Tilbage til HIFI4ALL.DK 16. juni 2024 | 18:59   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: Mit nad og Cv grej (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Ascari
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Juni 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 3329
Sendt: 08 Marts 2010 kl. 08:27 | IP-adresse registreret  

dan a. skrev:
Ascari skrev:
Jeg har et sæt små Dali 850 som front, drevet af en Classic 6.6. Det har jeg så koblet sammen med en Denon Avr-2105 til surround hvor jeg har en Dali c1000 som center og et sæt fine små Jamo Studio 80 mener jeg de hedder som rear.
Det er ikke anlæget der er skyld i at sikringerne springer, der er ingen af de nævnte produkter der er volsom strømslugene, så enten har du noget andet på gruppen der bruger meget eller så har du en defekt.


Der har heller ikke været noget det andet sted jeg boede. Og det forekom første gang indenfor 2 dage af at jeg var flyttet ind. Så grejet er ikke defekt, men installationen holder ikke særligt godt. Om Classic'en er voldsomt strømslugende eller ej ved jeg ikke, men 2 stk. 500 VA trafoer tager altså lidt når de lige bliver startet op.
Til top Vis Ascari's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ascari
 
dan a.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 December 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3922
Sendt: 08 Marts 2010 kl. 13:23 | IP-adresse registreret  

Ascari skrev:
dan a. skrev:
Ascari skrev:
Jeg har et sæt små Dali 850 som front, drevet af en Classic 6.6. Det har jeg så koblet sammen med en Denon Avr-2105 til surround hvor jeg har en Dali c1000 som center og et sæt fine små Jamo Studio 80 mener jeg de hedder som rear.
Det er ikke anlæget der er skyld i at sikringerne springer, der er ingen af de nævnte produkter der er volsom strømslugene, så enten har du noget andet på gruppen der bruger meget eller så har du en defekt.


Der har heller ikke været noget det andet sted jeg boede. Og det forekom første gang indenfor 2 dage af at jeg var flyttet ind. Så grejet er ikke defekt, men installationen holder ikke særligt godt. Om Classic'en er voldsomt strømslugende eller ej ved jeg ikke, men 2 stk. 500 VA trafoer tager altså lidt når de lige bliver startet op.
2 x 500 VA er ikke økonomi forstærker, men heller ikke nok til at få sikringerne til at springe. min pass har en 1500 VA og kan maximalt optage 600W fra lysnettet og der er 2300W til rådighed på en 10A sikring. Hvis du ikke har andet strømslugene på gruppen, så må du ha en defekt i din el-instalation ( løs forbindelse), det kan få sikringen til at springe.

__________________
Husk det er kun en hobby
Til top Vis dan a.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dan a.
 
Benjamin14
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 September 2009
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 303
Sendt: 14 Marts 2010 kl. 17:55 | IP-adresse registreret  

Fedt med en Cerwin Vega hjemmebio, har selv tænkt på det :)

Flot



__________________
Jamo D590 Front
Dali Concept Center
Dali Concept 1 bag
Dali Basic 100 subwoofer
Denon Avr-2106 Reciver
PS3
Samsung Full HD Flad Tv
+ Div
Til top Vis Benjamin14's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Benjamin14
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes