Emne: Vienna Acoustics Højtaler ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 14 Juni 2006 kl. 16:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
hclyd skrev:
| Ja jeg ser hvem din sponsor er, ville bare gøre de uopmærksomme opmærksomme. |
|
|
Er dét det bedste du kan komme op med?
Sådan et postulat, bekræfter egentlig godt hvad jeg tænkte om dig i starten: et r....l
Mit anlæg er købt for mine penge.
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Go4it Forum Bruger

Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1186
|
| Sendt: 14 Juni 2006 kl. 16:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Managuense skrev:
Go4it skrev:
Managuense skrev:
perejvind skrev:
| Jeg vil ikke købe højttalere fra Vienna Acoustics, for de laver ikke elektrostater. . . . |
|
|
Og af samme grund ku jeg måske godt finde på at prøve VA næste gang 
mvh
|
|
|
Hvis du er tilfreds med dine Dynaudio S 3.4, bliver du nok skuffet over VA. Dynaudio 3.4 er en fantastisk og ikke mindst neutral højttaler - og underligt nok, en meget overset/hørt højttaler (har den selv). Dynaudio går kun efter "neutral" lyd - på alle deres HTer! VA tilpasser deres "sound" til forskellige markeder = altså ikke just en neutral lyd Men smag og behag kan jo ikke diskuteres... |
|
|
Jeg er yderst tilfreds .
Og skulle jeg skifte højttaler (det kræver en ret god lotto gevinst ) blir det nok Dynaudio igen !
Denneher , Ja , Sgu 

mvh |
|
|
Jaa fint, men problemet, udover prisen på denne ht. er den kræver et stort lytterum - og højt til loftet = sikkert perfekt til det amerikanske marked apropos de forrige indlæg  Jeg vil faktisk påstå at du får bedre lyd med dine 3.4 i et "normalt" lytterum. Lytterummet har meget stor betydning for det endelige resultat - så det kan være penge ud af vinduet at købe for stort. Mine 3.4 passer f.eks. perfekt i min stue på 60 m2! Min fornemmelse er, at mange tror, at STORE højttalerer er bedre - men de kommer ofte til at "drukne" rummet = for meget energi i forhold til volume!
|
| Til top |
|
| |
Go4it Forum Bruger

Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1186
|
| Sendt: 14 Juni 2006 kl. 17:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
hclyd skrev:
| Ja jeg ser hvem din sponsor er, ville bare gøre de uopmærksomme opmærksomme. |
|
|
Vi går i små sko hva? Folk må da købe hvad de vil - uden at blive klantret for dét
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

|
| Sendt: 14 Juni 2006 kl. 17:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
hclyd skrev:
Milu skrev:
hclyd skrev:
Jeg mener alle har der egen præferencer om hvordan man gerne vil have det skal lyde, men Vienna Acoustics er alt andet end en præcis højttaler. Men der findes også dem der sværger til Cerwin Wega.
Jeg har lyttet på en Canton Vento 809 og det er den mest præcise og hurtige højttaler jeg har hørt, foruden elektrostater. Desuden kan den spille forrygende højt, og med en dynamik så man kan tabe pusten. Og man kan tapesere stuen med dem, så billige er de, i forhold til de kære VA og B&W.
Og det er en basreflex model.
|
|
|
Hej. Jeg blev nysgerrig angående de Vento 809, og var lige i dag en tur inde og høre dem. Jeg tog noget af mit eget musik med, altså noget jeg kender: Paula Cole: This Fire, track 1: smuk kvindestemme med noget af det heftigste bas der bliver lukket op for. Eric Burdon & Band: That's Live, track 4 + 8, super spil på hhv. bas og trommer, især det sidste nummer er i top hvad angår dynamik, lydbillede i bredde og dybde og det rykker bare. Dave MacKenzie: Old, New, Borrowed & Blue, track 5 + 7, dejlig åben og naturlig optagelse med god blues. Indtil videre må jeg sige, at det er nogen af de dårligste højttalere jeg har hørt! Alene DET var næsten turen værd, troede ikke man kunne smide sådan højttalere på markedet? Først Eric Burdon: skru godt op for anlægget, her skal man virkelig føle slagene på hihat, lilletrommer og storditto, lydbillede skal fortsætte ud på den anden side af højttaleren og ikke kun i midten og man skal kunne høre trommeslageren spille rundt. Via Vento 809 foregik det hele i midten, ingen dybde i billedet, følelsen af at trommeslageren løber frem og tilbage og slår på sine trommer ingen 3D effekt her. Og en Eric Burdon stemme der er meget skinger/kras, stortromme mudrer...og så den famøse dynamik som du beskriver hclyd, plop-plop absolut intet der får håret til at blafre! Nå men på med torturnumret med Paula Cole, kvindestemme i midten fint, men dog noget skinger, og så en god dyb bas på. Jeg tror ikke jeg indtil nu har hørt noget lignede, forstil jer en subwoofer der slet ikke kan følge med og forvrænger totalt, jeg troede faktisk der var noget galt med højttaleren, jeg kunne også se på sælger at den ikke var god, pinligt! Lidt blues sker der vel ikke noget med. Jo da vi fortsætter, enorm dårlig bas, smalt lydbillede, fladt lydbillede. Masser af detaljer, men de kommer aldrig rigtig fri af højttaleren, og man er aldrig i tvivl om hvor højttaleren står. Og så en finish der ikke kan følge med dagens højttalere, ALLE finér samlinger er tydelige! Nå men det var det tænkte jeg og var ved at skulle til at gå, men tror sælger selv var lidt rystet og spurgte om jeg lige havde lidt mere tid. Selvfølgelig. Så smækkede han et par Linn Ninka'er på........ Hold da fest i skuden hvor skete der noget! Tal om dynamik wow, flot bredt og dybt lydbillede, super dyb kontrolleret bas... Og det bedste af det hele musikalsk ad helvede til! Intet "her kommer jeg" nej højttalerne forsvandt bare, perfekt! Og det endda fra en noget mindre højttaler. Flot finish! Canton Vento 809: 10.000,- kr. pr. ht. Linn Ninka: ca. 6800,- kr. pr. ht. Canton fik godt nok lige bidt nosserne af... Mvh. |
|
|
Det var underligt nok, fordi forhandleren og jeg sammenlignede også de to, og det du beskriver kan slet ikke genkendes.
Jeg kommer selv fra et par dyrere modeller fra Avance, og de lød godt nok lidt pinlige i direkte sammen ligning mod Vento 809. Og som jeg fortalte forhandleren, som han også burde have gjort dig opmærksom på, så er den Vento han har, en forseriemodel, og finishen er ikke som på den færdige vare. Det er den til gengæld på de andre fra Canton han har stående, da det er serie modeller.
Men Avance er måske også det sidste rest l**t der findes?? Mærkeligt nok sidder der også Scanspeak i dem, som VA.
Hvorfor er Canton Vento 809 DC så bedømt højere end f.eks Revel F-12, Dynaudio Focus 220, B&W 703, Focal Profile 918, Elac FS 209.2, i flere udenlandske magasiner.
Hvad spiller du selv på?? Får du noget gratis, siden du kommer med sådant et indlæg?? Jeg ville da skamme mig hvis jeg var dig.
|
|
|
Én ting er sikkert, jeg har sjældent hørt så dårlig en højttaler.
Forseriemodel? Fra så stort et firma som Canton? Prøv lige selv at hør hvordan det lyder...
Alle og alt kan købes, så hvad div. magasiner siger gi'r jeg ikke noget for. Tilgengæld stoler jeg på min ører, og de var desværre ikke glade for Vento.
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 14 Juni 2006 kl. 17:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
He He
|
| Til top |
|
| |
Alex E Nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2051
|
| Sendt: 14 Juni 2006 kl. 17:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
HOLD JER TIL EMNET OG PRØV FOR ÉN GANGS SKYLD AT DEBATTERE SOM VOKSNE MENNESKER.
OPSTÅR DER MERE PERSONFNIDDER LUKKER JEG TRÅDEN PROMTE !
|
| Til top |
|
| |
hclyd Lukket konto

Lukket konto efter brugers ønske!
Bruger siden: 06 Juni 2006 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 128
|
| Sendt: 14 Juni 2006 kl. 17:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
At der er 2 der prøver at bevise, at verdens 5. største højttalerproducent, laver noget absolut skrammel, fordi deres egen yngling føles truet, er da virkeligt ikke mit problem.
Men tag og læs det her:http://www.canton.de/index.php?pg_id=36,36 klik ind på Hifi Choice England, og ikke mindst Stereophile USA, hvor han udskifter sin favorithøjttaler, Sonus Faber Cremona, til en Canton Vento 809 DC. Den er lidt dyrere den SF. Men SF er vel også noget der ikke dur til noget?
Jeg spilder min tid her, og det er for useriøst, at negativitere noget med en forudfattet mening, som kan sammenlignes med et tidligt indlæg, i den her debat, og hvorfor lånte du dem ikke med hjem?? New Hifi' rum og grej er nok ikke af en kaliper, der kan hamle op med dit.
Vienna er ikke præcis og korrekt, har set målinger, men kan spille musik, og det er vel bare det vi ønsker....fint nok..... Jeg takker af her.
__________________ www.lydcentrum.dk, www.canton.de, www.lua.de rør og matchende højttalere, med høj følsomhed.
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 14 Juni 2006 kl. 17:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa Hans 
At læse test er ikke lige mit store - men syntes det meget bedere at høre dem selv på ens set-up det må da være bedere !!! eller ?
Husk lige at det er et forum du er på - inden du giver op 
Men det kunne da være sjovt hvis du ville lave en demo aften med deres modeller - det er jo ikke så langt fra Aabenraa til Kolding 
Hilsen King-)
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

|
| Sendt: 14 Juni 2006 kl. 19:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
hclyd skrev:
At der er 2 der prøver at bevise, at verdens 5. største højttalerproducent, laver noget absolut skrammel, fordi deres egen yngling føles truet, er da virkeligt ikke mit problem.
Men tag og læs det her:http://www.canton.de/index.php?pg_id=36,36 klik ind på Hifi Choice England, og ikke mindst Stereophile USA, hvor han udskifter sin favorithøjttaler, Sonus Faber Cremona, til en Canton Vento 809 DC. Den er lidt dyrere den SF. Men SF er vel også noget der ikke dur til noget?
Jeg spilder min tid her, og det er for useriøst, at negativitere noget med en forudfattet mening, som kan sammenlignes med et tidligt indlæg, i den her debat, og hvorfor lånte du dem ikke med hjem?? New Hifi' rum og grej er nok ikke af en kaliper, der kan hamle op med dit.
Vienna er ikke præcis og korrekt, har set målinger, men kan spille musik, og det er vel bare det vi ønsker....fint nok..... Jeg takker af her.
|
|
|
1) Jeg prøver ikke at bevise noget, jeg var bare nysgerrig da du postulerede, at Vento 809 var "ih så god". Undersøgte sagen, det var den så ikke... Og hvis de var bedre jamen så havde jeg da købt dem! Var dog meget imponeret over Linn Ninka.
2) Jeg er ligeglad med test.
3) Han har meget fint udstyr stående dernede. Og rummet er veldæmpet stueagtig så der ligger problemet ikke. Men ikke altid så begejstret for at udlåne.
4) Korrekt angående Vienna...
Og jeg takker af her.
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 14 Juni 2006 kl. 20:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
heysa, nu bliver jeg nødt til at blande mig lidt i denne børnehave, undskyld hehe. Jeg har et par Vienna Baby Grand.
De spiller bare musik - så simpelt kan det siges.
Om man vil kan dertil lægges alverdens overflods tillægsord med positive dimensioner så som: dybde, bredde, åbenhed, varme, overskud, mere overskud, ud af kassen osv.
Anyway, det skal da siges at smag og behag er forskellig, heldigvis - ellers ville det vel næsten blive kedeligt med kun Dali, B&W, KEF osv.... højttalere hos brugere af dette forum.
Venligst
__________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
kontrast Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger
Bruger siden: 13 Juni 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 558
|
| Sendt: 14 Juni 2006 kl. 20:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det eneste reelle problem der er i dine indlæg, Milu, er at du synes en Linn Ninka spiller godt.  Det er stadig utroligt hvordan visse forhandlere kan få folk bildt ind at den er go når man tænker hvilke møgenheder der sidder i den. Jeg vil tro de tilsammen koster 700,- kr. Og uanset hvad, så skal der altså ordentlige enheder til for at lave go lyd - det er lidt lissom at lave go mad. Men det kan jo være at Linn og Vienna har mere tilfælles i lydfilosofi end man lige går og tror? Altså "bare det spiller musik, så er det ligemeget"... og derud ad...
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

|
| Sendt: 14 Juni 2006 kl. 20:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
kontrast skrev:
Det eneste reelle problem der er i dine indlæg, Milu, er at du synes en Linn Ninka spiller godt. Det er stadig utroligt hvordan visse forhandlere kan få folk bildt ind at den er go når man tænker hvilke møgenheder der sidder i den. Jeg vil tro de tilsammen koster 700,- kr. Og uanset hvad, så skal der altså ordentlige enheder til for at lave go lyd - det er lidt lissom at lave go mad.Men det kan jo være at Linn og Vienna har mere tilfælles i lydfilosofi end man lige går og tror? Altså "bare det spiller musik, så er det ligemeget"... og derud ad...
|
|
|
Om de enheder så kostede 25 øre ville ja da være ligeglad med! (Men så kan man jo diskutere om de så bør koste det de gør).
Hehe, det kan da egentlig godt være Vienna og Linn har lydidealer til fælles. Jeg var meget imponeret over de små Ninka'er de spillede musik ikke lyde. Og det er det JEG vil have, kunstneren skal stå i stuen sammen med resten af bandet, jeg er ikke så interesseret i at få den sidst vejrtrækning fra trommeslageren med.
Jeg synes også mine tidligere Snell EII var ganske gode i mellemtonen og der var nok kun for 100,- enheder i!
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 14 Juni 2006 kl. 20:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
kontrast skrev:
Det eneste reelle problem der er i dine indlæg, Milu, er at du synes en Linn Ninka spiller godt. 
Det er stadig utroligt hvordan visse forhandlere kan få folk bildt ind at den er go når man tænker hvilke møgenheder der sidder i den. Jeg vil tro de tilsammen koster 700,- kr. Og uanset hvad, så skal der altså ordentlige enheder til for at lave go lyd - det er lidt lissom at lave go mad.
Men det kan jo være at Linn og Vienna har mere tilfælles i lydfilosofi end man lige går og tror? Altså "bare det spiller musik, så er det ligemeget"... og derud ad...
|
|
|
Og nu er alle enheder der er mega dyre de bedste hm .
Hifi er sgu sjovt .
Jeg laver mig en enhed og sætter den mega hørt i pris så er den god .
|
| Til top |
|
| |
perejvind Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2488
|
| Sendt: 14 Juni 2006 kl. 22:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
tarup 13 skrev:
Kim Petersen skrev:
tarup 13 skrev:
Har i prøvet at høre AC DC eller Blodhound Gang på et par elektrostater. Det lille stykke plastik flytter ikke en skid luft. |
|
|
Er det ikke lidt snæversynet? Vi er vel ikke alle til AC DC og BG (jeg er i hvert fald slet ikke), og den musik vi hører bestemmer i stor stil vores højttalersmag. Er det helt usandsynligt at dem der synes bedst om elektrostater har en anden musiksmag end din, en musiksmag der rent faktisk "klæder" et sæt elektrostater?
|
|
|
Jeg tror du misforstår mig. Min musiksmag er meget bred, jeg lytter gerne til klassisk eller Diana Krall. Jeg mener bare der er højttalere der kan spille alt (bla. Mahler) så hvorfor købe elektrostater, der kun er gode til noget musik. Prøv at sende en pb. til Novisad, han har prøvet at have elektrostater.
vh. Henrik
|
|
|
Jeg foretrækker elektrostater fordi de, efter min mening, giver den mest uforvrængede, ufarvede og rene lyd. Jeg synes simpelthen de spiller himmelsk, og jeg er solgt til elektrostater. De musikgenrer de (eventuelt) er uegnede til, hører jeg alligevel ikke. Istedet for at sende en pb til Novisad, vil jeg foreslå at man prøver at lytte til et par elektrostater. Det giver da vist lidt mere mening 
hclyd skrev:
|
|
|
|
Jeg kender ikke Cantons højttalere, men at være en af verdens største producenter er da ikke en kvalitetsbetegnelse i sig selv. At selv store producenter kan lave noget skrammel, er jo ikke noget nyt. Det har BOSE gjort i lang tid. . . .
jensen skrev:
|
Hifi er sgu sjovt .
Jeg laver mig en enhed og sætter den mega højt i pris så er den god .
|
|
|
Det er faktisk en udmærket idé, men den er ikke ny. Kabelfabrikanterne har, med stor succes, benyttet den metode i årevis.  __________________ I like techno - UNPLUGGED!
|
| Til top |
|
| |
Carstong Lukket konto

Konto lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 04 Juni 2006 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 442
|
| Sendt: 14 Juni 2006 kl. 22:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
perejvind skrev:
tarup 13 skrev:
Kim Petersen skrev:
tarup 13 skrev:
Har i prøvet at høre AC DC eller Blodhound Gang på et par elektrostater. Det lille stykke plastik flytter ikke en skid luft. |
|
|
Er det ikke lidt snæversynet? Vi er vel ikke alle til AC DC og BG (jeg er i hvert fald slet ikke), og den musik vi hører bestemmer i stor stil vores højttalersmag. Er det helt usandsynligt at dem der synes bedst om elektrostater har en anden musiksmag end din, en musiksmag der rent faktisk "klæder" et sæt elektrostater?
|
|
|
Jeg tror du misforstår mig. Min musiksmag er meget bred, jeg lytter gerne til klassisk eller Diana Krall. Jeg mener bare der er højttalere der kan spille alt (bla. Mahler) så hvorfor købe elektrostater, der kun er gode til noget musik. Prøv at sende en pb. til Novisad, han har prøvet at have elektrostater.
vh. Henrik
|
|
|
Jeg foretrækker elektrostater fordi de, efter min mening, giver den mest uforvrængede, ufarvede og rene lyd. Jeg synes simpelthen de spiller himmelsk, og jeg er solgt til elektrostater. De musikgenrer de (eventuelt) er uegnede til, hører jeg alligevel ikke. Istedet for at sende en pb til Novisad, vil jeg foreslå at man prøver at lytte til et par elektrostater. Det giver da vist lidt mere mening 
hclyd skrev:
|
|
|
|
Jeg kender ikke Cantons højttalere, men at være en af verdens største producenter er da ikke en kvalitetsbetegnelse i sig selv. At selv store producenter kan lave noget skrammel, er jo ikke noget nyt. Det har BOSE gjort i lang tid. . . .
jensen skrev:
|
Hifi er sgu sjovt .
Jeg laver mig en enhed og sætter den mega højt i pris så er den god .
|
|
|
Det er faktisk en udmærket idé, men den er ikke ny. Kabelfabrikanterne har, med stor succes, benyttet den metode i årevis. 
|
|
|
B&W gør vist også
|
| Til top |
|
| |
hclyd Lukket konto

|
| Sendt: 15 Juni 2006 kl. 16:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, janteloven virker fint. Vi kender det ikke, så det dur ikke.
Det lyder anderledes end mit, så det dur ikke.
Læse tests af personer der lever af at teste udstyr....de bliver bare betalt bag om for en god test.
Jaja tro på det, så har Canton godt nok den store tegnedreng oppe hele tiden med de fede tests, de får verden over.
Ang. de Vento 809, så fik jeg dem med fra Canton i uge 42 2005, for at få en lille interesse vagt, og stille dem op til KT-Messen. Den var lige kommet hjem fra IFA i Berlin, og var tilspillet, som det eneste sæt de havde i huset. Så det var det.
KT-Messe. Jeg stod ved indgangen til Yamaha afd. Der var flere der postulerede, at det var den bedste lyd de havde hørt på hele messen, og hvor var subwooferen henne, og et par gutter der var ude at spille, mente det var utroligt sådan en fed lyd, midt i det hele. Det blev spillet på Marantz PM 15 og SA 15 og KimberKable. Alle forhandlere der har hørt dem er begejstrede. Jeg opfordrer alle til at gå ind og læse uvildige test på canton.de
Og Milo, hvis du kun brokker dig over alle indlæg der ikke har noget af dit udstyr indblandet, eller udstyr fra en bestemt butik, tror du så ikke at du skal holde dig fra tastaturet, fordi folk er trætte af sådan noget brok.
Og jeg har læst test i Tyskland om Vienna der herhjemme koster 19995 kr, koster dernede vejl. 2000 Euro, ikke kun momsen som hos Canton, og de får en fin test. Hvis man ikke er til højtlytning og skal have alle detaljer med, er det en fin musikgengiver, som giver meget for pengende.
Mvh __________________ www.lydcentrum.dk, www.canton.de, www.lua.de rør og matchende højttalere, med høj følsomhed.
|
| Til top |
|
| |
StudioSound Branchemedlem

StudioSound
Bruger siden: 07 Marts 2004 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1275
|
| Sendt: 15 Juni 2006 kl. 16:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
HC,
Jeg tror det problem du oplever er folks reaktion på at det er lidt dårlig etik at gå ind i en tråd der omhandler en kollega i branchens produkter og promovere dine egne.
Mvh,
Karsten __________________ www.studiosound.dk
|
| Til top |
|
| |
Jesper Andersen Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 957
|
| Sendt: 15 Juni 2006 kl. 16:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
StudioSound skrev:
|
HC,
Jeg tror det problem du oplever er folks reaktion på at det er lidt dårlig etik at gå ind i en tråd der omhandler en kollega i branchens produkter og promovere dine egne.
Mvh,
Karsten
|
|
|

__________________ Jesper / Oldhifinut
|
| Til top |
|
| |
hclyd Lukket konto

|
| Sendt: 15 Juni 2006 kl. 16:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg gider ikke svines til, for så gir jeg igen.
__________________ www.lydcentrum.dk, www.canton.de, www.lua.de rør og matchende højttalere, med høj følsomhed.
|
| Til top |
|
| |
StudioSound Branchemedlem

StudioSound
Bruger siden: 07 Marts 2004 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1275
|
| Sendt: 15 Juni 2006 kl. 17:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vi er her jo ikke for at svine hinanden til. Lidt selvjustits og omtanke ville gavne en del..
Mvh,
Karsten __________________ www.studiosound.dk
|
| Til top |
|
| |
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|