Forfatter |
|
sigaard Forum Bruger

Bruger siden: 20 Januar 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 284
|
Sendt: 08 April 2006 kl. 10:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
rigtigt nice.. og lækkert med ledningerne der er trukket i kælderen.. det er fandme iorden..
sigaard __________________ Min Bio..
Min Filmsamling..
|
Til top |
|
|
-jan- Forum Bruger

Bruger siden: 14 September 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 467
|
Sendt: 11 April 2006 kl. 21:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
så har muldvarpen igen set lyset - denne gang et sæt contouer 3,3.
Nu er det endelig contouer hele vejen rundt og lyden... eminent! (det tog mig dog 4-5 uger at finde nogle tilsvarende til fronterne, jeg var flere gange tæt på at klikke på købsknappen på KTradioes side, men det havde jo resulteret i nyt køb af fronter også...det er en skruen uden ende.)

|
Til top |
|
|
kyhn Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3396
|
Sendt: 11 April 2006 kl. 21:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
 nu begynder det at ligne noget, så mangler du jo bare lidt effekt nå ja og så den ekstra sub
|
Til top |
|
|
-jan- Forum Bruger

|
Sendt: 11 April 2006 kl. 21:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
-jan- Forum Bruger

|
Sendt: 21 April 2006 kl. 18:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
ak ak..så blev mine audience 82 solgt. De bliver afhentet i weekenden. Kender i ikke det, at man gerne vil sælge, men når salget er en realitet bliver man pludselig endnu gladere for sine kære ejendele..
Jeg sidder i sorgens tilstand og tager afsked med dem, de spiller jo næsten for godt til at blive solgt, men der skal jo noget til for at hjulene drejer rundt.

|
Til top |
|
|
lau16 Forum Bruger

Bruger siden: 11 August 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 335
|
Sendt: 21 April 2006 kl. 18:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
-jan- skrev:
ak ak..så blev mine audience 82 solgt. De bliver afhentet i weekenden. Kender i ikke det, at man gerne vil sælge, men når salget er en realitet bliver man pludselig endnu gladere for sine kære ejendele.. Jo da alt for godt!
Jeg sidder i sorgens tilstand og tager afsked med dem, de spiller jo næsten for godt til at blive solgt, men der skal jo noget til for at hjulene drejer rundt. Præsis 

|
|
|
__________________ MARANTZ SR5500
NAKAMICHI PA5EII
H/K SIGNATURE 1.3
PIONEER DV-686AV-S
PIONEER DVR-550HX-S
AUDIOVECTOR M3 SUPER
AUDIOVECTOR AV3CI SUPER
JBL CONTROL 1
TMC WHITE & YELLOW
VDH CLEARWATER X2
|
Til top |
|
|
ManicMiner Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3488
|
Sendt: 21 April 2006 kl. 21:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kender bare så altfor godt følelsen, og om det var noget man var riktig glad for er det ikke sikkert at man nogen gang kommer helt over det. Jeg har selv feks købt Evidence 470 to ganger, og har fremdeles et par Cerwin Vega DC12 stående til en gang når nostalgien tager overhånd __________________ Min Heimekino
PB12 Plus brugeromtale
Inside The Whale
|
Til top |
|
|
ManicMiner Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3488
|
Sendt: 21 April 2006 kl. 21:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
-jan- Forum Bruger

|
Sendt: 17 Maj 2006 kl. 16:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
tjaa.. det har ikke så meget med min bio at gøre endnu, men jeg syntes alligevel i skal se min nye 8" TFT touch schreen. Pt. skal den i min båd og fungere som kortplotter. Til vinter skal den fungere som skærm for min htpc.
Den virker umiddelbart ikke så plasticagtig som jeg havde frygtet. Skærmen har et super klart billede med en god kontrast.
Den kan også tage tv kanaler, samt der er en del kabler med for tilslutning af diverse ting.
en lille fjernbetjening er også med? den får jeg nok ikke brugt i båden.
Touch funktionen virker utrolig godt, der medfølger en cd-rom med bla. kalibreringsværktøj og andre finurligheder. I en sammenhæng med HTPC er den suveræn.
Kan klart anbefales. Pris incl. ALT (forsendelse, told, moms mv.) Kr. 1920,- skærmen sendes fra Kina - http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=464113 2178&ssPageName=MERCOSI_VI_ROSI_PR4_PCN_BIX_Stores 
|
Til top |
|
|
law! Forum Bruger

Bruger siden: 27 Februar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 28
|
Sendt: 18 Maj 2006 kl. 01:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Interessant med den 8" skærm. Faktisk leder min far efter en skærm der kan bruges i en båd til kortplotter, samt filmvisning mm. igennem en computer. Men det skal være omkring 15"-17", gerne widescreen og med en lidt større opløsning end 800x600. Touchscreen er ikke nødvendigt. Det er svært at finde skærme der kan køre på 12 volt, da de fleste har indbygget strømforsyning til 220v. Dog har vi fundet computer dele til en computer, der kan køre på 12v (uden brug af 220v convertere).
Hvis der er nogen derude, der kender til en computerskærm ca. 15"-17", der kan køre på 12V, må I meget gerne sige til, evt. i PM. Vil ikke hijack'e tråden, men når du nu selv kommer ind på skærme til både...
UPDATE: Der er nu fundet en computerskærm, der indtil videre skal køre via en inverter til 230v. Så det bruger lidt ekstra strøm desværre...
|
Til top |
|
|
sHaCk_kO Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1488
|
Sendt: 18 Maj 2006 kl. 10:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
ser godt nok lækkert ud  __________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
:o)
|
Til top |
|
|
DonJensen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1465
|
Sendt: 20 August 2008 kl. 19:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ingen nye opdateringer jbi?
|
Til top |
|
|
-jan- Forum Bruger

|
Sendt: 20 August 2008 kl. 22:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehe.. halløj Hr. donjensen Nope... ikke noget bemærkelsesvis er der sket på det sidste... Jeg nyder stadig lyden fra 7x dynaudio, og med samme setup. Du er mere end velkommen til at kigge forbi til en lytter, og måske du er så heldig at grillen samtidig er tændt....
|
Til top |
|
|
DonJensen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1465
|
Sendt: 21 August 2008 kl. 19:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
-jan- skrev:
Hehe.. halløj Hr. donjensenNope... ikke noget bemærkelsesvis er der sket på det sidste...Jeg nyder stadig lyden fra 7x dynaudio, og
med samme setup.Du er mere end velkommen til at kigge forbi til en lytter, og måske du er så heldig at grillen samtidig er tændt....
|
|
|
Skulle jeg komme på "dine" kanter, vil jeg da tage imod dit tilbud
|
Til top |
|
|
Zuko Forum Bruger

Bruger siden: 02 Februar 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 77
|
Sendt: 21 August 2008 kl. 22:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Jan,
må da nok lige tage hatten af for dit loftprojekt 
Det får mit eget projekt til at ligne det rene amatørfusk!
Stor respekt herfra   
/Danny __________________ Mein Heimbio
|
Til top |
|
|
jsp8240 Forum Bruger

Bruger siden: 31 Juli 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 27
|
Sendt: 14 Marts 2010 kl. 04:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
man bliver jo slet ikke jaloux. sådan en bio gad man da ikke at have. det er nok en af de fedeste hjemme bioer jeg har set mega kæmpe stor respekt til den og alt det arbejde der er lagt i den
__________________ yamaha skal man ha
|
Til top |
|
|