
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 20 Juli 2007 kl. 10:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
lunddal skrev:
Smurf skrev:
Ja det er jo ment inddirekte. For det skal jo ligge i prisen, hvis der er defekt eller ting der skal laves uden beregning for kunden indenfor 2 år (reklamationsretten). Der er vel ingen af os der er så naive og tro producenterne betaler det gilde - det er kalkuleret med ind i prisen ikke med så stor en del som de danske afgifter men det er den del.
|
|
|
Undskyld at jeg svarer så sent, men der er to års reklamationsret i hele EU. Derudover har vi svjv. ikke haft nævneværdige afgifter på tv m.m. siden engang i 80'erne. |
|
|
synes ellers der er nævneværdige afgifter på næsten alt her i landet, om ikke andet så er der moms __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
Mr. Anderson Forum Bruger

Bruger siden: 30 Marts 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 343
|
| Sendt: 20 Juli 2007 kl. 13:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
boffer24 skrev:
|
Hehe det er også første gang jeg prøver...Jeg kigger lige på det senere...
|
|
|
Hvordan er tilfreds heden med dit nye Pioneer end til videre så? 
Kommer der lidt flere billeder snart til os andre misunderlige folk  __________________ Min Bio
|
| Til top |
|
| |
Smurf Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Juli 2007 kl. 15:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
lunddal skrev:
Smurf skrev:
Ja det er jo ment inddirekte. For det skal jo ligge i prisen, hvis der er defekt eller ting der skal laves uden beregning for kunden indenfor 2 år (reklamationsretten). Der er vel ingen af os der er så naive og tro producenterne betaler det gilde - det er kalkuleret med ind i prisen ikke med så stor en del som de danske afgifter men det er den del.
|
|
|
Undskyld at jeg svarer så sent, men der er to års reklamationsret i hele EU. Derudover har vi svjv. ikke haft nævneværdige afgifter på tv m.m. siden engang i 80'erne. |
|
|
Jo men der er vel stor forskel for en som forbruger om man skal sende en skærm til tyskland eller til københavn når man selv bor i dk, her tænker jeg i kr. og afgifterne er moms og jo det er en afgift og 25 % er jo en del højt, selvom andre EU lande så småt er på vej med momsen ligger vi stadig pænt oppe i det felt.
|
| Til top |
|
| |
Tommy21 Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Juli 2007 kl. 15:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
de har 19% moms i tyskland mod vores 25, det kan vel ikke retfærdiggøre end merpris på 11.000, hvad med sverige der er momsen den samme som i dk.
Den der med momsen holder jo slet ikke som argument for hvorfor det er dyrere i dk,.
Det der med at det er billigere at sende tvet inde for dk i tilfælde af rep. den holder jo heller ikke.
Det er jo ikke billigere hvis ikke man bor i DK. Altså kunne man bruge nøjagtig samme argument hvis man boede i tyskland var det jo "billige" at sende inden for tyskland.
Ja det er sikkert "lettere" med rep. hvis det er købt i dk og man SELV bor i dk. Men det holder da slet ikke som argument for at det skal være dyrere her.
Gør som mig FLYT TIL SVERIGE __________________ Setup
Parasound A21
Parasound C1 Processor
Oppo Bdp-95
Ps3, xbox 360, Wii, PsP
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Juli 2007 kl. 17:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tommy21 skrev:
|
de har 19% moms i tyskland mod vores 25, det kan vel ikke retfærdiggøre end merpris på 11.000, hvad med sverige der er momsen den samme som i dk.
Den der med momsen holder jo slet ikke som argument for hvorfor det er dyrere i dk,.
Det der med at det er billigere at sende tvet inde for dk i tilfælde af rep. den holder jo heller ikke.
Det er jo ikke billigere hvis ikke man bor i DK. Altså kunne man bruge nøjagtig samme argument hvis man boede i tyskland var det jo "billige" at sende inden for tyskland.
Ja det er sikkert "lettere" med rep. hvis det er købt i dk og man SELV bor i dk. Men det holder da slet ikke som argument for at det skal være dyrere her.
Gør som mig FLYT TIL SVERIGE
|
|
|
der er sgu for mange svenskere
__________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
frozen Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juni 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 17
|
| Sendt: 20 Juli 2007 kl. 20:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Springer lige lidt i det men måske der er nogen der kan svare på følgende:
Kan man istedet for at købe selector fra TDC nøjes med kortet, sætte dette i fjernsynet (aner ikke om der overhovedet er indgang til det) og vupti så fungerer det på samme måde når blot jeg køber XD modellen eller er jeg helt galt på den? Hvis man kan er der evt. nogen funktioner man evt. ikke vil kunne bruge?
__________________ Brian
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Juli 2007 kl. 21:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
frozen skrev:
|
Springer lige lidt i det men måske der er nogen der kan svare på følgende:
Kan man istedet for at købe selector fra TDC nøjes med kortet, sætte dette i fjernsynet (aner ikke om der overhovedet er indgang til det) og vupti så fungerer det på samme måde når blot jeg køber XD modellen eller er jeg helt galt på den? Hvis man kan er der evt. nogen funktioner man evt. ikke vil kunne bruge?
|
|
|
du kan ikke bruge en dvb-t tuner til dette. Så skal du finde et tv med dvb-c tuner, bla loewe og metz laver det. men jeg mener ikke du kan bruge hverken cinema eller tv guide, kun se kanalerne __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
Granholm Forum Bruger

Bruger siden: 05 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 585
|
| Sendt: 20 Juli 2007 kl. 22:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg var inde og se de nye skærme hos KT i går. Fine skærme, men syntes stadig der mangler noget nuancering i det mørke - dog meget bedre end feks en phillips skærm der hang derinde hvor mørkt hår nærmest lignede en sort hat. Måske det skyldes baggrundslys udefra. Men sort er godt nok sort hatten af for det. Det ville bare være rart med lidt bedre nuancering. Er CRT bare stadig bedre her? Eller har demoen ikke ydet skærmen retfærdighed??
Farver generelt var dog rigtigt gode (levende og naturtro - specielt hudfarver virkede ægte i modsætning til nogle LCD skærme jeg har kigget på tidligere)
Mvh
|
| Til top |
|
| |
frozen Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juni 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 17
|
| Sendt: 20 Juli 2007 kl. 22:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
takker brasch
Hvrofor skulle det da også være nemt  __________________ Brian
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Juli 2007 kl. 22:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
frozen skrev:
|
takker brasch
Hvrofor skulle det da også være nemt 
|
|
|
sådan er det med monopoler __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Juli 2007 kl. 22:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Granholm skrev:
|
Jeg var inde og se de nye skærme hos KT i går. Fine skærme, men syntes stadig der mangler noget nuancering i det mørke - dog meget bedre end feks en phillips skærm der hang derinde hvor mørkt hår nærmest lignede en sort hat. Måske det skyldes baggrundslys udefra. Men sort er godt nok sort hatten af for det. Det ville bare være rart med lidt bedre nuancering. Er CRT bare stadig bedre her? Eller har demoen ikke ydet skærmen retfærdighed??
Farver generelt var dog rigtigt gode (levende og naturtro - specielt hudfarver virkede ægte i modsætning til nogle LCD skærme jeg har kigget på tidligere)
Mvh
|
|
|
om crt er bedre ved jeg nu ikke, det kommer vel an på modellen, men fladskærmene virker lidt mere følsomme __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |