| Sendt: 01 Februar 2005 kl. 02:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa ismand 24 år :)
Jeg syntes det er lidt svært at svare på, hvad vil du fortrække, en bus eller en bil.. forskellen er jo enorm på Sony vs. de 2 fra harman/kardon..
Det kommer jo helt an på hvad du sætter pris på, går du op i lyd/billed, ville en af de 2 harman/kardon nok være bedste valg.. Sætter du pris på ikke at skulle åbne et cover mere end 1 gang, så har sony'en en hvis fordel.. Men så igen, hvem kan huske 300+1 CD i hovedet ? så skal man alligevel til at rodde med en liste for at finde rette nummer.. så tiden der er sparet ved sådan en maskine, er nok ikke det vilde når det kommer til stykket.. Den har så sikkert en random funktion der gør at den kan bestemmt hvad du skal se, syntes du det er smart, så er det sony maskinen du må ha' fat i.. :)
Men ja, 3500,- ville jeg ikke give for maskinen der er 3 år gammel, og som i dag koster 5300,- Måske er den fejlfri indtil nu, men det betyder ikke at den holder evigt, du kan være uheldig den går til efter 14 dage.. der er immervæk en hel del dimser en sådan en 300+1 cdbox.. som skrevet i en anden tråd, er 2500,- langt mere rimelig, selvom det endda også er pænt højt sat..
Forskellen på DVD 22 / 25 kender jeg ikke, der kan andre måske hjælpe.. :) Mener dog ikke Harman/Kardon plejer at afspille så mange formater som SACD/DVD-A men er det kun til film, er det så også lige meget..
MvH.
__________________ AKG K271 MKII
|