| Forfatter |
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 11 Marts 2005 kl. 17:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Medlyd skrev:
|
Jeg, klogere er jeg ikke, går ind i disse debatter, når folk og det er ikke kun Live 21, kører deres hadekampagner mod forretninger, produkter eller personer og hvis det afstedkommer, at jeg mister dig som kunde, so be it, det må dog også være andre, end brushoveder, tilladt at give bud på virkeligheden.
|
|
|
jeg tror ikke du skal opfatte, hvad Live21 skriver til dig, som en hadekampagne. Hverken mod dig, din virksomhed eller Rega.. manden skriver jo bla. at Rega er godt ift prisen.
At I så derimod ikke er enige om at den spiller falsk eller ej, det er en anden diskussion. Men lad det nu ikke gå for vidt. for som jeg ser det, så bliver I aldrig enige..
|
| Til top |
|
| |
Live21 Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
| Sendt: 11 Marts 2005 kl. 21:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bent det må sku være hårdt at være offer for så ondsindet bagvaskelse.. var det da jeg sagde det var gode produkter til prisen, eller at jeg godt kan lide dem at kæden hoppede af for dig.. se da dine produkter for det de er.. alt andet end korrekte.. men musikalske
|
| Til top |
|
| |
Medlyd Branchemedlem

Medlyd
Bruger siden: 26 August 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 680
|
| Sendt: 11 Marts 2005 kl. 21:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Witzel
En CD spiller ikke falsk, så enkelt er det.
Vi har ikke brug for Live 21`s velsignelse, vi ved godt hvad Rega kan og står for og behøver ikke at blive bekræftet i det. På den anden side behøver vi heller ikke dagligt at læse om hvor elendige Hi Fi Klubben er, hvor amatøragtige udstillerne var i Århus, hvor elendigt Rotel lyder osv. osv og slet ikke fra en der dog er en novice i Hi Fi sammenhænge, specielt ift de mennesker og firmaer han snapper efter. Det jeg kunne tænke mig, var dialoger, hvor man udvidede horisonter istedet for at lukke dem ned, hvor man kommunikerede med det formål at oplyse eller blive klogere. Jeg har ingen interesse i at have de samme meninger som Live 21, men jeg kunne håbe at debatniveauet kunne løftes til noget posetivt.
Venligst
Bent
|
| Til top |
|
| |
Kjeldsen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Online Indlæg: 9421
|
| Sendt: 11 Marts 2005 kl. 22:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Her må jeg give dig ret Bent, dog synes jeg du et kort øjeblik faldt ned på Live21's niveau.
Live21 er slet ikke den værste, her tror jeg blot han kan lide at beskrive produkter som enten eller.
Planet spiller naturligvis ikke falsk, prøv dog at beskrive med lidt mindre farvelade, så er det nemmere at tage seriøst. At Hifi klubben kun tager det billigste hjem er jo også løgn, prøv lige at nævne en dyr CV serie de ikke har hjem (og nævn venligst ikke E-serien).
Der er da ingen kæder eller butikker der har råd til at tage alt det dyreste hjem fra forskellige mærker, man har et mindre udvalg og lader ofte dyre produkter cirkulere mellem butikker.
Det er ikke en længere diskution jeg ønsker, men blot et opråb til at holde en god tone, og lade være med at slynge om sig, med ting man ikke ved noget om.
|
| Til top |
|
| |
Medlyd Branchemedlem

Medlyd
Bruger siden: 26 August 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 680
|
| Sendt: 11 Marts 2005 kl. 23:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Live 21
Bagvaskelse er noget der foregår bag ens ryg og uden ens vidende og den ros skal du have, du gemmer ikke dine guldkorn.
Til Kjeldsen.
Du har da ret, mand.
Go`weekend.
Bent
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 11 Marts 2005 kl. 23:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Live21 skrev:
|
Ronin: den klippede ved halv styrke på beethoven det kan ik være rummet.. fatter det heller ik, kender din smag og er normalt meget enig i den, og tror bestemt heller ik maltheK har grund til at være utilfreds med hans..
måske rørerne havde taget skade ? men burde stadig ik få den til at klippe.. men den har ik givet mig lyst til at aktivt opsøge en til for at se om det er det samme.. lidt doven har man lov til at være 
men den gamle beethoven var en meget anderledes speaker end strauss..
|
|
|
Det kunne godt være en defekt. Det er muligt at den gamle Beethoven er anderledes end Strauss, men aldrig har jeg hørt en Logos klippe, og her er de højttalere jeg har hørt koblet sammen med en Logos: Meadowlark Nighthawk, Vienna Acoustics Strauss, Eben X-centric, Dali Euphonia MS4 og MS5, Acoustic Energy Reference, Avantgarde Acoustics, B&W Nautilus 802, og ikke en eneste af dem har givet en Logos problemer. Jeg kender jo desværre ikke hele historien bag din dårlige oplevelse, men fact remains - så meget anderledes er Beethoven heller ikke. Jeg kunne bare huske at du nævnte det med rummet dengang, så det var selvfølgelig det jeg forholdt mig til 
Hvad angør skader på rørene - godt spørgsmål, da det er forforstærkerdelen kan det jo godt have haft noget at sige, men det får vi så desværre ikke svar på!
Nå, det var vist rigeligt offtopic! __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
Live21 Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Marts 2005 kl. 23:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kjeldsen jeg skal vel ik til at ramse cv serier op ?? se på hvad der bliver solgt i usa !!! du ved jo udemærket godt at de serier der er i klubben virkelig er bunden prismæssigt
og læs lige tråden igennem.. jeg har sagt rega spiller som de selv mener det skal, uden at skele til om det er korrekt.. især planet er en af de mest farvende cd spillere på markedet, men spiller ellers godt, har endda sagt jeg kan lide den.. fatter godt i tuder over det.. at den spiller falsk lyt da på den ??? den har et tydeligt løft i den øverste bund og lidt mellemtone.. kald det korrekt hvis i vil mage til farvelade skal man lede længe efter.. men mener stadig den spiller meget musik godt, og kan godt lide den, men i får mig aldrig til at sige den spiller korrekt !!
angående min holdning til klubben, den er hverken bedre eller ringere end mange andre, de sælger l**t og lagkage, præcis som alle andre..
Det er sku sku sørgeligt at vi lever i en tid hvor alle produkter skal være ligegode, ingen bedre end andre, alt spiller ens osv osv, indtil man går ind i en butik (og her er klubben bestemt ingen undtagelse), så er deres produkter pludselig alle andre langt overlegne, ja faktisk uanset pris.. her på siden bedømmer man udstyr efter hvad det koster, hvis et par speakers koster 50 k så er de ligesågode som strauss og ms4 for de koster jo det samme..
There`s Something rotten in the state of Denmark
|
| Til top |
|
| |
vilmann Branchemedlem

