Bruger siden: 08 Januar 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2602
Sendt: 05 Januar 2011 kl. 19:10 | IP-adresse registreret
ja mit kommer til at fylde meget da det kommer til at bestå af .. 2x 12" mellem tome og 4x 15" bas .. og der er pr sige .. så det bliver en smule voldsomt
__________________ jeg kan ikke få nok membranareal
Sendt: 09 Januar 2011 kl. 13:52 | IP-adresse registreret
hej .
jeg kan ikke lige beslutte mig for om jeg skal lave en meget stor strømforsyning på mine GS forstærker moduler .. eller jeg bare skal lave en fornuftig størrelse .. forstærkeren kommer til at bestå af 3 stk pa3cc en til bass en til lav mellem tone og en til top... og selvfølge en tll hver siden
så nu kommer jeg til det .. jeg har nogle ringkerne til at ligger 500va og nogle ie kerne på 1000va .. jeg har lige samlet en hurtig forstærker .. men den ene ringkerne .. og koblet den på mine 2x15" bas og belaster den i 4 ohm .. forstærkeren har bare så meget magt over enhederne at jeg er sikker på det er dem som opgiver før forstærkeren .. ,, da jeg lige nu kun bruger min ringkerne .. vil jeg så vinde noget ved at bruge den meget større ie kerne .. eller skal jeg bare sælge dem til en som har mere brug for dem..
men lyden frem for alt .. hvis lyden bliver bedre ved ie så bliver det klart dem
Sendt: 16 Januar 2011 kl. 21:42 | IP-adresse registreret
.
har dette sæt.. ud fra de data .. skulle frekvens gangen være fint .. og har målt lidt .. og bassen er linear fra 125 til 30 hz.. men når jeg har lytte til andre højtaler.. lyder som om der er lidt mere i bunden på mine .. men er meget over bevist om at det er fordi at der er laver et lille hæv ved 60- 80 hz på de færdig købte højtaler .. er det mig er er galt i Teorien
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum