Forfatter |
|
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
Sendt: 28 April 2008 kl. 23:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
... __________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|
Da_Saint Lukket konto

Kar:130309
Bruger siden: 19 Juli 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 614
|
Sendt: 28 April 2008 kl. 23:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg skrev lige i en anden tråd, at jeg ikke kunne lide B&O, men jeg synes at dit setup er lækkert. Meget stilrent og high-tech-agtigt. 
Dit tv ligner dog mit Fujitsu-Siemens utrolig meget. Mon Siemens har stjålet designet fra B&O? 
Tjek lige billedet ud (ikke mit eget):
http://tjens.dk/Myrica/MyricaV40.jpg __________________ Mit beskedne setup:
Yamaha RX-V2700
Dali Concept 7.0 SR
Taralabs HTK
Panasonic TH-42PX80
LG R200 Mediecenter
Xbox 360
Toshiba HD-EP30 HD DVD
|
Til top |
|
|
NAD-nørd Forum Bruger

Bruger siden: 22 December 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 228
|
Sendt: 29 April 2008 kl. 09:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, jeg sidder også med i den anden b&o tråd, men jeg må sige at jeg savler lidt over det setup, især dine højttalere, er superfede, og det meget stilrene setup, er bare lækkert.
|
Til top |
|
|
ChristianK Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 1160
|
Sendt: 29 April 2008 kl. 09:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey Pierre.
Det er da ikke den helt nye BV4, den som selv justerer den blå farve efter 100 timer, er det? Mener at øjet sad på toppen af den, istedet for at det var eksternt.
Er du ikke træt af at skulle kigge så meget op ad for at se TV? Flot setup.
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

|
Sendt: 29 April 2008 kl. 09:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Rune|WildChild Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 937
|
Sendt: 29 April 2008 kl. 10:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey.. Det ser sgu rigtig lækkert ud, må jeg sige.. Kan godt være det er mig der er skør, men hvordan har du sluttet de forskellige apparater til dine højtalere? Mangler du ikke en forforstærker eller skifter du kabler fra apparat til apparat, alt efter om du lytter på CD, DVD eller Blu-Ray??
__________________ Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

|
Sendt: 29 April 2008 kl. 12:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 29 April 2008 kl. 12:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
Rune|WildChild skrev:
Hey..
Det ser sgu rigtig lækkert ud, må jeg sige.. Kan godt være det er mig der er skør, men hvordan har du sluttet de forskellige apparater til dine højtalere? Mangler du ikke en forforstærker eller skifter du kabler fra apparat til apparat, alt efter om du lytter på CD, DVD eller Blu-Ray??
|
|
|
Mine beoLab 5 (fronter) er fuldt aktive, med for og effekt forstærkere samt dac. Det gør at jeg har 2 forskellige kabler tilkoblet. Et direkte fra digital udgang på cdafspilleren samt et fra BeoSystem 3, som bla er en surround processor. Dvd og BD er tilkoblet BeoSystem 3.
Det kan lade sig gøre pga at man med fjernbetjeningen kan ænder options på højtaleren. Dvs option 0 så er højtalerne tilkoblet BeoSystem 3 (surround) og option 1 så er de tilkoblet cdafspilleren (stereo). Det gør at man aldrig kan sende 2 forskellige signaler ud i højtaleren samtidig.
Håber at det var uddybende nok  |
|
|
Det lyder fandme indviklet og smart  Men det er da en super løsning, så sparer man også en kasse, super setup synes jeg.. Kunne virkelig godt tænke mig at høre sådan et sæt Beolab 5, har faktisk aldrig hørt den.. __________________ Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

|
Sendt: 29 April 2008 kl. 12:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 29 April 2008 kl. 12:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:

Rune|WildChild skrev:
Pierre skrev:
Rune|WildChild skrev:
Hey..
Det ser sgu rigtig lækkert ud, må jeg sige.. Kan godt være det er mig der er skør, men hvordan har du sluttet de forskellige apparater til dine højtalere? Mangler du ikke en forforstærker eller skifter du kabler fra apparat til apparat, alt efter om du lytter på CD, DVD eller Blu-Ray??
|
|
|
Mine beoLab 5 (fronter) er fuldt aktive, med for og effekt forstærkere samt dac. Det gør at jeg har 2 forskellige kabler tilkoblet. Et direkte fra digital udgang på cdafspilleren samt et fra BeoSystem 3, som bla er en surround processor. Dvd og BD er tilkoblet BeoSystem 3.
Det kan lade sig gøre pga at man med fjernbetjeningen kan ænder options på højtaleren. Dvs option 0 så er højtalerne tilkoblet BeoSystem 3 (surround) og option 1 så er de tilkoblet cdafspilleren (stereo). Det gør at man aldrig kan sende 2 forskellige signaler ud i højtaleren samtidig.
Håber at det var uddybende nok 
|
|
|
Det lyder fandme indviklet og smart Men det er da en super løsning, så sparer man også en kasse, super setup synes jeg.. Kunne virkelig godt tænke mig at høre sådan et sæt Beolab 5, har faktisk aldrig hørt den..
|
|
|
Det er såmendt ganske simpelt. Højtaleren har 4 indgange. 1 * digital, 1 * line & 2 * powerlink (B&O´s tilkoblings stik) Cd til digital (i mit tilfælde) og BeoSystem 3 til powerlink (BD & DVD). Så trykker du 3 gange på fjernbetjeningen for at skifte mellem de forskellige indgange på højtaleren. Selv fruen kan finde ud af det  |
|
|
Det er jeg helt sikker på det er, nogen ting skal man bare prøve i virkeligheden, før det er nemt  __________________ Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
|
Til top |
|
|
mbs1979 Forum Bruger

Bruger siden: 28 Maj 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 101
|
Sendt: 29 April 2008 kl. 12:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er et utroligt flot og gennemført system du har dig. tillykke med det. er også specielt vild med din Poul Volther stol der har været en af mine dansk design favoritter de sidste mange år.
|
Til top |
|
|
butkus Forum Bruger

Bruger siden: 17 Oktober 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 172
|
Sendt: 29 April 2008 kl. 13:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Super lækkert set-up du har fået bikset sammen.. Jeg var selv meget tæt på at købe det samme fjernsyn sidste år, men valgte i stedet Beovision 9.. Er du tilfreds med billedet på dit tv?? Og hvordan klarer Beolab 3'erne sig som bag højttalere til film?? Kan de anbefales?? overvejer nemlig selv den løsning... Men ellers ..
Ps: Er også helt vild med den stol..
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

|
Sendt: 29 April 2008 kl. 13:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
hendrix Forum Bruger

Bruger siden: 03 Januar 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 137
|
Sendt: 29 April 2008 kl. 13:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Imponerende setup må man sige... meget gennemført generelt med anlæg møbler osv. __________________ The Edge... there is no honest way to explain it because the only people who really know where it is are the ones who have gone over.
Hunter S. Thompson
|
Til top |
|
|
Peter Pan Lukket konto

Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
Sendt: 29 April 2008 kl. 19:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Pierre
Super fedt setup. 
Kan se at BeoLab 10 er en fantastisk kabel skjuler. Nu er du den første jeg har set der har købt en BL.10, hvordan lyder den  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
Til top |
|
|
Peter VTEC Forum Bruger

Bruger siden: 23 Oktober 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 439
|
Sendt: 29 April 2008 kl. 19:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Virkeligt flot og stilet setup du har dig, den stil du har falder 100% i min smag, PH,en gør bestemt heller ikke noget oven på det flotte Clic møbel .
Igen hvor er det bare flot!  __________________ Mmmm VTEC!
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

|
Sendt: 29 April 2008 kl. 19:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Emilos88 Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 554
|
Sendt: 29 April 2008 kl. 19:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
salve
f**k det er superb, ønske drømmen! hvad skulle du lige slippe for det sæt.
ps. sælg mig din ps3! __________________ Get HIFI or die trying c",
|
Til top |
|
|
Søren84 Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger.
Bruger siden: 04 Juni 2007 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 249
|
Sendt: 29 April 2008 kl. 20:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Pierre
Super lækkert setup. Spændende med en blanding af B&O og CEC. Jeg synes ikke det er tit man ser B&O blandet med andet grej, eller er det bare mig?
Men lækkert ser det ud 
|
Til top |
|
|
Peter Pan Lukket konto

Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
Sendt: 29 April 2008 kl. 20:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for svar Pierre
Mange spørger om hvordan man tilslutter Sp3 til B&O, og styre den med Beo4.
Det behøver ikke være her og nu, men gider du skrive en forståelig guide ?  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
Til top |
|
|