Nerds
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2390
|
| Sendt: 12 Marts 2005 kl. 00:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Live21 skrev:
og læs lige tråden igennem.. jeg har sagt rega spiller som de selv mener det skal, uden at skele til om det er korrekt.. især planet er en af de mest farvende cd spillere på markedet, men spiller ellers godt, har endda sagt jeg kan lide den.. fatter godt i tuder over det.. at den spiller falsk lyt da på den ??? den har et tydeligt løft i den øverste bund og lidt mellemtone.. kald det korrekt hvis i vil mage til farvelade skal man lede længe efter.. men mener stadig den spiller meget musik godt, og kan godt lide den, men i får mig aldrig til at sige den spiller korrekt !!
|
|
|
Live21: falsk er ikke det samme som en hævning noget sted i registret.
Falsk er ganske få Hz skævt i forhold til en tone der defineres som rigtig.
Jeg tror ikke på at Rega'en spiller falsk. Jeg tror gerne på at den farver meget.
Men falsk og farvning er altså ikke det samme.
/vilmann
|
| Til top |
|
| |
Live21 Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Marts 2005 kl. 00:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
nej falsk var nok et uheldigt udtryk at bruge.. men det var den letteste måde at forklare bent hvad jeg mente.. og tror jeg har gjort min forklaring af udtrykket falsk i forbindelse med rega rimeligt klar
allerede i det første indlæg hvor bent spurgte om hvad jeg mente med falsk "Falsk: den spiller som den selv har lyst til (læs ovenstående)"
|
| Til top |
|
| |
mikkelfrost½ Udelukket fra forum

Bruger siden: 20 November 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 106
|
| Sendt: 12 Marts 2005 kl. 02:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
kan ikke fostpå denne tråd .. jeg var selv inde og se og rør (uhhhh) denne 70000 kr store nyhed og jeg fik en længe snak med en ved ikke lige hvad han hed men han var helt vil med den (ja han var fra hifi k) og han sankked om at den rummed nogle store lyd hæmligheder som han ikke måtte snakke om men som lydder kanon godt. (bliv jo lidt nysgerig) men fik ikke mere ud af ham øv .
men jeg må sige at jeg er glad for denon har selv købt en 3805 og 3910 og er suber glad for dem (fik dem ogtil 1/2 pris med 5 år garanti fedt )
og den 3805 gjore mine gamle eltax !! (ja nu får man jo høvl ) højtaler vellydene igen, de spille skam godt nu - bare ikke godt nok for har jo fået blod på tanden og vil have mere god lyd .. men er forviret over hvilke højtaler men det er jo en anden tråd.
m
|
| Til top |
|
| |
HIFI IS FUN Forum Bruger

Bruger siden: 30 November 2004 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 355
|
| Sendt: 12 Marts 2005 kl. 19:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvis i skal diskutere de ting kunne i jo lave en tråd med dette emne.for det har intet med mit indlæg at gøre.
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 12 Marts 2005 kl. 19:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
HIFI IS FUN skrev:
| hvis i skal diskutere de ting kunne i jo lave en tråd med dette emne.for det har intet med mit indlæg at gøre. |
|
|
Det har du ret i, men omvendt er der heller ikke så fantastisk meget mere at sige om dit indlæg!
Denne tråd er dog så tilpas meget off-topic at den heller må stoppe nu. Diskussioner/debatter om de respektive emner der er vendt i denne tråd kan postes under de emner hvor de hører hjemme! __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |