Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 04:51   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: NYE SONY FLADSKÆRME.... (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
clauskok
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Marts 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 10 April 2008 kl. 15:47 | IP-adresse registreret  

Tror lige jeg har fundet mit fremtidige lcd tv. Andre der har hørt noget om disse skærme? Er specielt interesseret i 32" modellen.

Se og læs om skærmen 

notional
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 11 April 2008 kl. 03:14 | IP-adresse registreret  

Så synes jeg den nye Z4100 serie er langt federe (men jeg ved ikke om den kommer til EU)

http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=971094

Den har ikke bare en slank ramme, men selve tv'et er også tyndere end andre. Jeg kan dog ikke finde nogen dimensioner på det desværre.

Det inkluderer bl.a. 120 hz og den nye 3D brugergrænseflade i selve tv'et, hvilket absolut lyder fedt.

Det er også interessant at se, at Sony og andre producenter nu er begyndt at lave Full HD 32" fjernsyn, som mange fejlagtigt påstår ikke gør nogen forskel medmindre øjeæblet har fysisk kontakt med skærmen og den er mindst 1000". Men nu må vi se. Det er dejligt udviklingen går fremad og det efterhånden kan ses.

Tilføjelse: Hvis Z4100 serien svarer til den japanske F1 serie, er 40" versionen 7,2 cm dyb og 46" 7,4 cm dyb (uden fod), hvilket stadig er næsten det dobbelte af hitachi's superflade fjernsyn. Men stadig små 30% fladere end de fleste topmodeller på markedet idag:

http://www.ecat.sony.co.jp/visual/tv/products/index.cfm?PD=3 0430&KM=KDL-46F1

Til top Vis notional's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af notional

lennon
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2005
Sendt: 11 April 2008 kl. 21:33 | IP-adresse registreret  

notional skrev:

Det er også interessant at se, at Sony og andre producenter nu er begyndt at lave Full HD 32" fjernsyn, som mange fejlagtigt påstår ikke gør nogen forskel medmindre øjeæblet har fysisk kontakt med skærmen og den er mindst 1000".

- har du så lige vedtaget !  Gad vide hvordan du - i modsætning af diverse fagfolk,og blindtest -  er kommet frem til det ? ? 

Håber Sony fortsætter de gode takter fra x3500 - mht billedgengivelse. Og så er jeg lidt ligeglad m DVB-C tuner,tynde paneler,PIP,PAP, brugerflade osv !

Allerhelst en 52" high-end monitor TAK !  . .  

Til top Vis lennon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lennon

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes