| Sendt: 08 April 2008 kl. 22:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle sammen.
Jeg har gennem et stykke tid haft lyst til at købe en projektor, mest til film og spil. Derfor har jeg læst hvad jeg har kunne finde på nettet, og sat mig lidt ind i hvad der findes osv.
Jeg er studerende hvorfor jeg kører på et stramt budget. ca. 3000-4000kr har jeg skrabet sammen til projektoren. Jeg ved godt at de fleste vil sige at man ikke kan få meget projektor for de penge, men mit behov er altså heller ikke så stort. HD ready og HDMI ville være fedt, og keystone også. Intet af det er dog et krav, det skal bare være flot (meget relativt, I know..) Jeg vil også meget gerne købe brugt hvis muligheden byder sig. Det er egentligt også det mit spørgsmål går på.
Jeg har kig på en brugt Sanyo Z3 til 4000kr, som jeg er meget fristet af (Selv om jeg godt kan se at prisen nok burde være tættere på 3000..) Sådanne tilbud dukker regelmæssigt op rundt omkring på nettet, og ovenstående model har fået gode anmeldelser. Men hvis jeg laver en søgning på f.eks Edb.priser.dk med et loft på 4000 kr, så dukker der mange projektorer op, som umiddelbart ser ud som om de er bedre rent teknisk..
Bør man ikke bare købe en ny projector så? hvis man kan kan få en ny med bedre/samme teknisk som en brugt til samme pris? Er der noget jeg ikke ved? Sanyo Z3 kostede jo trods alt 12000 kr da den udkom 4-5 år siden.. Er den bedre ind en ny med tilsvarende tekniske detaljer?
Jeg sætter pris på input og råd generelt. (Og lad mig endelig vide hvis i står og skal til at sælge noget som lyder som noget for mig :) )
MVH Mark
|